Joku koputtanut jo kolme kertaa ikkunaan, ja kun katson siin ei siellä ole ketään
Varmasti siellä joku kyylää ja tietää et olen yksin kotona , mies tulee vasta perjantaina kotiin. Taisipa olla virhe muuttaa korpeen asumaan, en olisi uskonut että minäkin pelkaisin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Linnut koputtelee ainakin meillä. Opetettiin tintit hakemaan pähkinöitä kädestä ja eikös mokomat oppineet
niin hyvin että koputtelevat ikkunaan jos ei tarjoilu pelaa.
Yleensä ne syövät perinteistä kittiä, jos sitä on käytetty lasin kiinnitykseen. Teolliset nykyajan kitit eivät maistu.
Vierailija kirjoitti:
Talitintit koputtelee tähän aikaan vuodesta.
Niin tekee. Ikkunan kun avaa niin yrittävät vieläpä tunkeutua sisälle
Pahvilaatikko pihalle ja tintit nokkii sitä mieluummin.
Tarkista, että sulla on levyt yms. Pois päältä. Voi varoittaa.
Ei nämä creepypastat toimi av:lla, kun pitää aina syöttää noi boteista erottavat numerot ennen kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Varo, ettei Michael ole siellä.
Meilläkin kävi joku koputtamassa ikkunaa äsken! Olin varma siitä muttta kun katsoin ulos ei ketään näy??
Jotain halloween keppostelua?
Vierailija kirjoitti:
Talitintit koputtelee tähän aikaan vuodesta.
No juu, mutta ei iltapimeällä.
Onko siellä Kellokoskella kaikissa huoneissa ikkuna?
Mä päästän mun muppelot ulos aidatulle/ lukitulle pihalle jos koputtelu alkaa. Ihmeen hyviä vahteja noi molossit =0
Minä laittaisin kyllä valot pois ja olisin ihan hiljaa ja kyttäisin pari tuntia. Eikö kukaan kaveri pääse luoksesi yöksi? Jos talosta löytyy viinaa niin joisin sitä, se antaa hullun voimat jos joutuu tositoimiin tunkeilijaa vastaan.
Linnut koputtelee ainakin meillä. Opetettiin tintit hakemaan pähkinöitä kädestä ja eikös mokomat oppineet
niin hyvin että koputtelevat ikkunaan jos ei tarjoilu pelaa.