Terveisiä palstalaisille täältä uima-altaan laidalta. Lämpötila 32
ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Kohta lounaalle ja sen jälkeen rannalle.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Voi miten mukavaa! Missäs lomailet?
Paikan nimeä ei voi tällä palstalla lausua.....ap
Vierailija kirjoitti:
ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Kohta lounaalle ja sen jälkeen rannalle.
Liian kuumaa suomalaiselle, säälin!
Melanooman riski kasvaa. Muista lisätä aurinkosuojaa joka pulahduksen jälkeen.
10 astetta vähemmän olisi sopiva.
Hyvä ihminen laita se puhelin kiinni ainakin vauva palstan osalta ja nauti olostasi.
Jos tarkoitus herättää kateutta niin ei onnistunut yritys.Käyn itsekkin noin kolme kertaa vuodessa "etelän lämmössä".Kiva jos keksit muutakin tekemistä kun palstalla roikkumisen..
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä, että on neljä vuodenaikaa. Ok, tämä käsillä oleva pimeä ja märkä ei ole suosikkini, mutta olin toissailtana ratsastamassa naapurin kanssa, ja oli kyllä tosi hienoa ratsastaa säkkipimeässä pienessä tihkusateessa kunnon lenkki. Oli niin ihanan raikas ilma ja tosi mukava tunnelma. Se tihku oli niin pientä, että sitä ei edes tajunnut, ennen kuin kypärän lipasta tipahteli siihen kertyneitä pisaroita.
Ratsastusta pimeässä? Ei ole kyllä hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten mukavaa! Missäs lomailet?
Paikan nimeä ei voi tällä palstalla lausua.....ap
Eli Dubai 😊
Kohta sitten saatkin kuulla olevasi pahin mahdollinen ihmishirviö.
Tällä palstalla kaikki muut elävät eettisesti ja moraalisesti täysin kestävää elämää ja suuressa humaanisuudessaan ottavat huomioon valinnoissaan aina kaikki elävät ja elottomatkin luontokappaleet, niiden tunteet ja olemassaoloarvon.
Sitten on ap:n kaltainen hirviö, joka pilaa kaiken.
Liian kuuma. Viime viikolla olin rannalla, siellä oli 24-25, ihan täydellinen lämpötila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä, että on neljä vuodenaikaa. Ok, tämä käsillä oleva pimeä ja märkä ei ole suosikkini, mutta olin toissailtana ratsastamassa naapurin kanssa, ja oli kyllä tosi hienoa ratsastaa säkkipimeässä pienessä tihkusateessa kunnon lenkki. Oli niin ihanan raikas ilma ja tosi mukava tunnelma. Se tihku oli niin pientä, että sitä ei edes tajunnut, ennen kuin kypärän lipasta tipahteli siihen kertyneitä pisaroita.
Ratsastusta pimeässä? Ei ole kyllä hyvä idea.
Ai, millä tavalla?
Palstailuhan on hauskaa. Kiva kun muistit meitä muitakin.