Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä logiikkaa on vetää pää siiliksi ja asentaa metrin pituset tekoripset

Vierailija
30.10.2018 |

Tämäkin menee multa yli hilseen. Samoin kuin ne jotka ajelee kaikki mahdolliset karvansa, mutta laittavat naamaan ja päähän mahdollisimman paksulti tekokarvaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä logiikkaa on kauneusihanteissa?

Mitä logiikkaa on siinä että miehellä "pitää" olla lyhyet hiukset ja naisella pitkät?

Mitä logiikkaa on siinä että kainalokarvojen värjääminen on outoa kun hiusten värjääminen on ok?

Mitä logiikkaa on siinä että rumat vaatteet ei ole enää yhtäkkiä rumia kun niistä tulee muotia?

Vastaus: Ei mitään.

Vierailija
2/9 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just. Tekisivät tekoripsensä kainalokarvoista! Se olis kierrätystäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkun tekoripset?

Vierailija
4/9 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa paheksuntaa näin aamutuimaan <3

Vierailija
5/9 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me ihmiset nykyään voimme päättää oman maun mukaan missä haluamme karvoja pitää. 😊 suotta sä päätäsi enempää vaivaat toisten ihmisten karvoilla 😁

Vierailija
6/9 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa menee yli hilseen se että jotkut heittää roskansa tyhjän roskiksen viereen.

Vierailija
7/9 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää lyhyistä hiuksista ja pitkistä ripsistä. 

Vierailija
8/9 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpähoidot vei hiukset, siksi siili. Koska hiukset on naisen kruunu, ja minulta ne puuttuvat, halusin edes jotenkin korostaa naisellisuutta ja laitatin räpsyttimet. Oli aika iso shokki, kun menetin hiukseni, ainoa asia jossa olin tyytyväinen ulkonäkööni.

Nyt peilikuvaa katsoessa tulee mieleen vanhat nuket, joilla hiuskiehkurat ovat muovipäähän maalatut mutta ripset "oikeat". No mutta kiva jos olen sentään muodikas.

Vierailija
9/9 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpähoidot vei hiukset, siksi siili. Koska hiukset on naisen kruunu, ja minulta ne puuttuvat, halusin edes jotenkin korostaa naisellisuutta ja laitatin räpsyttimet. Oli aika iso shokki, kun menetin hiukseni, ainoa asia jossa olin tyytyväinen ulkonäkööni.

Nyt peilikuvaa katsoessa tulee mieleen vanhat nuket, joilla hiuskiehkurat ovat muovipäähän maalatut mutta ripset "oikeat". No mutta kiva jos olen sentään muodikas.

<3