Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten aloitte lihoa
01.11.2018 |
Miten teillä alkoi paino kertyä? Liikuitteko yhtään vai loppuiko sekin? Olitteko nuorena hoikkia? Harmittaa, kun huomaa, että on jo lievästi ylipainon puolella. Liikun kuitenkin ja syön suht terveellisesti. Herkuttelen vain liikaa ja parisuhteessa on herkut ja roskaruuat maistuneet. Syön myös tylsyyteen. Itse olin nuorempana tosi hoikka enkä lihonut yhtään mistään. Nyt 29-vuotiaana maha pömpöttää. Vaikka joten kuten pidän huolta itsestäni. En edes nää itseäni lihavana vaikka lievästi bmi näyttää ylipainoa.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olin 10 v viellä hoikka mutta sitten aloin vertailla itseäni muihin. Se aiheutti minulle stressiä joten aloin syömään lohturuokaa ja kävin kaupassa usein. Huomasin kyllä että vatsa alkoi kasvaa joka aiheutti lisää ahdistusta. Lihomisen tahti nopeutui ja 27 kiloa muuttui pian 41 kiloksi aikuisena kaikki jatkui olin 18 vuotiaana 79 kiloinen ja kun sain ekan lapsen niin lihoi sitten 88 kiloon. Aika kului ja kun sain toisen lapseni painoin jo 123 kiloa. En tiedä miten nyt laihduttaa kun vaatteet tuntuvat kidutukselta:(