Nettikirppistelijät, halvimmasta postituksesta?
Miten hyvin saatte läheteltyä työnantajan laskuun pakettinne? Paljonko otatte sitten postimaksua ostajilta? Miten toi kannattaa tehdä että työnantaja ei kiellä vai onko ees ollu mitään ongelmia?
Kommentit (9)
Sinä et kirppismyyntejäsi lähettele työpaikan kustannuksella vaan maksatat kulut ostajalla tai maksat itse.
Petra P kirjoitti:
Sinä et kirppismyyntejäsi lähettele työpaikan kustannuksella vaan maksatat kulut ostajalla tai maksat itse.
Niin siis niin että työnantaja hyväksyy sen tietysti en tietenkään jos kieltää
Eikö se on firmalle kuitenkin aika halpaa noi postipalvelut?
Petra P kirjoitti:
Maksatko sinä itse siis ne kulut? Jos myyn jonkun vaatteen 4 eurolla ja postitus maksaa halvimmilaankin 5.90e niin eihän sillee ole järkeä myydä?
No en ole edes kokeillut, miten hyvin saisin lähetettyä työnantajan laskuun. AI miksikö: en muutenkaan varasta työpaikalta. Ei tulisi mieleenkään muutamien eurojen postimaksujen takia riskeerata mainettaan työpaikalla tai peräti koko työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
No en ole edes kokeillut, miten hyvin saisin lähetettyä työnantajan laskuun. AI miksikö: en muutenkaan varasta työpaikalta. Ei tulisi mieleenkään muutamien eurojen postimaksujen takia riskeerata mainettaan työpaikalla tai peräti koko työpaikkaa.
Miksi oot noin negatiivinen, en kai tarkoittanu että ilman lupaa noin tekisin niin tuskin se mitään varastamista on
Taitaa onnistua aika harvassa työpaikassa. Meillä pikkufirmassa oli aikanaan toimistonhoitaja, joka kokeili tuota, mutta jäi samantien kiinni postikuluista. Kun yllättäen postimaksuja oli yli 10 e liikaa, niin alkoi postitusten selvittely ja kun asia ei selvinnyt (eli miksi oli postista kuitti 2 paketin lähettämisestä), niin asia jäi siihen. Samalla poistui toimistonhoitajalta kaikenlaisten hankintojen teko eli ei enää ilmaisia kirjekuoria, askartelutarvkkeita ja kopiopaperin oheistuotteena saatua tablettia.
Onnistuisi. Mutta en ole varas.