Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykymaailman halailukulttuuri - pidätkö vai etkö?

Vierailija
02.11.2018 |

Pidän valtavasti halaamisesta MUTTA haluan halata vain ihmisiä, joista todella välitän ja halauksen kuuluu mielestäni tulla sydämestä. Nykyisessä työssä tuo samperin käytäntö on pesiytynyt ihan normaaliin arkeen. Jos meillä vaikka on kokous ja paikalle tulee tyyppi tai pari, jotka ovat eri toimipisteessä ja joita muut eivät ole nähneet viikkoon, vedetään kunnon halailurinki läpi. Tämä toistuu aina. Itse välttelen noita kohtaamisia eri tavoin mutta joskus joku työtoveri vain tulee väkipakolla halaamaan. En ole mitenkään estoinen muuten mutta minusta tuo halailukulttuuri ei vain kuulu työpaikalle. Olen monesti miettinyt, olenko ihan yksinäni ajatusteni kanssa vai onko nykyisessä halailuyhteiskunnassa muitakin, jotka eivät niin tuosta välitä? Halailen mielelläni läheisiäni mutten työtovereita, puolituttuja tai kosmetologeja.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pidä :D. Eikä onneksi työpaikalla halailla, paitsi kun jollain on synttärit. Pitäisi seistä ringissä ja tuijottaa kun päivänsankari pussaa ja halaa kaikki läpi. Yök. Itse toki myös onnittelen ja voin sen pikkuhalauksen antaa, mutta poskisuudelmat jää tekemättä. (Olen siis työpaikkani ainut suomalainen.)

En pidä juurikaan edes kaverien halaamisesta.

Vierailija
2/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi suomalaiseen kulttuuriin. Suomessa kättelen ihmisiä mutta ulkomailla halaan ja annan poskisuukkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä! Puolituttujen ihmisten tapaaminen on vaivaannuttavaa, kun moni haluaisi selvästi halata ja oma kehonkieleni varmasti kertoo, että pysy kaukana, ja lopputulos on sellainen jäykkä ja kädenlämpöinen pikahalaus. Yäk. En halaa edes ystäviäni.

Vierailija
4/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin murheet

Vierailija
5/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa - kyllä mä tykkään halailla, ja olen siinä mielessä kaltaisesi, että tuttuja ja sellaisia ihmisiä, joista todella pidän. Meillä ei onneksi ole ihan tuollaista kulttuuria töissä, mutta joskus tulee parhaita työkavereita halattua, jos harvoin näkee. Meilläkin siis on ihmisiä monissa eri toimipisteissä, ja joidenkin kanssa on sellainen hyvä "etäsuhde" että ollaan tekemisissä päivittäin, mutta ei kasvotusten. Ei meillä sentään mitään kokoushalailurinkiä ole :D

Vierailija
6/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisia miehiä halaan<3 Suomalaisten ja varsinkin miesten kohdalla se on vaan kiusallista!

Vierailija
7/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää halailla. Metri omaa ilmaa mun ympärillä on mun mukavuusraja. Perheenjäseniä halaan joskus. Muita en koskaan.

Vierailija
8/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailu on aina ihanaa!

Vierailija
9/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan ketä haluan ja päätän sen asian ihan itse.

Vierailija
10/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halal kulttuuri ei kuulu suomeen

Vierailija
11/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan päätä. Älä halaa väkisin ketään, todella rasittavaa.

Vierailija
12/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrrrr(halaa psk) kirjoitti:

On sullakin murheet

No pienempi murhe ainakin kuin itselläsi, joka et älyä edes vastata kysymykseen, vaan tulet vain aukomaan päätäsi. Pysy poissa, jos ei kiinnosta. Kukaan ei kaipaa. ohis

Vierailija
13/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset vois kyllä ihan aikuisten oikeesti halata enemmän. Paljon enemmän. <3<3<3

Vierailija
14/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun ei ole pakko halata ketään, jos et halua. Olet aikuinen ihminen.

Vierailija
15/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan päätä. Älä halaa väkisin ketään, todella rasittavaa.

Sitä en tee, mutta minua ei myöskään halata, jos en halua.

Vierailija
16/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut siihen, että halataan suunnilleen ketä vain, kun onnitellaan jostain syystä, ja halataan ystäviä ja sukulaisia, kun ei olla nähty pitkään aikaan tai kun hyvästellään, kun toinen lähtee matkalle tms.

Sitä vierastan, että jotkut halaavat aina, kun tavataan ja erotaan, siis vaikka joka päivä halataan samaa ystävää, jonka kanssa ollaan muutenkin koko ajan tekemisissä.

Sitten on myös joitakin tuttuja ihmisiä, joita en oikein osaa halata. Eivät hekään osoita halua halailla ainakaan minua.

Vierailija
17/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin tuntuu ihanalta kun sain toissapäivänä halin kaverilta. ❤

Vierailija
18/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihanaa halailla kauniita nuoria naisia ja painautua niin että kulli koskettaa vaatteiden läpi naisten etumusta. Samalla voi puristaa ihanan täyteläistä ja pyöreää persettä. Teen tätä usein kauniille ja nuorille naisille.

MIES

...ja hankit kivan maineen lähentelevänä lääppijäsetänä, josta alkaa tulla rikosilmoituksia, mitä selvittelet aikasi kuluksi....

Vierailija
19/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset vois kyllä ihan aikuisten oikeesti halata enemmän. Paljon enemmän. <3<3<3

Ja miksihän niin? Mitä se edistäisi?

Vierailija
20/35 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihanaa halailla kauniita nuoria naisia ja painautua niin että kulli koskettaa vaatteiden läpi naisten etumusta. Samalla voi puristaa ihanan täyteläistä ja pyöreää persettä. Teen tätä usein kauniille ja nuorille naisille.

MIES

Tsiisus että oot äklö. Mut senhän sä tiedät itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi