Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhtään otsikkoa tai tarinaa joka on totta? Vai onko 100% provoja?

Vierailija
02.11.2018 |

Nih.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en usko enää yhteenkään aloitukseen.

Vierailija
2/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kyllä niin outoja juttuja, en usko kun 1/2% jutuista, että ovat todellisia. Itse laittaa otsikon ja itse sitten kommentoi ja väittelee aiheesta.

Yksinpuhelua päivänsä pidikkeeksi.

Joku toimittajatkin voi laittaa otsikon ja saa siten jutun juurta lehteen.

En tykkää 🤓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakaan en usko enää yhteenkään aloitukseen.

En minäkään.

Vierailija
4/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihään sillä varmaaankaan ole juurikaaan väliä. Eläämässsä kauneinnta on vapautttaa ajattelua ja autttaa ymmärtämään elämäää ja maaailmaaa.

Vierailija
5/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi enää uskoa. Ainaistrolli on asialla niin usein, että jos sen yhden ip _osoitteen nyppäisisi pois, alkaisi usko ihmiseen palautua. Tämä on patologinen valehtelija.

Hämmästyin, kun näin vanhojakin ketjuja...Nähtävästi hän on ollut täällä jo vuosia? Säälin, koska monelle av-mammalle ja muillekin, palstailu on väliaikaista, tilapäisen elämäntilanteen takia, hänelle elämäntapa?

Vierailija
6/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi enää uskoa. Ainaistrolli on asialla niin usein, että jos sen yhden ip _osoitteen nyppäisisi pois, alkaisi usko ihmiseen palautua. Tämä on patologinen valehtelija.

Hämmästyin, kun näin vanhojakin ketjuja...Nähtävästi hän on ollut täällä jo vuosia? Säälin, koska monelle av-mammalle ja muillekin, palstailu on väliaikaista, tilapäisen elämäntilanteen takia, hänelle elämäntapa?

Juu se fiilis mikä tulee aloituksista on kertakaikkiaan päävärkistä joka on kiero kuin korkkiruuvi. "Tuhosin mökkijärven" ja niin edelleen. Hämmentämistä. Muodottomuutta. Itselleen puhumista. Sääli että menee ihminen hukkaan.

Joku hoitoresistentti "omasta äänestään nauttiva" mt-potilas?

Vierailija
7/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jutut on aina totta.

t.kristallikissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä