Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko pyytää kassaa treffeille?

Vierailija
02.11.2018 |

Olen miettinyt asiaa ja en pelkää pettymystä että tuo nainen kieltäytyisi vaan en varmaan kehtaisi enää käydä tuossa kaupassa. Mutta kun se on alueen halvin ruokakauppa niin ei olisi varaa käydä muuallakaan.

Mitä olen nähnyt tuota myyjätärtä niin päättelen ja osin arvaan että tällä voisi olla huomenna vapaapäivä. Hetki voisi olla ehkä siksi otollinen. En ole nähnyt häntä baareissakaan tms. missä olisi helpompi lähestyä. Olen miettinyt että menisin kauppaan hiljaiseen aikaan ja kun kassalla ei ole muita esittäisin treffipyynnön ostoksia maksaessa. Ole toki jo aiemmin katsonut että hänellä ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi, tosi karmivaa. 

Mua ainakin inhottaa treffipyynnöt ylipäätään, koen että minua ei saa lähestyä. Pahimmillaan on pysäytetty kadulla ja pyydetty kahville. Mene tinderiin, siellä on naisia jotka ETSIVÄT seuraa. Sinne minäkin menin silloin kun halusin/etsin seuraa. 

Vierailija
42/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt ulkona satunnaisasiakkaan kanssa, joka alkoi tehdä tuttavuutta ja erään kerran ehdotti tapaamista. En lähtenyt hänen kanssaan kahdestaan treffeille, mutta sanoin, että hän voi tulla mukaan kun olin ystävien kanssa menossa ulos, ja hän tuli. Ei siitä sen enempää sitten seurannut, onneksi ei ollut vakkariasiakas ja alueella oli muitakin kauppoja. 

Yhteen toiseen, jäätävän komeaan, asiakkaaseen törmäsin baarissa ja hän tunnisti minut ja alkoi juttelemaan. Sen jälkeen juttelimme kassallakin nähdessämme, mutta oli se vähän omituista. Ei siitäkään mitään seurannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kysy ihmeessä ja jos ei suostu saat lainata mun perunasäkkiä, johon myyjätär varmasti mahtuu. Sitten vaan tuiottelet sitä kaupan ikkunan läpi sulkemisaikaan asti.

Tilaa netistä kahleet sekä kaulapanta ja kerro että haluat jotain rohkeampaa kuin lähetyssaarnaaja😊

Vierailija
44/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin,ongelma ei ole yksin jääminen vaan jälkitilanteen kiusallisuus.

Mikä kiusallisuus? Se on sitä vain jos itse teet siitä.

Noita treffikutsuja on tullut töissä. Osa tekee siitä sen jälkeen kiusallista, kääntyy ovelta kun näkee minut, ei osaa puhua enää, murjottaa tai alkaa vänkäämään. Yksi rupesi jopa kylillä haukkumaan minua 🙃

Osa osaa käyttäytyä normaalisti ja jatkaa sitä normaalia kanssakäymistä mitä se oli ennen kysymistä.

Vierailija
45/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minäkin olen joskus nuorempana nähnyt, kun asiakas yritti kassaa. Olin hänen takanaan jonossa ja kassa kysyi mieheltä ”kuitti?” Mies vastasi jotain tyyliin ”onko siinä sun numero?”. Kassa vastasi kieltävästi niin mies sanoi ”en mä sitten sitä tarvitse”. Jotenkin oli kuitenkin hellyyttävä siinä mielessä, ettei tyyppi mitenkään vongannut tms vaan lähti nauraen pois :D

Vierailija
46/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy, nolaat itsesi. Treffikyselijät on naurun aihe myyjien tauoilla...

Juuri tämä.Se on vaan vastapuolen niin helppo selittää että "ei siinä mitään häpeämistä ja pakoilua tarvita".

Vierailija
47/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et voi, tosi karmivaa. 

Mua ainakin inhottaa treffipyynnöt ylipäätään, koen että minua ei saa lähestyä. Pahimmillaan on pysäytetty kadulla ja pyydetty kahville. Mene tinderiin, siellä on naisia jotka ETSIVÄT seuraa. Sinne minäkin menin silloin kun halusin/etsin seuraa. 

Treffipyynnöt ovat aivan normaali tapa.

Vierailija
48/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin joskus kauan sitten kukkia huoltiksen kassalle ja siitähän sitten parisuhde syntyi. Toki se on jo ohi (luojan kiitos), mutta rohkaisuksi vain, että kyllä kassaltakin voi vaimon löytää.

Vierailija
49/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä suoraan asiaan ja kysyä "annatko pillua" eikä mitään väkinäisiä treffipyyntöjä.

Vierailija
50/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa kävi yksi reppana päivästä toiseen seuraamassa yhtä myyjää ja piti hiukan jo ohjata ulos?

Vierailija
51/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja kieltää kuitenkin suostumisen, vaikka kassa mahdollisesti olisikin kiinnostunut. Kyse on työajasta, joilloin tehdään työtä, palkkaa kun ei makseta parituksesta, vaan asianmukaisesta työsuoritteesta.

Treffikyselyt sitten vapaa-ajalla, sopivissa paikoissa ja tilanteissa. Sosiaaliset taidot hiottava kuntoon ensin!

Vierailija
52/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et voi, tosi karmivaa. 

Treffipyynnöt ovat aivan normaali tapa.

Kerro meille vaikka viidestä viimeisimmästä pyynnöstäsi ja miten niissä kävi.

Vierailija
53/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele mikäli et halua joutua kikattelun kohteeksi. Olen ollut useammassa kaupassa töissä ja tiedän kokemuksesta miten tytöt menevät heti juoruamaan muille niin että koko henkilökunta saa siitä tietää. Sen jälkeen sinulle keksitään joku "hassu" nimi jolla sinusta puhutaan selän takana.

Toiset kasvaa aikuisiksi ja toiset eivät. Tarvitseeko kikattelusa sitten välittää on toinen juttu.

Tytöt on tyttöjä ja tytöillä on tapana kikattaa ja juoruilla. Sori siitä. Tuskin ap jotain vanhempaa aka "aikuista" daamia on aikonut treffeille kassalla kysyä?

Mä olin kerran kampaamossa asiakkaana, kun miesasiakas päätti pyytää kampaajaharjoittelijatyttöä ulos siinä hiustenleikkuutaan maksaessaan. Tyttö kieltäytyi nätisti seurusteluunsa vedoten. Voin sanoa, että kyllä me pari asiakasta ja pari vakityöntekijää (kaikki 40+) nauroimme ja pyörittelimme silmiämme tyypille hänen poistuessaan paikalta. Tyyppiä kun ei tuntunut edes tytön seurustelu haittaavan, mankui vaan treffeille, vaikka toinen sanoi ei ja kertoi hyvän syyn. Kertoipa herra vielä lopuksi työpaikkansa osoitteen ja sijainnin, jonne tyttö vois joskus piipahtaa jos mieli muuttuu. Epätoivoista ja säälittävää jos suoraan sanotaan. Eikä kohteelle mitään kivaa, kun ei osata edes lopettaa vaan jäädään jankkaamaan.

Annetaan ihmisten tehdä työnsä rauhassa eikä pyydellä työajalla treffeille. Treffipyynnöt sitten ihan vapaa-ajalla. Noloa tuollainen on, sekä pyytäjälle että kohteelle. Oli ikä mikä tahansa. 

Ei tuossa ollut noloa pyytäminen vaan mankuminen. Jos osaa olla itse asiallinen ja hyväkyä myös sen "ein" niin ei silloin tee itsestään naurettavaa.

Vierailija
54/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että saat poliisit treffeille jos kassan viet.

Vierailija
55/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kysyä saa. Eikä tarvitse nolostella, kaupan kassan tehtävä on kuitenkin huolehtia että asiakkaalta veloitetaan oikea summa rahaa, eikä järjestää vuorovaikutusta niin että asiakas nolostuu. 

Itsekin kaupan kassalla ollut, ja ilahduttaahan se ihan hirveästi jos joku kysyy että olenko varattu. Eikä ole jäänyt noloa oloa, ihan samaan tapaan ystävällisesti olen kohdellut kysyjiä jatkossakin kun ovat asioineet kaupassa. 

Vierailija
56/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy, nolaat itsesi. Treffikyselijät on naurun aihe myyjien tauoilla...

Sittenhän treffeille kysyjä ei menettänyt mitään kun naureskeleva typerys jäi kassalle.

Vierailija
57/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no miksei..ehkä se vaan jos heivaa numeron kuitin taakse tms. niin voi tuntua oudolta jos ei itse ole kiinnostunut..mutta tuskin se haitaksi on, jos haluat kiinnostuksen selvittää. Joskus joku mies laittoi numeron pöydälleni, kun olin yksin Raxissa syömässä "syömään ja tutustumaan ensi vkl, puh.nro"..minulla oli musiikit korvilla ja katsoin kummastuneena kun mies tuli pöytäni viereen, iski lapun pöytään ja lähti menemään. Ei katsonut päinkään..saattaa siis naiselle tulla hiukan sellainen olo että hänellä on stalkkeri, joka kyttää ulkonäköä..että varovaisuutta kehiin. Tuo mies ei ollut kyllä minun tyyppiäni ollenkaan. Pitää muistaa että tyttö on töissä vaan ja haluaa elantonsa työssään, ei kytättävänä.

Vierailija
58/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja kieltää kuitenkin suostumisen, vaikka kassa mahdollisesti olisikin kiinnostunut. Kyse on työajasta, joilloin tehdään työtä, palkkaa kun ei makseta parituksesta, vaan asianmukaisesta työsuoritteesta.

Treffikyselyt sitten vapaa-ajalla, sopivissa paikoissa ja tilanteissa. Sosiaaliset taidot hiottava kuntoon ensin!

Olisko edes hippunen realismia liikaa pyydetty?

Vierailija
59/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no miksei..ehkä se vaan jos heivaa numeron kuitin taakse tms. niin voi tuntua oudolta jos ei itse ole kiinnostunut..mutta tuskin se haitaksi on, jos haluat kiinnostuksen selvittää. Joskus joku mies laittoi numeron pöydälleni, kun olin yksin Raxissa syömässä "syömään ja tutustumaan ensi vkl, puh.nro"..minulla oli musiikit korvilla ja katsoin kummastuneena kun mies tuli pöytäni viereen, iski lapun pöytään ja lähti menemään. Ei katsonut päinkään..saattaa siis naiselle tulla hiukan sellainen olo että hänellä on stalkkeri, joka kyttää ulkonäköä..että varovaisuutta kehiin. Tuo mies ei ollut kyllä minun tyyppiäni ollenkaan. Pitää muistaa että tyttö on töissä vaan ja haluaa elantonsa työssään, ei kytättävänä.

Ai että nuo paperilaput on typeriä. En ole ikinä niihin mitään vastannut.

Jos aiot kysy ja haluat myös vastauksen tee se kasvotusten.

Vierailija
60/93 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Ei hammaslääkäriäkään pyydetä treffeille juurihoidon päätteeksi. Tai no, varmaan jotkut hullut tätäkin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän