Miksi suomalaiset miehet ei värjää hiuksiaan mustaksi?
Naisethan tykkää sellaisista turkkilaisen näköisistä komistuksista.
Kommentit (29)
Luonnollinen väri on ainoa oikea väri. Piste.
Sitten pitäisi värjätä ihokarvatkin.
Pikimustat hiukset, siniset silmät, vaaleat kulmakarvat ja silmäripset. Hölmön näköinen yhdistelmä.
Sama ripulin värinen tukka mulla olisi siellä alla vaikka kuinka laittaisi maalia pintaan.
Minua on jo monen vuoden ajan kävellyt työmatkalla vastaan muuten todella vaalea mies, jolla on selkeästi mustaksi värjätyt hiukset. Ei ole edes minkään alakulttuurin edustaja minkään muiden merkkien perusteella, joten olen ihmetellyt, että m i k s i. Ei nimittäin mielestäni sovi sille ihmiselle yhtään. Muutenkin miesten hiustenvärjäys aiheuttaa itsessäni kummastusta, pois lukien tietty meikkaavat ja muutenkin esim. pantterikuvioisissa vaatteissa kulkevat miehet.
Olenko mä sitten poikkeus, kun mä tykkään vaaleasta tukasta?😄 Tumma tukka ei toimi, jos ei ole ruskettunut, paitsi jos on joku vamppyyri elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä sitten poikkeus, kun mä tykkään vaaleasta tukasta?😄 Tumma tukka ei toimi, jos ei ole ruskettunut, paitsi jos on joku vamppyyri elokuvissa.
Ja ruskettuneellakin blondi toimii paremmin: https://atozhairstyles.com/wp-content/uploads/2016/10/8-Surfer-Haircut-…
Tai ainakin tuollainen "beach blonde".
Ei musta tukka sovi vaalea ihoiselle,tekee vielä kalpeamman näköiseksi. Aivan sika lapsellisia aloituksia!!! Tukan ku värjää niin sitten sitä on turkkilainen tai joku muu ulkomaan elävä ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ruskettuneellakin blondi toimii paremmin: https://atozhairstyles.com/wp-content/uploads/2016/10/8-Surfer-Haircut-…
Tai ainakin tuollainen "beach blonde".
Aika pöljän näköinen kyllä.. noihan on keltaset noi hiukset.
Tummempi mies antaa epäluotettavamman kuvan kuin vaalea. Tämä on psykologinen eikä vain rasistinen juttu. Tiedä sitten vaikka joutuu karenssille, jos työkkäri huomaa työttömän "vahingoittaneen toimillaan työllistymismahdollisuuksiaan."
Enn ole rasiisti, muutta katteöiin tuota poliisit sarjaaa jossa joobas ja marjannne. Jooonas on mun feivorittti poliiisi. Kylllä se vähään kävi huvittamaaan kun joukkkotapoelu raviintolan edeessä ulkomaalaaainen " vttu kymene jätkä kävii käsiks muhun käsiii ommeltu eilen". Joonas vaaaan suomalaiseen pitkäpiimäiseeen tapaaan " huvän pokeen tulisi olla kuiin jääkaappi, jääkaappi kyllä kuunteleee kun sille puhutaan mutta se ei lähde huuutelemaaan takaisin".
Olen mies. Kerran suostuin värjäämään hiukset ihan pikimustiksi. Siis ihan hirveän näköinen ! Näyttää peruukilta. Suomalaiseen "harmaaseen" ulkonäköön ei sovi musta. Ei se sovi suomalaisille naisillekaan.
Kyllä jotku värjää. Olen it-alan firmassa ja täällä on osa nuoremmista kavereista aika erikoisia tyyliltään. Esim. parillakin on nyt värjätty musta ja pitkä tukka. Tuolla toisella noista on luonnostaan ihan vaaleat hiukset, ja silmäripset ja kulmakarvat, ja poikkeuksellisen kalpea iho. Mustaa ennen sillä oli violetti tukka. Luulen ettei häntä erityisemmin kiinnostaa näyttää luonnolliselta tai klassisella tavalla komealta, ja se on erittäin ok.
Samuli Edellmann näytti hyvältä mustissa hiuksissa Lomalla elokuvassa.
Värjäsin, ja romanit ajoivat minua takaa!
Onneksi sitten tajusivat, etten ollut heikäläisiä ja lopettivat takaa-ajon.
Riittää , että naiset iästä riippumatta värjäävät ja eivät katso peiliin sen tehtyään.
Ai ketkä tykkää? Hankkikoot aidon.
Juttelin kesällä baarissa ihan fiksun oloisen keski-ikäisen miehen kanssa ja sovimme treffit seuraavaksi viikonlopuksi. Ällistyksekseni hän ilmestyi treffeille hiukset mustaksi värjättynä. Ei kyllä ollut mitään mielenkiintoa nähdä toiste.
En voi sietää värjättyjä hiuksia etenkään miehellä, niin turhamaista ja tökeröä. Oletan, että hän yritti näyttää nuoremmalta, mutta näytti sen sijaan vain oudolta.
Myös ruskeat piilarit olisi eduksi naisen etsinnässä.