Kehtaanko pyytää kassaa treffeille?
Olen miettinyt asiaa ja en pelkää pettymystä että tuo nainen kieltäytyisi vaan en varmaan kehtaisi enää käydä tuossa kaupassa. Mutta kun se on alueen halvin ruokakauppa niin ei olisi varaa käydä muuallakaan.
Mitä olen nähnyt tuota myyjätärtä niin päättelen ja osin arvaan että tällä voisi olla huomenna vapaapäivä. Hetki voisi olla ehkä siksi otollinen. En ole nähnyt häntä baareissakaan tms. missä olisi helpompi lähestyä. Olen miettinyt että menisin kauppaan hiljaiseen aikaan ja kun kassalla ei ole muita esittäisin treffipyynnön ostoksia maksaessa. Ole toki jo aiemmin katsonut että hänellä ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.
Kommentit (93)
Minua on joskus työpaikalla asiakas pyytänyt treffeille. Harmitti, koska olisin tavallaan ollut kiinnostunut, mutta koska pyyntö tuli työpaikalla, koin velvollisuudekseni kieltäytyä. Jos hän olisi tullut jossakin vastaan ollessani vapaa-ajalla ja lähestynyt minua sitten, olisin varmasti lähtenyt. Harmi, ettemme koskaan sattuneet kohtaamaan missään muualla.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella mielikuva miehestä illallispöydässä kassakoneen kanssa 😂
Minäkin mietin, että tämähän on aivan edistyksellinen tapa rosvon saada kassakone mukaansa ilman uhkailua ja väkivaltaa!
Vierailija kirjoitti:
Heh, minäkin olen joskus nuorempana nähnyt, kun asiakas yritti kassaa. Olin hänen takanaan jonossa ja kassa kysyi mieheltä ”kuitti?” Mies vastasi jotain tyyliin ”onko siinä sun numero?”. Kassa vastasi kieltävästi niin mies sanoi ”en mä sitten sitä tarvitse”. Jotenkin oli kuitenkin hellyyttävä siinä mielessä, ettei tyyppi mitenkään vongannut tms vaan lähti nauraen pois :D
Tällainen voi olla ihan vain viatonta läppää, jonka heittäjä ei välttämättä edes lähtisi treffeille vaikka kassa innostuisikin ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no miksei..ehkä se vaan jos heivaa numeron kuitin taakse tms. niin voi tuntua oudolta jos ei itse ole kiinnostunut..mutta tuskin se haitaksi on, jos haluat kiinnostuksen selvittää. Joskus joku mies laittoi numeron pöydälleni, kun olin yksin Raxissa syömässä "syömään ja tutustumaan ensi vkl, puh.nro"..minulla oli musiikit korvilla ja katsoin kummastuneena kun mies tuli pöytäni viereen, iski lapun pöytään ja lähti menemään. Ei katsonut päinkään..saattaa siis naiselle tulla hiukan sellainen olo että hänellä on stalkkeri, joka kyttää ulkonäköä..että varovaisuutta kehiin. Tuo mies ei ollut kyllä minun tyyppiäni ollenkaan. Pitää muistaa että tyttö on töissä vaan ja haluaa elantonsa työssään, ei kytättävänä.
Ai että nuo paperilaput on typeriä. En ole ikinä niihin mitään vastannut.
Jos aiot kysy ja haluat myös vastauksen tee se kasvotusten.
Mä olen kerran saanut tuollaisen lähestymisen ja suorastaan loukkaannuin. Jotenkin tuli sellainen olo, että se ihminen varmasti laittelee samanlaisia lappuja naisille päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no miksei..ehkä se vaan jos heivaa numeron kuitin taakse tms. niin voi tuntua oudolta jos ei itse ole kiinnostunut..mutta tuskin se haitaksi on, jos haluat kiinnostuksen selvittää. Joskus joku mies laittoi numeron pöydälleni, kun olin yksin Raxissa syömässä "syömään ja tutustumaan ensi vkl, puh.nro"..minulla oli musiikit korvilla ja katsoin kummastuneena kun mies tuli pöytäni viereen, iski lapun pöytään ja lähti menemään. Ei katsonut päinkään..saattaa siis naiselle tulla hiukan sellainen olo että hänellä on stalkkeri, joka kyttää ulkonäköä..että varovaisuutta kehiin. Tuo mies ei ollut kyllä minun tyyppiäni ollenkaan. Pitää muistaa että tyttö on töissä vaan ja haluaa elantonsa työssään, ei kytättävänä.
Jos aiot kysy ja haluat myös vastauksen tee se kasvotusten.Mä olen kerran saanut tuollaisen lähestymisen ja suorastaan loukkaannuin. Jotenkin tuli sellainen olo, että se ihminen varmasti laittelee samanlaisia lappuja naisille päivittäin.
Minäkin olen saanut ja mielessä vain jos se ei uskalla minulle keskustella niin treffit olisi tosi kiusalliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aiot kysy ja haluat myös vastauksen tee se kasvotusten.Mä olen kerran saanut tuollaisen lähestymisen ja suorastaan loukkaannuin. Jotenkin tuli sellainen olo, että se ihminen varmasti laittelee samanlaisia lappuja naisille päivittäin.
Minäkin olen saanut ja mielessä vain jos se ei uskalla minulle keskustella niin treffit olisi tosi kiusalliset.
Juuri tätä olen itse tuolla aiemmin yrittänyt selittää. Jos ihminen ei pysty edes olemaan luonteva ja hauska siinä asiointitilanteessa, niin miten ihmeessä hänen kanssaan voisi olla mukavaa treffeillä?
Kysy vaan, ei siinä mitään menetä kunhan et itse ole 68-vuotias pummi.
Minä en kysynyt, vaikka olisin halunnutkin. Juttelimme tosin jotain aika useinkin ja tervehdimme muuallakin nähdessämme. Nyt hänellä on miesystävä. Ihme lässytystä se, että "mies kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut". Kaikki ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisempi informaatio olisi onko mikään kassa koskaan maailmanhistorian aikana vastanut kutsuun myönteisesti?
M
Minä olen kaksi kertaa kokeillut, toinen lähti ja toinen sanoi seurustelevansa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy, nolaat itsesi. Treffikyselijät on naurun aihe myyjien tauoilla...
Juuri tämä.Se on vaan vastapuolen niin helppo selittää että "ei siinä mitään häpeämistä ja pakoilua tarvita".
Tuohan on siis käytännössä win-win-tilanne: joko daami lähtee treffeillä tai olet ainakin tuonut pitkäksi aikaa piristystä koko kaupan henkilökunnan muuten tylsiin työpäiviin.
Vierailija kirjoitti:
Minua on joskus työpaikalla asiakas pyytänyt treffeille. Harmitti, koska olisin tavallaan ollut kiinnostunut, mutta koska pyyntö tuli työpaikalla, koin velvollisuudekseni kieltäytyä. Jos hän olisi tullut jossakin vastaan ollessani vapaa-ajalla ja lähestynyt minua sitten, olisin varmasti lähtenyt. Harmi, ettemme koskaan sattuneet kohtaamaan missään muualla.
Juuri näin. Aikoinaan lukuisissa eri asiakaspalvelua sisältävissä tehtävissä tuli valitettavan usein huomattua, että minua kohdeltiin asenteella 'vain sitä ja tätä'.
Vaikka kyllä niissä tehtävissä yhtälailla on lukuisia ihmisiä, joilla on ammattiylpeys ja jotka haluavat panostaa hyvään asiakaskokemukseen, palveluun sekä asiakassuhteeseen.
Ja pyytäisin huomioimaan nimenomaan tuon viimeisen. Suhde on jo olemassa, mutta se on asiakassuhde. Ja joka silloin automaattisesti poissulki ainakin itselläni minkä tahansa muun suhdemuodon.
Älkää nyt olko noin kireitä! Jessus sentään. Vai että ihan ahdistaa kun kadulla pyydetään kahville. Minuakin on pyydetty kadulla kahville keskellä kirkasta päivää ja jopa kaupasta on lähdetty perään.
Ihan hyvin voit kysyä treffeille. En ikinä ole nauranut miehelle joka on minua pyytänyt ulos kassalla. Yksi pyysi kahville, toinen antoi numeronsa kuittiin jos muutan mieleni (sen jälkeen kun olin kieltäytynyt), toinen kysyi oluelle töiden jälkeen (oli sulkemisaika lähellä), parit käyntikortit jätetty myös.
Itse asiassa tuo oluelle lähtö oli minusta tosi kiva tyyli. Menet vain lähellä sulkemisaikaa kysymään niin voit odotella myymälän ulkopuolella jos myyjä sanoo kyllä.
Onnea!
Kassat ovat kyllä treffeille lähteneet mutta onko kukaan ikinä vastannut mitään lapun jättäjälle?