Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana raskausviikolla 8. Yritän peitellä kasvavaa vatsaa, mutta kolme työkaveria tuli tänään onnittelemaan :(

Vierailija
31.10.2018 |

Ollaan yritetty kolmatta lasta jo neljä vuotta ja tässä välissä on ollut kolme keskenmenoa. Nyt tämä ties kuinka mones raskaus on vasta viikolla 8 ja tottakai pelkään jälleen keskenmenoa. Olen yrittänyt piilotella kasvavaa vatsaa, laittanut huivia ja löysiä vaatteita ja vaikka mitä. Tänään kuitenkin kolme työkaveria tuli onnittelemaan ja sanomaan, että miten he eivät ole aiemmin huomanneet raskautta ollenkaan - että milloinkas jo syntyy?

En tiedä miksi tämä raskaus on nyt jotenkin pullahtanut näin, eihän alkiokaan ole vielä minkään kokoinen. Turvotusta on ja jo ennestään löystyneet vatsanpeitteet ovat antaneet periksi.

Luulen, että joku on huomannut ja sitten levitellyt huhua eteenpäin. Ja näkeehän sen nyt paljaalla otsallaankin, että olen raskaana.

Mitä tähän voisin sanoa? Olen äärettömän iloinen ja onnellinen, mutta koska takana on keskenmenoja jopa viikolla 16, niin olisin halunnut pitää tämän omana tietonani vielä pitkään :(

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sit ap on oikeasti paljon pidemmällä ja maha todella näkyy jo... mulla työkaveri kuvitteli vasta tulleensa raskaaksi ja myöhemmin viikkoja paljastui olevan 18...

Mitä alapeukuttamista tässä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi