Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko pyytää kassaa treffeille?

Vierailija
02.11.2018 |

Olen miettinyt asiaa ja en pelkää pettymystä että tuo nainen kieltäytyisi vaan en varmaan kehtaisi enää käydä tuossa kaupassa. Mutta kun se on alueen halvin ruokakauppa niin ei olisi varaa käydä muuallakaan.

Mitä olen nähnyt tuota myyjätärtä niin päättelen ja osin arvaan että tällä voisi olla huomenna vapaapäivä. Hetki voisi olla ehkä siksi otollinen. En ole nähnyt häntä baareissakaan tms. missä olisi helpompi lähestyä. Olen miettinyt että menisin kauppaan hiljaiseen aikaan ja kun kassalla ei ole muita esittäisin treffipyynnön ostoksia maksaessa. Ole toki jo aiemmin katsonut että hänellä ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele mikäli et halua joutua kikattelun kohteeksi. Olen ollut useammassa kaupassa töissä ja tiedän kokemuksesta miten tytöt menevät heti juoruamaan muille niin että koko henkilökunta saa siitä tietää. Sen jälkeen sinulle keksitään joku "hassu" nimi jolla sinusta puhutaan selän takana.

Toiset kasvaa aikuisiksi ja toiset eivät. Tarvitseeko kikattelusa sitten välittää on toinen juttu.

Vierailija
22/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään muulla hälytyskellot soi jos AP "osittain päättelee" milloin kassaneidillä on vapaapäivä? Tämähän tarkoittaisi sitä, että hän käy joka päivä kaupassa tarkastamassa aamuin illoin onko tämä töissä! 

Minusta näissä kassastalkkereissa omituisinta on se, että he eivät edes juttele näiden myyjien kanssa. Hoitavat asiansa ja siinä kaikki. Ja sitten he kuvittelevat, että heistä kuoriutuisi treffeillä hauska ja seurallinen tyyppi, jonka kanssa se kassa viihtyisi leppoisasti rupatellen. Ei minkäänlaisia sosiaalisia taitoja mutta kuvitellaan, että kahvikupillisen äärellä juttu yhtäkkiä luistaisi. Näen silmissäni, mitä se todellisuudessa olisi: ap istuisi tuppisuuna jännittäen ja saisi kysyttyä korkeintaan jotain ulkoa opettelemiaan kysymyksiä.

Minä asioin säännöllisesti lähikaupassa, jossa on kassalla kiva mies. Kyllä me näiden parin vuoden aikana on jo ehditty vaihtaa vaikka minkälaista juttua niin lomista, harrastuksista, säästä kuin muustakin smalltalk-aiheesta. Ihan ilman mitään flirttiä. Olen itse parisuhteessa ja hän puhuu tekemisistään me-muodossa, joten päättelen hänenkin olevan. Mutta kun säännöllisesti 2-4 kertaa viikossa lähes samaan aikaan kohdataan, niin outoahan se olisi teeskennellä aina asioidessa, ettei ole koskaan ennen nähtykään. Ja ihan samoin käyttäydyn tuttujen naispuolisten kassojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa kysyä mutta sananmuoto on mietittävä huolellisesti vaikka tyyliin:" Oletko vapaa lähtemään kanssani joku kerta johonkin (tapahtumaan, näyttelyyn jne)". Olen ollut kassalla ja sain valituksia siitä koska en "käynyt missään" jutussa jossa olisi voitu tavata työn ulkopuolella ja tutustua siten. En ole baareissa käyvää lajia, olisi pitänyt tajuta että minua etsittiin baareista, hälytyskellot soivat kun pyydettiin sitten treffeille baariin, valehtelin olevani illat lapsenvahtina. Et ehkä näe kassaa missään koska ette harrasta samoja asioita, kannattaako siis oikeasti?

Vierailija
24/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään muulla hälytyskellot soi jos AP "osittain päättelee" milloin kassaneidillä on vapaapäivä? Tämähän tarkoittaisi sitä, että hän käy joka päivä kaupassa tarkastamassa aamuin illoin onko tämä töissä! 

Sitä on muuten ulkopuolisen todella vaikea päätellä, sillä vuorot vaihtelee todella paljon. Että ihan turha kytätä!

Vierailija
25/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta näissä kassastalkkereissa omituisinta on se, että he eivät edes juttele näiden myyjien kanssa. Hoitavat asiansa ja siinä kaikki. Ja sitten he kuvittelevat, että heistä kuoriutuisi treffeillä hauska ja seurallinen tyyppi, jonka kanssa se kassa viihtyisi leppoisasti rupatellen. Ei minkäänlaisia sosiaalisia taitoja mutta kuvitellaan, että kahvikupillisen äärellä juttu yhtäkkiä luistaisi. Näen silmissäni, mitä se todellisuudessa olisi: ap istuisi tuppisuuna jännittäen ja saisi kysyttyä korkeintaan jotain ulkoa opettelemiaan kysymyksiä.

Minä asioin säännöllisesti lähikaupassa, jossa on kassalla kiva mies. Kyllä me näiden parin vuoden aikana on jo ehditty vaihtaa vaikka minkälaista juttua niin lomista, harrastuksista, säästä kuin muustakin smalltalk-aiheesta. Ihan ilman mitään flirttiä. Olen itse parisuhteessa ja hän puhuu tekemisistään me-muodossa, joten päättelen hänenkin olevan. Mutta kun säännöllisesti 2-4 kertaa viikossa lähes samaan aikaan kohdataan, niin outoahan se olisi teeskennellä aina asioidessa, ettei ole koskaan ennen nähtykään. Ja ihan samoin käyttäydyn tuttujen naispuolisten kassojen kanssa.

Kuulostat kivalta asiakkaalta. Mutta kaikki eivät ole yhtä puheliaita. Turha heitäkään on tuomita. Olen itse juuri sellainen, etten saa yhtään järkevää sanaa ulos treffeillä, kun jännitän, vaikka muuten arjessa toiseen tutustuttuani juttelen kyllä.

Vierailija
26/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele mikäli et halua joutua kikattelun kohteeksi. Olen ollut useammassa kaupassa töissä ja tiedän kokemuksesta miten tytöt menevät heti juoruamaan muille niin että koko henkilökunta saa siitä tietää. Sen jälkeen sinulle keksitään joku "hassu" nimi jolla sinusta puhutaan selän takana.

Toiset kasvaa aikuisiksi ja toiset eivät. Tarvitseeko kikattelusa sitten välittää on toinen juttu.

Tytöt on tyttöjä ja tytöillä on tapana kikattaa ja juoruilla. Sori siitä. Tuskin ap jotain vanhempaa aka "aikuista" daamia on aikonut treffeille kassalla kysyä?

Vierailija
27/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iälläkin on merkitystä, samoin ikäerolla. Jos ap joku nelikymppinen ja kassa n. samanikäinen niin ehkä voisi ohimennen mainita johonkin tapahtumaan menevänsä ja kysyä muina miehinä onko kassakin mahdollisesti sinne aikonut mennä. Jos ap on joku nelikymppinen ja kassa parikymppinen niin älä nolaa itseäsi.

Vierailija
28/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat kivalta asiakkaalta. Mutta kaikki eivät ole yhtä puheliaita. Turha heitäkään on tuomita. Olen itse juuri sellainen, etten saa yhtään järkevää sanaa ulos treffeillä, kun jännitän, vaikka muuten arjessa toiseen tutustuttuani juttelen kyllä.

Silloin kannattaa harjoitella niitä sosiaalisia taitoja. Rupatella ihmisten kanssa, ottaa kontaktia, avata keskusteluja. Se on sille toiselle osapuolelle todella kiusallista, jos treffikumppani on ihan kipsissä - paitsi jos itse on samanlainen. Sitähän me emme tästä ap:n kassasta tiedä.

Vierailija
29/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman aloituksen vierestä mutta minulle kävi kerran niinpäin että isossa marketissa asiakkaana ollessa kassan kohdalla tuli toinen asiakas, nuori nainen, kysymään olenko sinkku, tarkoituksena selvästikin kysyä treffeille. Hieman hämmentävä hetki se oli niinkin päin siinä ostoksia maksaessa. Nainen oli kyllä hyvin kohtelias eikä mitään pahaa sanottavaa mutta pointtini on että ei se ruuhkainen kassa ehkä paras paikka ole siihen tarkoitukseen.

Vierailija
30/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,ongelma ei ole yksin jääminen vaan jälkitilanteen kiusallisuus.

Vierailija
31/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ehdotteluja siinä kassalla, toisen työpisteellä. Itse olen kassalla ollut töissä ja se oli kyllä inhottavaa kun niitä kyselyjä tuli. Eräs asiakas kirjoitti kuittiin puhelinnumeron ja sulkuihin "vaimolta lupa" 🙄

Vierailija
32/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kassaasi takaoven lastauslaiturilla roskapönttöjen takana Halloween naamari päässä.

Vierailija
33/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota kassaasi takaoven lastauslaiturilla roskapönttöjen takana Halloween naamari päässä.

Lähtisi takuulla soitto poliisille.

Vierailija
34/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele ehdotteluja siinä kassalla, toisen työpisteellä. Itse olen kassalla ollut töissä ja se oli kyllä inhottavaa kun niitä kyselyjä tuli. Eräs asiakas kirjoitti kuittiin puhelinnumeron ja sulkuihin "vaimolta lupa" 🙄

Voi LUOJA.

Vierailija
35/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin,ongelma ei ole yksin jääminen vaan jälkitilanteen kiusallisuus.

Et taida edes arvata, mihin kaikkeen kassat ovat työssään törmänneet. Ihan samalla lailla palvellaan silti kaikkia asiakkaita. 

Vierailija
36/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää ällöt setämiehet voisivat kyllä ehdotella vain vaimoilleen.

Vierailija
37/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin puheväleihin, niin että tutustua vähän. Sitten vasta treffikutsu.

Vierailija
38/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut päästä kokeilemaan tyttöjen välistä rouvan kanssa😋

Vierailija
39/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin ja miksen voisi vastata myös kyllä mikäli miellyttäisit :) Kysy siis ihmeessä

Vierailija
40/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt on tyttöjä ja tytöillä on tapana kikattaa ja juoruilla. Sori siitä. Tuskin ap jotain vanhempaa aka "aikuista" daamia on aikonut treffeille kassalla kysyä?

Mä olin kerran kampaamossa asiakkaana, kun miesasiakas päätti pyytää kampaajaharjoittelijatyttöä ulos siinä hiustenleikkuutaan maksaessaan. Tyttö kieltäytyi nätisti seurusteluunsa vedoten. Voin sanoa, että kyllä me pari asiakasta ja pari vakityöntekijää (kaikki 40+) nauroimme ja pyörittelimme silmiämme tyypille hänen poistuessaan paikalta. Tyyppiä kun ei tuntunut edes tytön seurustelu haittaavan, mankui vaan treffeille, vaikka toinen sanoi ei ja kertoi hyvän syyn. Kertoipa herra vielä lopuksi työpaikkansa osoitteen ja sijainnin, jonne tyttö vois joskus piipahtaa jos mieli muuttuu. Epätoivoista ja säälittävää jos suoraan sanotaan. Eikä kohteelle mitään kivaa, kun ei osata edes lopettaa vaan jäädään jankkaamaan.

Annetaan ihmisten tehdä työnsä rauhassa eikä pyydellä työajalla treffeille. Treffipyynnöt sitten ihan vapaa-ajalla. Noloa tuollainen on, sekä pyytäjälle että kohteelle. Oli ikä mikä tahansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme