Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun elämä on tällaista?

Vierailija
01.11.2018 |

Haluan työn ja miehestä riippumattoman elämän. Haluan opiskella ammatin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et tee paremman elämän eteen mitään.

Vierailija
2/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et tee paremman elämän eteen mitään.

Mitä mun yritykset opiskella sitten on? Entä työpaikan haut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän selkeästi tiedät mitä haluat, joten tee se.

Vierailija
4/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, opiskelu?

Vierailija
5/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä miehestä ensin. Siitä eroon pääseminen lienee helpompaa ja nopeampaa, kuin ammatin hankkiminen.

Vierailija
6/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero, opiskelu?

Kun se opiskelu ei onnistu. Olen sitä useasti yrittänyt.

Vierailija
7/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan asuntotukee ja tt-tukee koska jos meet töihin joudut pian ite maksaan vuokrat.

Vierailija
8/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan opiskella ammatin.

Kun se opiskelu ei onnistu. Olen sitä useasti yrittänyt."

Mitä tämmöiseen voi sanoa? Ei sinun kanssasi voi keskustella, kun kierrät kehää vaan vuodesta toiseen. 

Vierailija
9/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero, opiskelu?

Kun se opiskelu ei onnistu. Olen sitä useasti yrittänyt.

Jos opiskelu ei onnistun niin tuskin työntekokaan onnistuu. Eiköhän siinäkin jokin tekosyy tule vastaan. Viimeistään työuupumus kun pomo vaati, että teet työsi.

Vierailija
10/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämmöiseen voi sanoa? Ei sinun kanssasi voi keskustella, kun kierrät kehää vaan vuodesta toiseen. 

Olen taas hakenut opiskelemaan mutta kun se ei todellakaan onnistu. Kuitenkin haluan samanlaisen elämän kuin muilla on.

Vierailija
11/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen taas hakenut opiskelemaan mutta kun se ei todellakaan onnistu. Kuitenkin haluan samanlaisen elämän kuin muilla on.

Tämä taisi todistaa edellisen viestin pointin. Mä haluan kanssa ferrarin, kun kaikilla sellainen on.

Vierailija
12/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opiskelu ei onnistu? Mene johonkin erityisoppilaitokseen, jos et normiopinnoissa pärjää. Mahdollisuuksia on todella paljon.

Pelkkä haluaminen ei johda mihinkään, jos itse ei pysty tai ole valmis työskentelemään asioiden eteen.

Vierailija
13/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien elämät ovat erilaisia. Joku voi haluta sellaisen kuin sinulla on, voi vaan vuosikaudet jauhaa samaa peetä ja puoliso hoitaa kaiken muun. 

Vierailija
14/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taisi todistaa edellisen viestin pointin. Mä haluan kanssa ferrarin, kun kaikilla sellainen on.

Ei se ole liikaa vaadittu että saisi töitä ja voisi elättää itsensä. Helppo se on sellaisten sanoa jotka ei joudu kitumaan huonossa liitossa vaan pienten tulojen takia.

Vierailija
15/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi opiskelu ei onnistu? Mene johonkin erityisoppilaitokseen, jos et normiopinnoissa pärjää. Mahdollisuuksia on todella paljon.

Pelkkä haluaminen ei johda mihinkään, jos itse ei pysty tai ole valmis työskentelemään asioiden eteen.

Mä olen yrittänyt opiskella pari eri kertaa erityisoppilaitoksessa.

Vierailija
16/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta soopaa. Ei kukaan joudu. Millä on toimeentulotuki tuommoisia tilanteita varten. Ei ketään voi alistaa liittoon.

Vierailija
17/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole liikaa vaadittu että saisi töitä ja voisi elättää itsensä. Helppo se on sellaisten sanoa jotka ei joudu kitumaan huonossa liitossa vaan pienten tulojen takia.

Ammattivalittaja?

Vierailija
18/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja?

pitkät piuhat sulla

Vierailija
19/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on sellaista, koska annat liian helposti periksi. Leikitään, että uskomme sinun kesän lopulla vuokranneen asunnon ja muuttaneen erilleen miehestäsi. Mitä teit? Viikossa huomasit, ettei se olekaan kivaa, joten (edelleen uskomme sinua) muutitkin takaisin. Ihan kuin se noin vaan sopisi sille jätetylle puolisollekin, ihan kuin se olisi lapsellekin ihan sama mitä äiti tekee, ensin muuttaa pois ja sitten muuttaa takaisin ja sitten ollaan taas ihan tyytyväisiä viistoista minuuttia. Sitten voikin aloittaa taas saman virren alusta. Ei ole työpaikkaa, ei pärjää koulussa, ei ole seksiä, mies on sairas, talo on huono, pyörryttää, ei voi juoda viinaa, ei kun voikin juoda viinaa, me ollaankin vaan kavereita ja eipäs ollakaan. Loputonta peen jauhamista vuodesta toiseen. Siksi sinun elämäsi on sellaista. Ihan just siksi. 

Vierailija
20/36 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt opiskella pari eri kertaa erityisoppilaitoksessa.

Miksi et pystynyt?

Jos oikeasti sinusta muka ei ole mitään opiskelemaan, sitten ei auta kuin tyytyä elämään pienituloisena sosiaalietuuksien turvin. Tai minimipalkalla ns. paskahommissa. Nuo siis vaihtoehdot itsenäiseen elämään. Toisen elätettävänä oleminen kai sekin vaihtoehto, jonka nyt olet valinnut.

Käsittämätöntä ruikutusta. Ota vastuu omista valinnoistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme