Miss Universum 2018
Tässä ovat Miss Universum -ehdokkaat vuosimallia 2018:
https://www.missuniverse.com/contestants
Ketkä miellyttävät eniten silmää? Omiksi suosikeikseni valikoituivat:
Helena Heuser, Tanska
Kiara Ortega, Puerto Rico
Enikő Kecskès, Unkari
Andrea Diaz, Chile
Panaman edustaja Rosa Iveth Montezuma on muuten aivan kuin tumma versio Alina Voronkovasta!
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei taaskaan oltu oikein panostettu promokuviin verrattuna muihin:
Mitä tarkoitat? Ihan hyvä kuva tuo on. Kaikilla noilla tulee kolme kertaa toi sama kuva jos siitä valitat
Vierailija kirjoitti:
Akisha paras.
Mun mielestä myös , on kovan näköinen lady!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kaikkein kauneimmat ja näyttävimmän näköiset naiset eivät hakeudu missikilpailuihin! Siinä on syy, miksi Suomen missikilpailujen taso on jo pitkään ollut heikohko. Onhan suomalaisissa missiehdokkaissa ollut viime vuosina ollut ihan sellaisia ok kauniita naisia, mutta se ei vain kertakaikkiaan kansainvälisissä mittelöissä riitä.
Mutta niitä todellisia kaunottariakin ON Suomessa ja suomalaisissa naisissa! Ei tosin massoittain, mutta onpa joitakin kuitenkin. Välillä näen muutamia, aivan mielettömän kauniita, hoikkia, näyttävän näköisiä 180cm+ naisia. Mutta he ilmeisesti haluavat tehdä elämällään jotain muuta, kuin olla missejä tai malleja. Eikä se väärin tietenkään ole. Itse asiassa voi hyvinkin olla jopa kaikkein järkevin valinta, ainakin kun ajattelee elämää vähän pidemmällekkin, kuin muutaman missivuoden tai mallivuoden verran.
Nykyään ei kovin pitkät naiset Universumeissa pärjää. Kolme peräkkäistä voittajaa ovat olleet korkeintaan 170cm. Google ehkä sanoo, että olisivat pari senttiä ylikin, mutta se ei pidä paikkaansa.
T: lyhyt tanttajalka
Miten oma pituuteni tässä on olennainen? Fakta on, että kun kaksi naista on finaalissa seisonut rinnakkain, niin lyhyempi on voittanut viimeiset kolme vuotta. Ja nämä lyhyet ovat olleet noin 170cm tai alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kauniita eihän sinne kauneuskisaan rumia pääse!!!
Paitsi Suomelta jostain syystä vuodesta toiseen.
Siis onko Alina sun mielestä ruma? RUMA? Miltähän mahdat itse näyttää 😂😂😂
Ei riitä, että on perusnätti. Ja kyllä, väittäisin että olen itse Alinaa kauniimpi ja myös tuttavapiirissäni lähes kaikki ovat kauniimpia.
Juujuu uskoo ken tahtoo, minä en usko hetkeäkään, että sinä olisit Alinaa kauniimpi.
Voit olla uskomatta, mutta en pidä sitä edes minään meriittinä, Alina kun on hyvin tavallisen näköinen. Kauniimpia näkee joka päivä. Mielenkiintoista olisi nähdä, millainen nainen sinusta olisi ruma, jos pidät Alinaa jonain maailmanluokan kaunottarena.
No en oikeastaan luokittele ketään rumaksi, yhtään minkäänlaista ihmistä. En siis osaa kuvailla rumaa ihmistä. Ja Alinaa en ole maailmanluokan kaunottareksi missään väittänyt, mutta kaunis hän on. En tiedä miksi tämä nyt on sinulle niin suuri ongelma, tämä on täysin mielipidekysymys. :D
Sinähän asiasta aloit meuhkaamaan, joten sinulle tämä minun näkemykseni oli ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei taaskaan oltu oikein panostettu promokuviin verrattuna muihin:
Mitä tarkoitat? Ihan hyvä kuva tuo on. Kaikilla noilla tulee kolme kertaa toi sama kuva jos siitä valitat
Ei, vaan huono takaa tuleva valo, ei tuota promokuvaksi voi edes sanoa. Instagram-selfieksi riittää.
Miksi jo nyt ketju? Kilpailu on vasta joulukuun puolessavälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä, että on perusnätti. Ja kyllä, väittäisin että olen itse Alinaa kauniimpi ja myös tuttavapiirissäni lähes kaikki ovat kauniimpia.
Juujuu uskoo ken tahtoo, minä en usko hetkeäkään, että sinä olisit Alinaa kauniimpi.
Voit olla uskomatta, mutta en pidä sitä edes minään meriittinä, Alina kun on hyvin tavallisen näköinen. Kauniimpia näkee joka päivä. Mielenkiintoista olisi nähdä, millainen nainen sinusta olisi ruma, jos pidät Alinaa jonain maailmanluokan kaunottarena.
No en oikeastaan luokittele ketään rumaksi, yhtään minkäänlaista ihmistä. En siis osaa kuvailla rumaa ihmistä. Ja Alinaa en ole maailmanluokan kaunottareksi missään väittänyt, mutta kaunis hän on. En tiedä miksi tämä nyt on sinulle niin suuri ongelma, tämä on täysin mielipidekysymys. :D
Alina on nätti, mutta kauniiksi häntä ei voi sanoa. Kaunis oli esimerkiksi samassa kilpailussa ilman titteliä jäänyt Ellinoora Myötyri ja edellis-, vai oliko sitä edellisen vuoden perintöprinsessa Emilia Seppänen.
Ellinoora: https://www.instagram.com/p/BoJg_itlk_W/?hl=fi&taken-by=ellinooramyotyri
Emilia: https://www.instagram.com/p/BiB9nTDg7N6/?taken-by=emiliaseppanen
-
Miksi kiistelet täällä kanssani mielipide asioista? En edelleenkään (eikä valtaosa suomalaisista) ole kanssasi samaa mieltä enkä tule sitä olemaan, vaikka kuinka inttäisit. Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta ei sillä ole minulle mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se maailmanluokan kaunotar on? Sinäkö? 😂😂😂😂
Niin en ole väittänyt. Alina on hyvin tavallisen näköinen, joten jos on häntäkin kauniimpi, sekään ei välttämättä ole vielä riittävä määrittelemään termiä kauneus.
Kauneus on katsojan silmissä :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jo nyt ketju? Kilpailu on vasta joulukuun puolessavälissä.
Ehtivät eltaantua jo siihen kisaan mennessä, parempi raakata jo nyt.
Kazakstan, Libanon, Australia, Malesia. Vaikea päättää kun näillä on niin paljon pakkelia, photaria ja sellasta.
Taas tosi monta mieheksi syntynyttä, jotka ovat vaihtaneet sukupuoltaan. Miehenleukaisia ja silmien mitta on miesten silmien välinen mitta.
Vierailija kirjoitti:
Taas tosi monta mieheksi syntynyttä, jotka ovat vaihtaneet sukupuoltaan. Miehenleukaisia ja silmien mitta on miesten silmien välinen mitta.
Höpöhöpö. Siellä on yksi, Universumien ensimmäinen transsukupuolinen kilpailija, tänä vuonna. Espanjan osallistuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta mitä väliä jonkun av-mamman ulkonäöllä on, koska mammat eivät ole julkisuudessa ulkonäkönsä takia. Nyt puhutaan misseistä, jotka ovat tieten tahtoen menneet kisaamaan kauneudesta ja he tietävät joutuvansa arvostelun alaiseksi sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en ole väittänyt. Alina on hyvin tavallisen näköinen, joten jos on häntäkin kauniimpi, sekään ei välttämättä ole vielä riittävä määrittelemään termiä kauneus.
Kauneus on katsojan silmissä :)
Sen takia tämä ketju on tehty, jotta ihmiset voisivat keskustella suosikeistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alina on nätti, mutta kauniiksi häntä ei voi sanoa. Kaunis oli esimerkiksi samassa kilpailussa ilman titteliä jäänyt Ellinoora Myötyri ja edellis-, vai oliko sitä edellisen vuoden perintöprinsessa Emilia Seppänen.
Ellinoora: https://www.instagram.com/p/BoJg_itlk_W/?hl=fi&taken-by=ellinooramyotyri
Emilia: https://www.instagram.com/p/BiB9nTDg7N6/?taken-by=emiliaseppanen
-
Miksi kiistelet täällä kanssani mielipide asioista? En edelleenkään (eikä valtaosa suomalaisista) ole kanssasi samaa mieltä enkä tule sitä olemaan, vaikka kuinka inttäisit. Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta ei sillä ole minulle mitään merkitystä.
Ei kyllä mullekaan aukea tuo mielipiteistä väittely. Nuo Ellinoora ja Emilia ovat omaan silmääni nättejä naisia, mutta eivät kauniimpia kuin Alina. On kyllä täysin katsojan silmissä, kuka menee toisen edelle.
Googlasin Zambian missin ja jonkin uutisen mukaan olisi puukottanut suomalaisen vanhemman "rakastajansa" ja vienyt rahat?? Melba Shakabozha
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tänä vuonna taso kovin korkealla. Ei ole ketään sellaista, josta olisi heti että VAU! Siinä mielessä SuomiVenäjällä taitaa olla ihan hyväkin sijoitus mahdollinen.
Eikö tullut vaufiilistä? Hauska kommentti :DD