Kuinka moni tai kuinka monen teistä puoliso on huomenna ”listoilla”?
Kommentit (37)
Enpä ole varma. Parina vuonna olen ollut, mutta en muista enää viime vuoden tuloja ihan tarkkaan. Vuoden päästä en ole, koska olen ollut tänä vuonna pitkillä sairaslomilla.
Tuo listan julkaisu on mielestäni ikävää. Itse en siellä ole, mutta mies on ollut useamman vuoden. Miehen nimen googlettamalla löytyy monen vuoden tulot, vähän yksityisyydensuoja kärsii...
listoille pääsee parhaimmillaan 35000 eur/vuosi tuloilla
Ei kumpikaan, meillä on turvakielto. Niin kuin monella muullakin viisaalla.
Ei olla enää. Tehtiin se, mistä nyt on koko päivä puhuttu eli perustettiin osakeyhtiö, jonka kautta/avulla rahat saa pois verottajan ulottuvilta. Saadaan sen verran palkkaa, että eletään ihan kivasti, mutta listoilla ei enää olla.
Mies on listoilla.
Itse olen pienituloinen.
Viime vuoden tulot alle 20 000. Olin työttömänä koko vuoden.
Tänä vuonna sain onneksi osa-aikatyön.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan, meillä on turvakielto. Niin kuin monella muullakin viisaalla.
Eli sinulla on perusteltu syy epäillä että sinun tai perheesi turvallisuus voi olla uhattuna.
Miksi näin?
Onko sinulla joku huumemenneisyys ja väkivaltaiset velkojat perässä?
Olen, kuten jo useamman vuoden. Ammatinvalintakysymys.
Mies on ekaa kertaa ever, pääomatuloja.
Listaykkönen - kotona. Ihmisen arvo perustuu ihan johonkin muuhun kuin verottajan listaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, 8 vuosi varmaan putkeen. Teen paljon töitä, hyvä ammatti. Mies ei ole. Hänellä perusekonomin palkka.
Miksi ihmeessä palstailet?
No en kyllä ole. Maksan veroni ulkomaille.
Luojan kiitos olen muuttanut ulkomaille ajat sitten. Ajatus siitä että pitäisi olla vuosittain tuollaisella kyttäys- ja kateuslistalla on pöyristyttävä. Ei ole mitään syytä miksi verotietojen pitäisi olla julkisia.
Olen. En välittäisi päästä uteliaiden juorujen kohteeksi.