Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nykyinen vaimo

Vierailija
31.10.2018 |

Miehen nykyinen vaimo on mennyt sopimaan minun ja entisen mieheni lasten asioista meidän ohitsemme mm. lasten kavereiden vanhempien ja yhden opettajan kanssa. Lisäksi oli omin päin vastaillut koulusta tulleeseen kyselylomakkeeseen. Hänellä on sama sukunimi kuin entisellä miehelläni ja lapsillamme, minulla on eri sukunimi koska aikanaan pidin avioituessa oman sukunimeni. Onkohan miten yleistä? Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen asiaan uusperhekuvioissa? Kuka teillä hoitaa lasten asioita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa röyhkeää ja vähintäänkin kummallista käytöstä. Oletko ap ottanut puheeksi tätä ex-miehesi tai hänen nykyisen vaimonsa kanssa?

Vierailija
2/6 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa röyhkeää ja vähintäänkin kummallista käytöstä. Oletko ap ottanut puheeksi tätä ex-miehesi tai hänen nykyisen vaimonsa kanssa?

Olen tietenkin ja mieskin oli vähintään yhtä hämmästynyt kuin minä. Nainen on kova touhuamaan ja tekemään töitä muutenkin ja kova puhumaan ihmisten kanssa. Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ainoa aikuinen joka on ollut läsnä kyseisinä hetkinä. Tuntuu että muksuillekin ois helpompaa että asiat hoituu heti eikä vasta sitten joskus. Tuskin on elämää suuremmat asiat kyseessä, se tekee kuka kerkiää.

Vierailija
4/6 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Hyvähän se jos on kiinnostunut. Miksei sopisi kavereiden vanhempien kanssa? Jos kyseessä on hänen koti ja arki jossa lapsi on? Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta kontrolloida mitä lasten isän luona tapahtuu. Helpottaa vaan mun työtä jos isä/äitipuoli jotain lasten asioita hoitaa. Lapset toki isompiakin. Minä taas lopetin kaiken lapsipuolen asioista huolehtkmisen, koska en jaksa äitinsä sekoilua ja kontrollointia. Hoitakoon keskenään, evvk. Siinä minun kokemukseni aiheesta

Vierailija
5/6 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee hyvä muistuttaa, ettei entisen miehesi nykyinen vaimo ole lasten laillinen huoltaja. Opettajien ei siis tulisi sopia lasta koskevia asioita hänen kanssaan. Virkamiesten ei saisi edes informoida tälle ei huoltajalle lapsen asioista.

Vierailija
6/6 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta. Hyvähän se jos on kiinnostunut. Miksei sopisi kavereiden vanhempien kanssa? Jos kyseessä on hänen koti ja arki jossa lapsi on? Ei mulla ainakaan ole mitään tarvetta kontrolloida mitä lasten isän luona tapahtuu. Helpottaa vaan mun työtä jos isä/äitipuoli jotain lasten asioita hoitaa. Lapset toki isompiakin. Minä taas lopetin kaiken lapsipuolen asioista huolehtkmisen, koska en jaksa äitinsä sekoilua ja kontrollointia. Hoitakoon keskenään, evvk. Siinä minun kokemukseni aiheesta

Ei minullakaan ole tarvetta kontrolloida mitä heillä tapahtuu mutta nainenhan ei ole lastemme huoltaja eikä äiti, lapset kutsuvatkin häntä etunimellä niinkuin kuuluukin. Mielestäni kuitenkin lasten kavereiden vanhempien kuuluisi sopia lasten asioista isänsä luona sen isän kanssa, ei missään nimessä uuden puolison kanssa. En minäkään sovi uuden puolisoni lapsen asioista kenenkään kanssa vaan ohjaan aina ensisijaisesti isälleen ja joskus äidilleen.