Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko lapsesi OIKEESTI kauniita?

Vierailija
02.11.2018 |

Vanhemmat näkee omat lapsensa sokeasti kauniina.
Viimeistään aikuisiän kynnyksellä huomataan, että rumiahan niistä tuli.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani (13v) on ihan hyvännäköinen. Tyttäreni (20v) on hyvin kaunis; tutut ja vieraat kommentoivat hänen ulkonäköään aina tyyliin: Ooh, kuinka kaunis. Minä olen rumahko, mieheni hyvännäköinen.

Vierailija
62/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ovat, rakastan heitä, niin olen toki puolueellinen arviossani. Molemmilla tytöillä on hoikka vartalo, pitkät jalat, paksut pitkät kiiltävät hiukset, suuret silmät, tummat pitkät ripset ja täyteläiset huulet, kuulas iho. Perineet isänsä parhaat puolet. Vanhempi tyttö on lisäksi jäntevä aktiiviurheiluharraksena takia. Eivät ole värittömiä, ohuthiuksisia, paksujalkaisia kuten minä ja moni muu suomalainen. Niin, ja isä on täysin suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kaksi lastani ovat kauniita. Näette ne eräässä mainoksessa. Tykkäävät esiintyä, että en siis ole kamala äiti.

Vierailija
64/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär on kaunis. Eikä ole vain minun mielipiteeni.

Meillä komea poika, eikä todellakaan vain minun mielestäni. Mallinuraakin pohdittu.

Kysyttiin, ovatko lapsesi kauniita. Sitten kun joku kertoo näin olevan niin alapeukkuja tulee. 🤣

Vierailija
65/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 5 poikaa, joista 2 vanhinta (9v, 7v, 5v ja 1v8kk) ovat hyvän näköisiä ja kauniita, mutta nuorin on ainakin nyt 4 kk iässä todella ruma. Se ihmetyttää kovasti esim. meitä vanhempia kun me olemme kumpikin hyvän näköisiä, mutta tuo vauva on todella vastenmielinen, ruma, pieni, laiha ja kalpea kuin suoraan haudasta noussut kummitusvauva.

Sun nuorimmaisella saattaa olla joku sairaus. Sydänvika? Käytä pediatrilla. Neuvolassa jää monet asiat huomaamatta.

Vierailija
66/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaikki 11 ovat upeita! Oikeasti!

Vierailija
67/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIkkupoikani on kaunis, sekä omasta mielestäni että lukemattomien ulkopuolisten. Ns. geneeriset kauniin tai viehättävän ihmisen piirteet pätevät häneen myös. Minä ja mieheni olemme (ainakin kuulleet olevamme :D) ihan hyvännäköisiä mutta emme todellakaan mitään klassisen tai mallimaisen kauniita/komeita. Olen oikeasti ollut yllättynyt siitä miten lapselle sattuikin geenilotossa molempien hyvät puolet.

Mutta odotan mielenkiinnolla että miltä poikani näyttää teininä tai aikuisena! Lapsuuden kauneus tosiaan korreloi yllättävän harvoin aikuisen ulkonäön kanssa. Melkein useammin näkee näitä ruma ankanpoikanen - joutsen -tapauksia, tuttavapiiristä tiedän useita :) Kiinnostaa nähdä sitten joskus että mikä osa pojasta on lapsen söpöyttä ja mikä sitten oikeasti kauniita piirteitä, vai onko jälkimmäisiä oikeasti ollenkaan.

Vierailija
68/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme kauniita ihmisiä. Samoin ovat omat vanhempani ja miehen vanhemmat. Minun isovanhempani myös olivat kauniita. Miehen isovanhemmista en tiedä. Ei meille voi tulla rumia lapsia. Ihmiset siirtyvät hiljalleen kahteen kastiin, kauniisiin ja susirumiin. Mitä enemmän aikaa kuluu, ihmiset alkavat olla naurettavan kauniita ja rumia suohirviöitä. Plastiikkakirurgia sekoittaa tietysti vähän pakkaa.

Vierailija
69/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen sai vauvana jatkuvasti kehuja siitä , miten kaunis vauva on. Oli sellainen pitkä ja laiha, suurisilmäinen kapeakasvoinen, ei vauvan pyöreyttä missään.

Nyt on pyöreäkasvoinen, tavallisen näköinen kolmasluokkalainen.

Vierailija
70/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Ihan normaaleja ovat.

Vierailija
71/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan tyttäristäni ei perinyt isänsä vahvoja luonnonkiharoita, vaan saivat minun hiirenhäntäni.

Mutta isänsä suvun isot korvat kyllä perivät! Ja esikoinen myös sai isänsä tummat joka suuntaan rehottavat kulmat, ei minun nyppimättäkin kaunismuotoisia vaaleita . Raukka vasta 8v.

Mutta sieviä tyttöjä ovat silmissäni molemmat ja meillä naisilla on etu, että voi meikillä muokata naamaansa aika paljon :)

Vierailija
72/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varsinkin toisesta kuulee usein kehuja. Tekee mallintöitä, joskin pakko sanoa, että mallina työskentely ei sano ainakaan lapsen ulkonäöstä vielä mitään. Ihmeen rumia lapsia mallitoimiston listoille usein valikoituu.

Vierailija
73/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni ovat kauniita, mutta mistä minä tiedän ovatko he sitä vielä aikuisenakin. Ei kaikista kauniista lapsista tule kauniita aikuisia, eikä kaikki kauniit aikuiset ole olleet kauniita lapsia.

Vierailija
74/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoinen sai vauvana jatkuvasti kehuja siitä , miten kaunis vauva on. Oli sellainen pitkä ja laiha, suurisilmäinen kapeakasvoinen, ei vauvan pyöreyttä missään.

Nyt on pyöreäkasvoinen, tavallisen näköinen kolmasluokkalainen.

Jaa, mun mielestä kaunis vauva on kyllä nimenomaan vauvanpyöreä

Vierailija
75/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on ihan mun isän näköinen. Isä oli todella komea nuorempana. Poika on teini ja vielä vähän hassun näköinen, kun on niin pitkä ja laiha ja pitkäraajainen. Aikuistuessaan varmasti komistuu. Itse olen ihan tavallinen ja niin on mieskin.

Vierailija
76/83 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 poikaa joista toinen on aivan superkaunis. Sellainen mitä kaikki aina ihastelee ja onhan se. Toinenkaan ei kyllä mikään rumilus ole, isot silmät, hymykuopat ja sopusuhtaiset kasvot. Aidosti hyvännäköinen hänkin mutta toinen kyllä selkeästi vie voiton. Ainakin tällä hetkellä. Tiedä sitten mitä ovat aikuisena, nyt ovat vasta 12 ja 15 vuotiaita.

Vierailija
77/83 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 poikaa, joista 5v ja 3v ovat melko tavallisen näköisiä, mutta 5kk vanha vauva on valehtelematta sanoen hirvittävän ruma. Sitä ovat todella monet muutkin sanoneet. Moni tuttu ei ole koskaan ennen nähnyt noin rumaa lasta.

Vierailija
78/83 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit jauhaa toisten ulkonäöstä. Se on todellista rumuutta se.

Vierailija
79/83 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita tyttöjä ovat, varsinkin vanhempi joka lähtee ensi kesäksi Milanoon mallintöihin.

Nuorempi persoonallisen näköinen mutruhuuli, särmikäs sanoisin.

Pitkäraajaisia, paksuhiuksisia vaaleaveriköitä. Pituutta 178 cm.

Mä olen ollut nuorena ihan hyvännäköinen ja mieheni tavallisen näköinen. Tytöt ovat saaneet parhaat geenit jostain tiedä mistä???

Vierailija
80/83 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiasta poikaa luullaan usein tytöksi, koska on niin nätti. Erottuu päiväkotikuvassakin muista lapsista edukseen.

Isänsä on tosi kaunis 9/10.