Pikkujouluja tiedossa? Miten aiot pukeutua?
Kommentit (10)
En ole mekko/hameihmisiä, en edes omista yhden yhtä mekkoa/hametta, joten mustilla siisteillä housuilla ja siistimmällä juhliin sopivalla paidalla olen menossa. Jalkaan korolliset nilkkurit. Juhlat ovat ravintolassa ja paikalla on lähinnä naisia. Olen naimisissa oleva 44 vuotias nainen.
Ei mitään tietoa vielä...ehkä sama kuin viime vuonna. Mustat sukkahousut ja musta polviin asti ulottuva neulemekko 3/4 hihoilla. Jalkaan saappaat ja sisälle korkkarit.
Jos en siis löydä mitään muuta kivaa.
Ikä 44v
Mustat paperbag housut kapealla lahkeella, joku kiva toppi ja korkeakorkoiset nilkkurit. En ole mekkoihmisiä.
N25
Pukeudun punaiseen minihameeseen, stilettoihin ja tonttulakkiin. Jätän pikkuhousut (ups!) vahingossa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mustat paperbag housut kapealla lahkeella, joku kiva toppi ja korkeakorkoiset nilkkurit. En ole mekkoihmisiä.
N25
Paperipussiin ajattelit pikkujouluna pukeutua? Onpa juhlavaa!
Olisi mustat slimmit housut jotka ostin syyskuussa enkä ole vielä kertaakaan käyttänyt joten ehkä ne. Ja eräs tilaamani musta pusero jonka pinta pelkkää paljettia, jos se on hyvä päällä ja näyttää kivalta niin se. Korolliset nahkanilkkurit mustaa nahkaa. Toisaalta houkuttelisi mustat maiharinikin, mutta ehkä kuitenkin nuo korkonilkkurit.
Olen 40v.
Pikkumustaan. Korsetti, verkkosukkahousut,vesirajamini ja stiletot. Vedään pääni täyteen, tanssin pöydillä, oksennan toimarin syliin, itken ja avaudun, panen varaston Penaa vessassa ja sammun narikkaan. Työkaverit soittaa mun ukolle että hakis mut kotiin kun taksit ei suostu ottamaan mua kyytiin. Eli vanhalla kaavalla meinaan mennä. N49