Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä palstalaisille täältä uima-altaan laidalta. Lämpötila 32

Vierailija
02.11.2018 |

ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Kohta lounaalle ja sen jälkeen rannalle.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me lähdetään 4 vkon kuluttua myös etelään mutta lupaan että mulla on siellä parempaakin tekemistä kuin kirjoitella tänne. Toivottavasti keksit edes jotain mielekästä tekemistä ettei koko loma mene hotellin uima-altaalla vauva palstaa lukemalla.

Älä ole huolissasi. Läjdetään aina illansuussa tekemään muutakin, mutta näissä lämpötiloissa kiva olla veden äärellä, rantalomalla kun ollaan. Ap

Palstailuhan on hauskaa. Kiva kun muistit meitä muitakin.

Vierailija
22/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten mukavaa! Missäs lomailet?

Paikan nimeä ei voi tällä palstalla lausua.....ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Kohta lounaalle ja sen jälkeen rannalle.

Liian kuumaa suomalaiselle, säälin!

Vierailija
24/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melanooman riski kasvaa. Muista lisätä aurinkosuojaa joka pulahduksen jälkeen.

Vierailija
25/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 astetta vähemmän olisi sopiva.

Vierailija
26/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen laita se puhelin kiinni ainakin vauva palstan osalta ja nauti olostasi.

Vierailija
27/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus herättää kateutta niin ei onnistunut yritys.Käyn itsekkin noin kolme kertaa vuodessa "etelän lämmössä".Kiva jos keksit muutakin tekemistä kun palstalla roikkumisen..

Vierailija
28/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään siitä, että on neljä vuodenaikaa. Ok, tämä käsillä oleva pimeä ja märkä ei ole suosikkini, mutta olin toissailtana ratsastamassa naapurin kanssa, ja oli kyllä tosi hienoa ratsastaa säkkipimeässä pienessä tihkusateessa kunnon lenkki. Oli niin ihanan raikas ilma ja tosi mukava tunnelma. Se tihku oli niin pientä, että sitä ei edes tajunnut, ennen kuin kypärän lipasta tipahteli siihen kertyneitä pisaroita. 

Ratsastusta pimeässä? Ei ole kyllä hyvä idea.

Vierailija
29/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten mukavaa! Missäs lomailet?

Paikan nimeä ei voi tällä palstalla lausua.....ap

Eli Dubai 😊

Kohta sitten saatkin kuulla olevasi pahin mahdollinen ihmishirviö.

Tällä palstalla kaikki muut elävät eettisesti ja moraalisesti täysin kestävää elämää ja suuressa humaanisuudessaan ottavat huomioon valinnoissaan aina kaikki elävät ja elottomatkin luontokappaleet, niiden tunteet ja olemassaoloarvon.

Sitten on ap:n kaltainen hirviö, joka pilaa kaiken.

Vierailija
30/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuuma. Viime viikolla olin rannalla, siellä oli 24-25, ihan täydellinen lämpötila.

Vierailija
31/31 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään siitä, että on neljä vuodenaikaa. Ok, tämä käsillä oleva pimeä ja märkä ei ole suosikkini, mutta olin toissailtana ratsastamassa naapurin kanssa, ja oli kyllä tosi hienoa ratsastaa säkkipimeässä pienessä tihkusateessa kunnon lenkki. Oli niin ihanan raikas ilma ja tosi mukava tunnelma. Se tihku oli niin pientä, että sitä ei edes tajunnut, ennen kuin kypärän lipasta tipahteli siihen kertyneitä pisaroita. 

Ratsastusta pimeässä? Ei ole kyllä hyvä idea.

Ai, millä tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän