Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Meghanilta poistettu pikkuvarvas. Onpa suuret jalkaterät. Tuo kuva, missä paljaat jalat. Linkki

Vierailija
02.11.2018 |

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005886084.html

Mitä arvelette? Juttu on vaivaisenluuleikauksesta, mutta tein muitakin huomioita hänestä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin, että onko pikkuvarpaan vierestä poistettu yksi lisävarvas. (Joillain on syntyessään 6 varvasta.) Siinä kun näyttäisi olevan tyhjä kohta.

Ap

Vierailija
22/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tuli mieleen että käviköhän Victoria Beckham koskaan leikkuuttamassa näitä vaivasenluitaan?

https://www.bergdpm.com/images/Victoria-Beckham-bunions-4.jpg

Lapsesta asti tanssijana, sitten korkkareilla kävelyä lähes koko ikänsä. Kärsiihän siinä kieltämättä jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain julkkiksilla on aivan hirveät jalat, varpaat vääntyneet vuosikymmenien korkkarikidutuksessa.

Ja miten niin suuret jalkaterät? Kaikilla yli 170cm pitkillä naispuolisilla ystävilläni on kengän koko 40 tai yli.

Mä oon 175cm ja kengänkokoni 39.

Kiitos, kun kerroit meille tämän, mutta miksi kerroit? Luuletko olevasi tuon kirjoittajan naispuolinen ystävä?

Ehkä hän inhoaa yleistämistä.  Minä olen muuten 174 ja kenkä 36-37, mallista riippuen. 

Minä olen 173 ja kengän kokoni on 36-37. Kun olin mallina niin minulle sanottiin että onpas kauniit pienet jalat, ja hauskan näköistä koska sinun pituisella "kuuluu" yleensä olla 39-numeron kenkä ja jalka.

Vierailija
24/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaisenluuleikkauksen läpikäynyt on ääliö, jos edelleen tunkee jalkansa huonoihin kenkiin. Sellaisiin joita esim. Meghan käyttää jatkuvasti.

Ehkä hän haluaa itselleen jalkavaivan loppuiäkseen.

Vierailija
25/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi olevan leveä jalka, jota on ahdettu kapeisiin kenkiin ja sen seurauksena on sivusta nivelkphta paksuuntunut ( eli vaivaisenluu). Kaikki viisi varvasta tallella.

Muistakaapa tuo kuva, kun ahtaisiin korkokenkiin työnnätte jalkaanne, se on oikeasti haitallista ja sitten kun vaivaisenluu on alkanut kasvaa, sitä ei saa enää peruutettua. Meillä suomalaisille on oikeasti leveä jalka ja tarvitsemme jalkamme kokoiset kengät!

Olen suomalainen mutta jalkani on todella matala ja melko kapea ja pitkät varpaat, kuulemma tällaisia kutsutaan italialaisiksi jaloiksi. Toisaalta siksi minulle sopiikin italialaisvalmisteiset kengät kun taas kaverini käyttävät saksalais- ja espanjalaisvalmisteisia jotka hieman leveämpiä eli normaalikokoisia lestejä.

Vierailija
26/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät ihan peikonjaloilta!! Hui!

Vierailija
27/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on rumat jalat 😂 Harry parka. Ja eipä ole naisen säärissäkään kehumista.

Vierailija
28/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan on alle 170, taisi eilen lukea jossain,että on 163.

Meghan on 171cm. 163senttisenä olis korkkareissakin sellanen kainalokeppi Harrylle että olisvat aika näkövekkuli pari.

Vierailija
29/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitin, että onko pikkuvarpaan vierestä poistettu yksi lisävarvas. (Joillain on syntyessään 6 varvasta.) Siinä kun näyttäisi olevan tyhjä kohta.

Ap

Harittaako sun silmät?

Vierailija
30/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain julkkiksilla on aivan hirveät jalat, varpaat vääntyneet vuosikymmenien korkkarikidutuksessa.

Ja miten niin suuret jalkaterät? Kaikilla yli 170cm pitkillä naispuolisilla ystävilläni on kengän koko 40 tai yli.

Mä oon 175cm ja kengänkokoni 39.

Minä olen reilusti yli 170 ja kengänkoko 38. Meghanhan on lyhyt, joku vähän päälle 160. Kyllä hänellä aika kanootit näyttää olevan pituuteen suhteutettuna.

Vierailija
31/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on rumat jalat 😂 Harry parka. Ja eipä ole naisen säärissäkään kehumista.

Hyvinhän ne sitten yhteen sopii. Harry parka rumine jalkoineen ja huono säärinen rouvansa.

Vierailija
32/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm antaa google meghanin pituudeksi. Lyhyt on.

Vierailija
33/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan on 171cm. 163senttisenä olis korkkareissakin sellanen kainalokeppi Harrylle että olisvat aika näkövekkuli pari.

Osaatko googlata. 165 on.

Vierailija
34/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165 cm antaa google meghanin pituudeksi. Lyhyt on.

Suomalaisten naisten keskipituus on just siinä 165 sentin tienoilla. Ei nyt mitenkään erityisen lyhyt. Ihan normaali naisen pituus.

Vierailija
35/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tärkeitä asioita nämäkin tutkivat. Vielä karmaisevampaa on että jossain on asiantuntija joka seuraa kuninkaallisten varpaita. 

Vierailija
36/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katsoin, että pienellä ja lyhyellä naisella on aika isot jalat ;)  Ja vaivaisenluut voivat myös periytyä, ne ei aina tule korkkareiden käytöstä, mutta todellakin riski on iso. 

Vierailija
37/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko googlata. 165 on.

Googlasin joo Meghan Markle pituus ja 171 oli vastaus.

Vierailija
38/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klonkku jalat.

Vierailija
39/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin kun luin tän otsikon ja tämä on liekkikeskustelu:D

Vierailija
40/55 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on isot jalat, koska se on syntyjään mies. Kuten Kate ja Dianakin. Sijaissynnyttäjiä nuo käyttävät, siksi Katekin on ollut niin freesi heti "synnytysten" jälkeen.