Kuinka moni tai kuinka monen teistä puoliso on huomenna ”listoilla”?
Kommentit (37)
Kaikki palstamammathan sillä listalla pitäisi olla.
Paitsi kun puhutaan "tuloeroista parisuhteissa" joissa naisraukoilla ei ole varaa vaatteisiin tai kaurapuuroon.
Mies on mutta itse en. Ammatinvalintakysymys.
Taitaahan tuo taas siellä ” listoilla” olla.
Onneksi töissä ei tiedetä miehen etunimeä.
Minä olen siellä huomenna elämäni ensimmäisen ja mahdollisesti viimeisen kerran. Taidan ottaa netistä kuvakaappauksen ja tehdä siinä huonetaulun, jota voin sitten ihmetellä loppuelämäni.
En oo enkä pääsekkään. Miks ihmeessä ees aattelen koko asiaa.
Me saatetaan olla kumpikin, itse olen varmasti, miehellä just yli nippanappa yli 100 000€ mutta listoilla taitaa olla niitä korjattuja summia, jotka on hiukan alhaisempia. Itselle varmaan toka vika vuosi listalla
Minä olen, 8 vuosi varmaan putkeen. Teen paljon töitä, hyvä ammatti. Mies ei ole. Hänellä perusekonomin palkka.
näin amk-opettajana olen listoilla, ja on oikeastaan hyväkin että ihmiset tietävät ketkä tässä kyllä ovat yläluokkaisia.
Aivan älyttömän, käsittämättömän typerä ilmiö tässä suomalaisessa menossa. Halutaan vain lietsoa kateutta verhoten asian johonkin läpinäkyvyyden verhoon. Bullshit.
Muutamana vuonna olen ollut, tänä vuonna en.
amk-opettaja kirjoitti:
näin amk-opettajana olen listoilla, ja on oikeastaan hyväkin että ihmiset tietävät ketkä tässä kyllä ovat yläluokkaisia.
No jos ei muuta tiedä, niin tämän vastauksen antaja keikkuu aika matalalla. Tsemppiä!
Hieman jää välistä, että pääsisin listoille.
Mä meen huomenna verotoimistoon ja katson teidän kaikkien tulot. Jos haluutte et katon jonkun kaverinne tai naapurinne niin laittakaa nimiä tulemaan. Kerron huomenna mitä he tienasivat.
Ei olla listoilla, en usko että koskaan ollaan kumpikaan tulemaankaan. Ei kyllä haittaisi, vaikka oltaisi, mutta näissä ammateissa ja näillä koulutuksilla ei ole realistista. Ei tienata edes yhdessä yli satasta vuodessa!
amk-opettaja kirjoitti:
amk-opet on köyhiä muhun verrattuna
t. yliopisto-ope
Listoilla taas. Kolmastoista vuosi menossa.
En tänä vuonna kun jää kympin vajaaks. Ens vuonna joo, kun ens vuodenbonarit on jo nyt hankittu + tulee pääoma tuloja pari kymppiä.