Mies arvosteli ostamani kengät juhliin
https://www.ellos.fi/ellos-shoes/korkeakorkoiset-remmisandaletit/103255…
tilasin tämmöset kengät miehen äidin sukulaisen juhliin. Noi olisi niin omaa tyyliäni kun kauan suunnittelin asua. En osaa kuvitella itseäni missään kukkaleningissä Sanoi että mun pitää kysyä äidiltään mitä hän laittaa.
olisko noi aivan kauheat?
Kommentit (61)
Eikö mies saa rehellisesti sanoa, jos hän ei pidä kengistä? Jos mies kieltäisi kenkien käytön, asia on eria. Valehdellako pitäisi, että kengät ovat miehestä kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Ja eihän sun ikä ja maku ole sama kuin miehen äidin :D
Tätä mä mietinkin. Itse käytän arkenakin mekkoja ja korkeita kenkiä ja hänen äitinsä on vanhanaikainen pukeutuja. Hänellä on aina kauluspaita ja farkut ja olemme todella erityylisiä muutenkin ja ihmisiä! Hänen äitinsä kuulemma laittaa suorat housut todella matalat nilkkurit ja jakun
koin tuon kysymyksen jotenkin loukkaavana... eli meinaako toi että mun pitää laittaa suorat housut ja jakku?? äitini taas sanoi että laita sifonkimekko sinne..
Lähinnä hautajaisissa ihmetyttää nuoriso, jolla on vahva bilemeikki, superkiharat, metallikynnet ja irtoripset ja sitten joku superlyhyt bilemekko ja 10 sentin nudekorkkarit - menee aika mauttoman puolelle jos Reino-vainaata siunataan ja nää neidit näyttää että tuoppi siideriä vois olla sopiva siihen virren veisuun oheen. Sitten vetävät horjuvilla gaselliaskelilla hautausmaan sepeliä pitkin. Häissä toi vielä menee ja ei haittaa edes ristiäisissä, rippijuhlissa tai ylppäreissä, synttäreillä mutta hautajaisissa vähän hätkähtää et voisko mekko peittää edes osittain takapuolen ja tissit.
Sun bilehudahudaakorkkarit on aikas kesyt jos mekko peittää edes jotain mikä yleensä verhotaan alusvaatteilla. Ja nythän on kyseessä juhlat, ei hautajaiset.
Mietin et laitanko oikeesti seuraaviin sukujuhliin ne mun nilkkurit joissa on nahka rypytetty ja nilkka kaarrettu auki, punaiset pohjat ja hopeinen stilettokorko, mustan nahkakotelomekon, pitkävartiset satiinihanskat, pieni suikka ja siinä musta harso pilkuilla ja sitten joku metallihopea kova clutch, ehkä saumasukat, jakkuna musta kevyt nahkatakki ja sitten katson ilmeet. Hei ei iloinen pukeutuminen ole aina vaan teinien juttu. Olen ollut maltillinen pukeutuja sukujuhlissa ja sitten kun juhlitaan muuten vaan olen irroitellut. Nyt jos ei enää ole väliä kuinka bilehileenä voi tulla niin voisin ehkä näyttää sen Henkka Maukasta astetta kehittyneemmän, syntisen version. En usko että mieheni traumatisoituisi, hän on pohjimmiltaan anarkisti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies saa rehellisesti sanoa, jos hän ei pidä kengistä? Jos mies kieltäisi kenkien käytön, asia on eria. Valehdellako pitäisi, että kengät ovat miehestä kauniit.
Onko pakko avata suunsa, jos ei ole hyvää sanottavaa? Tyyli on jokaisen henkilökohtainen asia, se on tärkeä osa identiteettiä. Mies kuitenkin varmaan tiesi että kommentti pahoittaa ap:n mielen, jolloin ap saattaa vaihtaa toisiin kenkiin (jotka miellyttää miestä). Ymmärtäisin jos puhuttaisiin siitä ovatko kengät asialliset, mutta noissa kengissä voisi kävellä vakavamielisemmässäkin tilaisuudessa huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko avata suunsa, jos ei ole hyvää sanottavaa? Tyyli on jokaisen henkilökohtainen asia, se on tärkeä osa identiteettiä. Mies kuitenkin varmaan tiesi että kommentti pahoittaa ap:n mielen, jolloin ap saattaa vaihtaa toisiin kenkiin (jotka miellyttää miestä). Ymmärtäisin jos puhuttaisiin siitä ovatko kengät asialliset, mutta noissa kengissä voisi kävellä vakavamielisemmässäkin tilaisuudessa huoletta.
Jos kysymättä arvostelee kenkiä, niin se ei ole asiallista. Jos näyttää kenkiä toiselle ja kysyy mielipidettä, niin pitääkö siinäkin tapauksessa valehdella, jos ei pidä kengistä? Ap ei kertonut tarkemmin, sanoiko mies kommentin kysymättä ja kysyttäessä.
Siis sun mies arvosteli ne kengät ja sitten ne kengät lähti juhliin. Oliko muita kenkiä mukana kisassa, pääsikö ne teatteriin tai edes lenkille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysymättä arvostelee kenkiä, niin se ei ole asiallista. Jos näyttää kenkiä toiselle ja kysyy mielipidettä, niin pitääkö siinäkin tapauksessa valehdella, jos ei pidä kengistä? Ap ei kertonut tarkemmin, sanoiko mies kommentin kysymättä ja kysyttäessä.
Jos ap on kysynyt miehen mielipidettä, niin silloin rehellinen vastaus on paikallaan, olet oikeassa. Mutta miksi miehellä on ongelma, jos ap laittaa "bilekengät" jalkaansa?
Pöh, nätit, tavalliset ja ajattomat kengät! Korkokin maltillinen. Anna mennä vaan, ehkä mies ei osaa kuvasta hahmottaa kuinka "tavallisilta" kengät näyttää jalassa. Ei tosiaan ole mitkään "bile, gootti tai sm henkiset"!
mitkä edes on bilekamppeet? mies sanoi ettei sinne bilekamppeilla voi mennä
onko sifongista tehty mekko bilemekko?
https://www.zalando.fi/evans-wide-fit-croc-bow-wedge-kiilakorkoavokkaat…
Nämä olisi miehen mielestä hyvät omasta mielestä aivan liian hillityt :D
Ja joku kommentoi että noi olisi ylipukeutumista. Itse olen eri mieltä eikö noi ole rennot. Jotkut satiiniavokkaat olisi ehkä ylipukeutumista.
Miten nuo kengät voivat herättää tunteita mihinkään suuntaan? Eivät ole räväkät tai erikoiset tai mitään, tavalliset mustat korkokengät.
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä ylipukeutumiseksi perhejuhlissa. Säästä kengät pikkujouluihin
Minusta tuo on ALIpukeutunista, peikö ylipukeutumista perhejuhlissa. Remmisandaalit on selvästi casual, vapaa-ajan juttu, sopii kaverien kanssa. Perhe- ja sukujuhlat on suvun puolesta edustamista ja vaatii juhlallisemmst ja asiallisemmst JUHLAkengät.
Jo on taas pöljästi tehty aloitus!! Sanat aivan väärässä järjestyksessä !! On aivan eri asia jos mies arvostelee ostetut kengät juhliin ,kun juhliin ostetut kengät!! Voi huh huh!
Nuoko ajattomat ja tyylikkäät..?! Niin kuin joku kommentoi.
Olen samaa mieltä kuin miehesi; bilekengät.
Mutta jos kerran itse tykkäät, niin laita.
Vierailija kirjoitti:
Pöh, nätit, tavalliset ja ajattomat kengät! Korkokin maltillinen. Anna mennä vaan, ehkä mies ei osaa kuvasta hahmottaa kuinka "tavallisilta" kengät näyttää jalassa. Ei tosiaan ole mitkään "bile, gootti tai sm henkiset"!
Täh! Onko 10cm stilettikorko "maltillinen"?
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo kengät voivat herättää tunteita mihinkään suuntaan? Eivät ole räväkät tai erikoiset tai mitään, tavalliset mustat korkokengät.
Minusta säären ympäri kierrettävät nyörit eivät ole tavalliset. Mut mä oonkin vanha...
Mä en itse laittaisi noita synttärijuhliin, mutta pikkujouluihin tai vastaaviin, tai kavereiden bileisiin voisin laittaa, jos ne näyttäisi hyvältä sukkahousujen kanssa.
Musta ne oli rumat. Miehen valitsemat taas tavanomaiset. Teillä on selkeesti eri maku, mutta laittaisin ne joista ite tykkäät.
Minä arvostelen sun sanajärjestystä, joka on ihan päin honkia. Mies arvosteli juhliin (tai juhlia varten) ostamiani kenkiä.