Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko pyytää kassaa treffeille?

Vierailija
02.11.2018 |

Olen miettinyt asiaa ja en pelkää pettymystä että tuo nainen kieltäytyisi vaan en varmaan kehtaisi enää käydä tuossa kaupassa. Mutta kun se on alueen halvin ruokakauppa niin ei olisi varaa käydä muuallakaan.

Mitä olen nähnyt tuota myyjätärtä niin päättelen ja osin arvaan että tällä voisi olla huomenna vapaapäivä. Hetki voisi olla ehkä siksi otollinen. En ole nähnyt häntä baareissakaan tms. missä olisi helpompi lähestyä. Olen miettinyt että menisin kauppaan hiljaiseen aikaan ja kun kassalla ei ole muita esittäisin treffipyynnön ostoksia maksaessa. Ole toki jo aiemmin katsonut että hänellä ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä kannattaa yrittää.

Vierailija
62/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,ongelma ei ole yksin jääminen vaan jälkitilanteen kiusallisuus.

Mikä kiusallisuus? Se on sitä vain jos itse teet siitä.

Noita treffikutsuja on tullut töissä. Osa tekee siitä sen jälkeen kiusallista, kääntyy ovelta kun näkee minut, ei osaa puhua enää, murjottaa tai alkaa vänkäämään. Yksi rupesi jopa kylillä haukkumaan minua 🙃

Osa osaa käyttäytyä normaalisti ja jatkaa sitä normaalia kanssakäymistä mitä se oli ennen kysymistä.

Pakit vakiokaupassa ON kiusallista täysin riippumatta siitä miten tilanne jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,ongelma ei ole yksin jääminen vaan jälkitilanteen kiusallisuus.

Mikä kiusallisuus? Se on sitä vain jos itse teet siitä.

Noita treffikutsuja on tullut töissä. Osa tekee siitä sen jälkeen kiusallista, kääntyy ovelta kun näkee minut, ei osaa puhua enää, murjottaa tai alkaa vänkäämään. Yksi rupesi jopa kylillä haukkumaan minua 🙃

Osa osaa käyttäytyä normaalisti ja jatkaa sitä normaalia kanssakäymistä mitä se oli ennen kysymistä.

Pakit vakiokaupassa ON kiusallista täysin riippumatta siitä miten tilanne jatkuu.

Hyvin ovat sitten sen peittäneet ne jotka jäi vielä senkin jälkeen aina rupattelemaan ja juomaan kahvia. Kiusallinen olo on itselle tullut vain noiden pelleilijöiden kohdalla.

Vierailija
64/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on ahdistuneita ja estyneitä ihmisiä. Ei ihme, ettei ihmisillä, kivaa, ei parisuhteita, ei muuta kuin marina tållä palstalla.

Vierailija
65/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy jos et ole kortsuostoksilla

Vierailija
66/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä on ahdistuneita ja estyneitä ihmisiä. Ei ihme, ettei ihmisillä, kivaa, ei parisuhteita, ei muuta kuin marina tållä palstalla.

Ne ihmiset, jotka osaavat heittää juttua ja siinä ohessa pyytää treffeille kiusaantumatta, tuskin ovat tällä palstalla. Jos treffeille pyytämiseen tarvitsee apua, niin silloin se ei kannata.

Vierailija
67/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ihmiset, jotka osaavat heittää juttua ja siinä ohessa pyytää treffeille kiusaantumatta, tuskin ovat tällä palstalla. Jos treffeille pyytämiseen tarvitsee apua, niin silloin se ei kannata.

Mikä sinäkään olet tuollaista sanomaan yhtään kenellekään? Häpeä jos osaat, moukka.

Vierailija
68/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli yhtäkkiä lämmin muisto ajalta, kun asuin lähiössä, jossa oli vain pari lähikauppaa. Olen siis (hetero)nainen ja myyjätkin pääsääntöisesti naisia, mutta jotenkin heihin kiintyi (heteromielessä) vuosien varrella, aina jotain jutusteltiin ja moikkailtiin sitten tietysti muuallakin. Se on ehdottomasti yksi lähiössä asumisen parhaita puolia, se yhteisöllisyys. Varmasti saivat paljon treffikutsujakin, olivat niin mukavia ja palveluhenkisiä nuoria naisia. 

Nykyään tulee käytyä lähinnä marketeissa ja aina vaihtuva kassa, niin en ollut jotenkin muistanut tällaista seikkaa.

Itselläni kävi kerran niin, että olin ihan vakioasiakas läheisessä k-marketissa ja kerran kassaneiti pyysi ulos. Olen siis itsekin nainen ja hän oli kyllä todella kaunis, mutta oli kyllä vähän kummallinen tilanne. :D

Vierailija
69/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ne jutunheittäjät hyytyvät ihastuksen edessä.

Vierailija
70/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Pyydä pullonpalautusautomaattia.

Vierailija
71/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisempi informaatio olisi onko mikään kassa koskaan maailmanhistorian aikana vastanut kutsuun myönteisesti?

M

Kyllä on. Eräs läheiseni, nainen, oli kassa, mutta ei ruokakaupassa, vaan huoltoasemalla. Mies tuli asiakkaaksi, ensin juttelivat niitä näitä, eräänä päivänä mies sitten pyysi treffeille. Nyt reilu 40v avioliittoa takana.

En tiedä, miten nykyään, mutta silloin onnisti heitä.

Vierailija
72/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, minäkin olen joskus nuorempana nähnyt, kun asiakas yritti kassaa. Olin hänen takanaan jonossa ja kassa kysyi mieheltä ”kuitti?” Mies vastasi jotain tyyliin ”onko siinä sun numero?”. Kassa vastasi kieltävästi niin mies sanoi ”en mä sitten sitä tarvitse”. Jotenkin oli kuitenkin hellyyttävä siinä mielessä, ettei tyyppi mitenkään vongannut tms vaan lähti nauraen pois :D

Olen ollut kassalla töissä vuosia, jos joku vitsi ei vanhene, se on tuo. Tai sitten se, kun sanotaan, että ei se (kuitti) käy verotukseen, en tarvitse. Mitään hellyyttävää tuossa ei kyllä ole, lähes päivittäin kun sen kuulee ja aina setämiehiltä.

Vierailija
73/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, minäkin olen joskus nuorempana nähnyt, kun asiakas yritti kassaa. Olin hänen takanaan jonossa ja kassa kysyi mieheltä ”kuitti?” Mies vastasi jotain tyyliin ”onko siinä sun numero?”. Kassa vastasi kieltävästi niin mies sanoi ”en mä sitten sitä tarvitse”. Jotenkin oli kuitenkin hellyyttävä siinä mielessä, ettei tyyppi mitenkään vongannut tms vaan lähti nauraen pois :D

Olen ollut kassalla töissä vuosia, jos joku vitsi ei vanhene, se on tuo. Tai sitten se, kun sanotaan, että ei se (kuitti) käy verotukseen, en tarvitse. Mitään hellyyttävää tuossa ei kyllä ole, lähes päivittäin kun sen kuulee ja aina setämiehiltä.

Komppaan. Ton kuulee vähintään kerran viikossa. Sama kuin asiakas tulee pyytämään hampurilaisen munalla ja maidon rahalla. T. Grillissä töissä

Vierailija
74/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä kyllä ehkä "kassaa" pyytäis reffeille. Mene irc-galleriaan tai kuvakkeeseen tai suoli24...mitä näitä nyt on.

Vierailija
75/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja kieltää kuitenkin suostumisen, vaikka kassa mahdollisesti olisikin kiinnostunut. Kyse on työajasta, joilloin tehdään työtä, palkkaa kun ei makseta parituksesta, vaan asianmukaisesta työsuoritteesta.

Treffikyselyt sitten vapaa-ajalla, sopivissa paikoissa ja tilanteissa. Sosiaaliset taidot hiottava kuntoon ensin!

Sä katsot liikaa amerikkalaisia tv-sarjoja 😂

Vierailija
76/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketkä ne naiset ovat, joita jatkuvasti pyydetään treffeille ja vieläpä Suomessa? Minua ei ole koskaan pyydetty ja olen muutenkin näkymätön miehille.

Vierailija
77/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero? Onko hän lapsesi vai lapsenlapsesi ikäinen?

Olisko jotain pahaa jos olis jompaa kumpaa?

Vierailija
78/93 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään muulla hälytyskellot soi jos AP "osittain päättelee" milloin kassaneidillä on vapaapäivä? Tämähän tarkoittaisi sitä, että hän käy joka päivä kaupassa tarkastamassa aamuin illoin onko tämä töissä! 

Vierailija
79/93 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettelet isoimman löytämäsi kurkun ja pari avokadoa hihnalle ja vinkkaat simmua vosulle. Sen jälkeen voit antaa lapun, jossa kerrot tapaamisajan ja paikan.

Vierailija
80/93 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella mielikuva miehestä illallispöydässä kassakoneen kanssa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi