MOIKKA! Lainaisin 12000 euroa maksan 120 euroa kk takaisin.
Kuka lähtee leikkii mukaa! T. Säänmölliset tulot
Kommentit (22)
Ei kiinnosta. Kysy pankista lainaa tai käytä omia tulojasi.
Tuosta ei tarjous parane. Nyt on kyllä oiva tilaisuus menettää rahansa. Ja halvalla!
Vierailija kirjoitti:
Ok
No, miten sovitaan viestillä vai??
Sanoit itekin leikiks, joten joo...ei tää oo pankki. Kukaan ei ikinä lainaa luottotiedottomalle, joka olet, koska et pankista hae. Sössinyt kaiken, eikös?
Mihin typeryyteen tarvitset 12000e? Sano vielä, että aiot ostaa jonkun konevikaisen vanhan audin, minkä annat sitten maatua pihaasi kaikessa rauhassa =)
120/kk plus rajoittamaton käyttöoikeus perseeseesi. Myöhästynyt maksusuoritus aiheuttaa 240 euron lisäyksen velkapääomaan ja 25% lisäyksen kuukausilyhennykseen..
Ap tässä unohdin korkoa saisit summalle 2500 e yhteensä takaisin 12500 euroa. Eikä senttiäkään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä unohdin korkoa saisit summalle 2500 e yhteensä takaisin 12500 euroa. Eikä senttiäkään enempää.
Kun laskutaitokin on tuollainen, ei tule kauppoja
Ap tässä olen mies!! Ei persee juttuja kiitti
Vierailija kirjoitti:
Laske uudestaan, Einstein. Mitä on 12000+2500?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin väliä, pääasia että on lämmin reikä.
Juu juu, sä et edes muista lainanneesi rahoja, jos ne jostain saisit 😁
Vierailija kirjoitti:
No persaukinen olet ainakin
Laita tilinumero niin laitan rahat tulemaan. Tosin sitä persettä kyllä tarvitsen myös. Sovitaan sit ens viikolla tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Laita tilinumero niin laitan rahat tulemaan. Tosin sitä persettä kyllä tarvitsen myös. Sovitaan sit ens viikolla tarkemmin.
Tarkennan siis olen mieshenkilö että tota joo...
Ap sopiiko 10 000 euroa kuukausierällä 130 e. 3 vuotta .t FINANCE CREDIT SALES
Tee kuten minä. Säästä 120€/kk ja sadan kuukauden kuluttua sinulla on 12000€.
Ok