Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko lapsesi OIKEESTI kauniita?

Vierailija
02.11.2018 |

Vanhemmat näkee omat lapsensa sokeasti kauniina.
Viimeistään aikuisiän kynnyksellä huomataan, että rumiahan niistä tuli.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minkäköisiä lapsia veikkaat tavallisen näköiselle ja pitkälle, komealle miehelle syntyneen? Ainakin meillä molemmilla vanhemmilla on aina ollut hyvä iho, joka on periytynyt lapsille.

Vierailija
22/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi pojistani on kertakaikkisen kaunis lapsi. Hassua kyllä että hän oli vauvan ihan kummallisen näköinen pieni ruttunaama menninkäinen. Toiset kaksi taas vauvana niin suloisia ja nyt isompina ei niinkään.

Munkin kuopus oli ihan pikkuvauvana jopa ruma, semmoinen vanhan ukkelin näköinen. Naapurin täti oli ainoa, joka sanoi, että kyllä on kaunis lapsi! Tais olla aika ruusunpunaiset lasit silmillä. Aika nopeasti alkoi söpöstyä, ja nyt on mun mielestä tosi nätti, joskin aika menninkäismäisellä tavalla. Hänellä on erittäin ilmeikkäät kasvot, mikä varmasti lisää viehättävyyttä. Esikoisella on kauniit piirteet, mutta hänellä on usein vähän semmoinen resting bitch face eikä hymy niin herkässä.

Elikä sulla on kaks ihan tavallista lasta siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi pojistani on kertakaikkisen kaunis lapsi. Hassua kyllä että hän oli vauvan ihan kummallisen näköinen pieni ruttunaama menninkäinen. Toiset kaksi taas vauvana niin suloisia ja nyt isompina ei niinkään.

Munkin kuopus oli ihan pikkuvauvana jopa ruma, semmoinen vanhan ukkelin näköinen. Naapurin täti oli ainoa, joka sanoi, että kyllä on kaunis lapsi! Tais olla aika ruusunpunaiset lasit silmillä. Aika nopeasti alkoi söpöstyä, ja nyt on mun mielestä tosi nätti, joskin aika menninkäismäisellä tavalla. Hänellä on erittäin ilmeikkäät kasvot, mikä varmasti lisää viehättävyyttä. Esikoisella on kauniit piirteet, mutta hänellä on usein vähän semmoinen resting bitch face eikä hymy niin herkässä.

Elikä sulla on kaks ihan tavallista lasta siellä.

Ovat ihan tavallisia lapsia, kyllä. Moni kyllä kehuu heidän ulkonäköään, mutta ei se heistä sen erikoisempia lapsia tee. Mitäs sulle noin muuten kuuluu?

Vierailija
24/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan suurin osa lapsista oikeasti rumia. Niin kuin aikuisistakin. Jumalaisen kauniit ovat harvassa.

Miksi pitäisi olla jumalaisen kaunis?

Oikeesti rumia ihmisiä on hyvin vähän ja hekin ovat kauniita jonkun silmissä

On oikeasti rumia ihmisiä jotka eivät ole kauniita kenenkään silmissä. Mutta se ei tarkota etteikö heitäkin joku rakastais.

Vierailija
25/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais naapurin täti olla ihan vaan kohtelias.

Vierailija
26/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni lapseni ovat aina hyvin kauniita. Muilla voi olla joku ihan muu mielipide ja saakin olla (heillä on kenties omat lapsensa, joita toivottavasti pitävät hyvin kauniina).

Vierailija
27/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais naapurin täti olla ihan vaan kohtelias.

No mä en nyt tiedä, mikä sun motiivisi on kirjoittaa tuo viesti, tuskin se ainakaan, että tunnet tämän mun naapurin tädin, Hän on on patologisin tuntemani vauvahullu*, ja kun kävimme heillä heti sairaalasta kotiuduttuamme, niin oli niin liikuttunut, että itku tuli. Mutta varmasti joo, ihan ollakseen kohtelias.

*Kaikella rakkaudella, hän on aivan ihana ihminen hyvin monella tavalla.

Vierailija
28/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin arvostelen.

Vierailija
29/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsistani on oikeasti klassisen kaunis. Muut kaksi lähinnä söpöjä. Itsekin olin nuorena hyvin kaunis ja tein mallinakin töitä, nykyään aika tavallinen, vaikka piirteet kyllä sinänsä kauniit edelleen.

Omissa silmissäni ovat kaikki silti kauniita, fiksuja ja ihania.

Vierailija
30/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he minusta ihan aidosti on kauniita lapsia. Kauneus on toki katsojan silmässä. On tutkittu että omat piirteet viehättää usein myös muissa. Nainen usein huomaa jossain kohtaa naineensa isänsä kopion ja miestä viehättää naisessa piirteet, joita omasta äidistäkin löytyy.

Ei sitä turhaan puhuta naimanaamoista.

Vierailija
31/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vit.un rumia ovat 👹

Vierailija
32/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni on keskinkertainen, ei susiruma, mutta ei kaunis tai komeakaan, kun pojasta on puhe. Olen ollut asiasta tietoinen koko ajan ja en yritä hehkuttaa lastani somessa, suvulle, kavereille tai muillekaan miten ihku-nappisilmä pikkuhurmuri lapsi on, kun asia ei kerta niin ole. 

Vierailija
33/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava perheellä on tosi söpö tyttö, (voiko lapsesta puhua kauniina?) Mikä puhuu jotenkin kivasti ja liikkuu todella kevyesti ja elegantisti, ollut aina rauhallinen, mutta kuitenkin vahva tahtoinen.

Mistä sitä tietää mitä teini-iässä tai aikuisena on?

Pojan eskari ryhmässä on kanssa tosi söpö tyttö, oikein vaalea, sinisilmäinen, luonnonkiharat hiukset, todella sanavalmis ja rymyää aina poikien kanssa, en ole ikinä nähnyt että leikkisi tyttöjen kanssa.

Vierailija
34/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on hyvännäköinen ja näkee että hänestä tulee aikuisena komea mies. Tyttö on tavis ja vähän pullukka.

Vierailija
35/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni on keskinkertainen, ei susiruma, mutta ei kaunis tai komeakaan, kun pojasta on puhe. Olen ollut asiasta tietoinen koko ajan ja en yritä hehkuttaa lastani somessa, suvulle, kavereille tai muillekaan miten ihku-nappisilmä pikkuhurmuri lapsi on, kun asia ei kerta niin ole. 

Mun lapset ovat kauniita, mutta en hehkuta somessa tai oikeassa elämässä kenellekään, että mielestäni heidän ulkonäkönsä on miellyttävä. En tiedä, miksi niin pitäisi tehdä.

Vierailija
36/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko linkin siihen keskusteluun, jossa on kuvia?

Vierailija
37/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan vit.un rumia ovat 👹

Voi kauhia sentään miten joku puhuu omista lapsistaan näin?!😂😂😂😂

ja lässynlässyn..

Vierailija
38/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tosin molemmat ovat poikia. Molemmat olivat sööttejä pienenä.

Pienempi oli pienenä aivan syötävän söpö. Pallinaamainen ja perunanenäinen 16-vuotias nyt.

Miten joku puhuu lapsestaan näin?

Vanhempi, jolla on realistinen kuva jälkikasvustaan. Sitten tulee ”kaunottarelle” pettymys, kun paljastuukin, ettei tavallinen pallinaama olekaan mikään seurapiirikaunotar, vaikka mummit ja kummit niin väittävätkin.

Vierailija
39/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat poikia, että ei varsin kauniiksi ole kukaan ikinä sanonut. Omaan silmään ovat komeita, kaksi on ihan isänsä näköisiä ja yksi mun (äidin) isän näköinen, mutta toki olen jäävi. 

Vierailija
40/83 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis. Mutta ihan yhtä kauniita on paljon. Joskus pelottaa, että joutuuko kateuden kohteeksi ja ahdistelluksi. On vielä alle kouluikäinen, joten ulkonäkö voi muuttua paljonkin. Hänellä on kasvoissa paljon samaa kuin venäläisessä lapsimallissa Kristina Pimenovassa. Tämä ei ole vain vanhempien huomio. Mutta tosiaan, tämähän voi vielä muuttua paljonkin.

Mutta en silti väitä, että lapseni on kaikkien mielestä kaunis. Kauneus on niin katsojan silmässä ja kaikki lapsethan ovat kauniita, jos niitä alkaa katsoa tarkemmin. Ainakin minun mielestäni.