Miten löytää nainen?
Masentaa tyhjä kylmä talo missä ei ole elämäniloa, mistä löytäisin naisen kumppaniksi, jakamaan ok-talon arkea?
Työkaverit kehuvat miten saavat joka viikonloppu eri muijalta tai vaimon tai vastaavan kanssa irstailevat.
Talvella tulen töistä kotiin, lämmitän hellaa, autotallissa rakentelen jotain, sen jälkeen laitan tulet takkaan syön, teen jotain kotihommia, joka päivä sama homma, silloin kun lapsi on mun kanssa touhutaan kaikkea, mutta ruuanlaitto, lämmitys ym. Vie liikaa yhteistä aikaa ja ei kotonakaan tunnelma ole sellainen kuin joskus kun lapsen äiti asui vielä meidän kanssa.
Akka vei mennessään kaikki sisustusjutut enkä minä osaa sellaisia hankkia.
Ruuanlaittokin on vaikeaa, liian usein samoja ruokia ym.
En tunne kuin kourallisen varattuja naisia ja missään en tapaa naisia kuin töissä olevia asiakaspalvelijoita.
Jostain pitäisi saada myös voimia riidellä lapsen huoltajuudesta.
Onko palstalla yksinäisiä naisia joita kiinnostaisi kunnollinen mies imatra - lpr alueella
En käytä facebookkia tai vastaavia.
Kommentit (72)
Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti:
En puhu tuosta eroasiasta, enkä exästä jos ei ole pakko, en käytä alkoa juuri ollenkaan, vuosi sitten olen humalassa ollut.
Hampaat löytyy ja hygienia kunnossa, parturissa voisi tietenkin käydä, vaatteetkin on mitä on, viime vuodet mennyt lähinnä töissä, autotallissa, mökkiremonttia ja rakennusprojekti kotona.
Olen duunari millä välillä asiantuntija hommiakin, 42v, lapsi 6v.
Viime vuodet lapsi kulkenut mun mukana koko ajan koska exä ei viime talvenakaan vienyt ulos kuin pari kertaa ym.ym.
Lapsen hoitoon en tarvitse apua, mutta muuten arjen jakamiseen.
En oikein osaa pukea sanoiksi ajatuksia ja tuntoja.Ilmeisesti et, koska ainakin minä sain susta sen käsityksen, että tarvitset lähinnä äitiä/taloudenhoitajaa, joka huolehtii niin kodin viihtyisyydestä kuin ruuanlaitostakin. Jonkinlaista kodinhengetärtä, jonka ansiosta sinä voisit keskittyä "miesten hommiin".
- Nro 4 -Olen joutunut tekemään aika paljon "miesten hommia" perheen elättämiseksi.
Nyt jäi keskeneräinen auto projekti mikä pitäisi saada valmiiksi ja alta pois, siihen sijoitetut rahat/myynnistä saatava voitto ja sitten on tuo rakennusprojekti mikä pitäisi saada keväällä käyntiin että olisi sitten syksyllä valmis.
Minua ei ainakaan haittaisi jos naista kiinnostaisi jotain tehdä yhdessäkin eikä vain löhötä sohvalla puhelin kädessä.
Ulkoilla, piha hommia, rakennushommia, mökki on käytettävissä ym.Sinulla on rakennusprojekti, jota haluaisit tehdä yhdessä. Mitä rakennat? Odotatko, että nainen muutaman kuukauden tuntemisen perusteella on valmis taloudellisesti panostamaan johonkin rakennusprojektiin? Vai ajattelitko, että hän vain tulee avuksesi, mutta sinä omistat kaiken?
Taloudellisesti ei tarvitse osallistua mihinkään.
Entä ne omistussuhteet? Taloudellisesti ei tarvitse osallistua mutta mitään ei myöskään eron tullen saa, vaikka olisi tehnyt puolet rakennustöistä?
Tuo tarkoittaa taas sitä että ollaan eroamassa, ihme ettei exä ollut merkannut kaikkeen kuka ja milloin ne oli ostanut.
Vei varmuudenvuoksi kaiken, varsinkin kaiken lapseen liittyvän, koko talosta on löytynyt 2 kuvaa lapsesta.Ohis...jos olet jo kerran eronnut, miksi pitäisi olettaa, että et koskaan enää eroaisi?
Itse olin kuvitellut että remppasin/rakensin kotia koko loppuelämäksi missä lapsen olisi ollut hyvä elää ja kasvaa, resursseja olisi ollut vaikka mihin, moottoriurheiluun, liikuntaan tai ihan mihin vaan mitä lapsi olisi halunnut tehdä.
Akalle ei vaan kelvannut eikä käynyt mikään ja veti maton jalkojen alta kirjaimellisesti multa ja lapselta.
Ja sä kuvittelet edelleen, että talo ja omalle lapsellesi tarjoamat harrastukset olisivat nyt ne asiat, joiden vuoksi joku toinen nainen haluaisi elää koko loppuelämänsä sun kanssasi? Mitä sulla olisi tarjottavana uudelle naiselle ja tämän mahdollisille lapsille? Muuta kuin rempattu talo ja läjä kotitöitä?
Ap, mä luulen että sun kannattaa miettiä kovasti, mitä oikeastaan haluaisit siltä suhteelta ja toisaalta, että mitä positiivista itse toisit siihen.
Kun nyt tosiaan kuulostaa (aloituksen perusteella) että et etsi arjen jakajaa siinä mielessä että uuden naisesi kanssa tekisitte yhdessä ruokaa ja vaikka niitä remppahommiakin ja keskustelisitte syntyjä syviä, vaan haluaisit että joku tekee ruuan pöytään ja pyörittää taloa jotta sinä saat projektejasi valmiiksi ja vietettyä aikaa lapsesi kanssa.
Ymmärrän täysin miksi ajatus tuntuu sinusta kivalta ja yksinäinen arki raskaalta, mutta mitä ihmettä se nainen tästä kuviosta saisi?
- ison kasan kotitöitä tehtäväksi
- opetella tulemaan toimeen toisen naisen lapsen kanssa + keskeneräisen huoltajuuskiistan joka vetää partnerin kireäksi
- miehen, joka on lähes koko ajan kiireinen
- seksiä (joka ei ole suurimmalle osalle naisista mikään välttämättömyys tai automaattisesti positiivinen kokemus, etenkään jos toinen on väsynyt eikä jaksa erityisesti keskittyä naisen nautintoon)
- miehen joka ei ilmeisesti ole ihan paras tulkitsemaan ajatuksiaan sanoiksi (en usko että olet ikävä ihminen, mutta monelle naiselle se suhteesta saatava henkinen ilo ja läheisyys on asia nro 1 ja ehdoton edellytys esim seksihaluille)
Ymmärtänet pointin. Eli pohdi hieman enemmän sitä, mitä sinulla on tarjottavaa ja kuka/millainen nainen saisi sinusta jotain positiivista omaan elämäänsä. Tästä höylytyksestä huolimatta toivon sulle tsemppiä ja voimia.
Katso sisustuskuvia vaikka etuovi.com ista, osta sisustussuunnittelijalta muutama tunti sisustussuunnittelua, vie lapsi johonkin sisäleikkipuistoon ja mene mukaan peuhaamaan eiköhän siellä ole yh-äitejäkin, mene sekajoogasalille tai sekakuntosalille, mene keskustan kahvilaan Esson baarin sijaan, harrasta lapsen kanssa kotimaan matkailua, hanki täyssähköauto niin nostat statustasi naisten keskuudessa etenkin jos nykyisesi on jokin vanha, savuttava diesel, käy kosmetologilla jossain miesten kasvohoidossa ja jos sellaista ei löydy niin esimerkiksi magneetti- tai timanttihionta sopii hyvin niin naisille kuin miehille ja vaikutus näkyy heti eli illalla baanalle ja baariin iskemään naisia, käy vesipuistossa lapsen kanssa, käy kesäisin lavatansseissa, liiku omien piiriesi ja oman asuinalueesi ulkopuolella, matkustele ulkomailla vaikka etelänlomalle, opiskele, mene kielikurssille, lue sisustus- ja terveyslehtiä, katso kotona tai elokuvissa draamaelokuvia, lue kaunokirjallisuutta... Onhan näitä juttuja, jotka kiinnostavat naisia ja niiden avulla voi löytyä yhteys naiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mä luulen että sun kannattaa miettiä kovasti, mitä oikeastaan haluaisit siltä suhteelta ja toisaalta, että mitä positiivista itse toisit siihen.
Kun nyt tosiaan kuulostaa (aloituksen perusteella) että et etsi arjen jakajaa siinä mielessä että uuden naisesi kanssa tekisitte yhdessä ruokaa ja vaikka niitä remppahommiakin ja keskustelisitte syntyjä syviä, vaan haluaisit että joku tekee ruuan pöytään ja pyörittää taloa jotta sinä saat projektejasi valmiiksi ja vietettyä aikaa lapsesi kanssa.
Ymmärrän täysin miksi ajatus tuntuu sinusta kivalta ja yksinäinen arki raskaalta, mutta mitä ihmettä se nainen tästä kuviosta saisi?
- opetella tulemaan toimeen toisen naisen lapsen kanssa + keskeneräisen huoltajuuskiistan joka vetää partnerin kireäksi
- seksiä (joka ei ole suurimmalle osalle naisista mikään välttämättömyys tai automaattisesti positiivinen kokemus, etenkään jos toinen on väsynyt eikä jaksa erityisesti keskittyä naisen nautintoon)
- miehen joka ei ilmeisesti ole ihan paras tulkitsemaan ajatuksiaan sanoiksi (en usko että olet ikävä ihminen, mutta monelle naiselle se suhteesta saatava henkinen ilo ja läheisyys on asia nro 1 ja ehdoton edellytys esim seksihaluille)Ymmärtänet pointin. Eli pohdi hieman enemmän sitä, mitä sinulla on tarjottavaa ja kuka/millainen nainen saisi sinusta jotain positiivista omaan elämäänsä. Tästä höylytyksestä huolimatta toivon sulle tsemppiä ja voimia.
Tämä oli hyvä kirjoitus, osallistun tietenkin kaikkiin arjen askareisiin ja olisi minustakin kiva istua sohvalle naisen kanssa, katsella takkatulta, mennä mökille saunomaan, istua grillipaikalla pimeässä yössä ym.ym.
Tuo ruuanlaitto on mulle vaan jotenkin vaikeaa, en ole ikinä tehnyt ruokaa kuin pakon edessä, kaikkea muuta osaan, korjasin astianpesukoneenkin kun paikallinen valtuutettu kodinkonekorjaamo ei saanut sitä korjattua.
Vuosia kun on tuntenut itsensä omassa kodissa vihatuksi ja hyljeksityksi olisi kiva jos joku olisi töiden jälkeen ovella vastassa, tai sanoisi edes jotain, vuosiin ei exän kanssa voinut tehdä mitään, ei halunnut jutella, jonnekin jos mentiin kiukkusi vaan ja pilasi koko reissun, ym.
Etelässäkin voisi olla mukavaa käydä lämpässä, mutta ei exän kanssa olisi voinut, todennäköisesti olisi mököttänyt huoneessa vaan tai vastaavaa, ehkä sitten pakenin tuonne autotalliin.
Autona on muuten mammojen vihaama audi😂😂😂😂😂
Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- miehen joka ei ilmeisesti ole ihan paras tulkitsemaan ajatuksiaan sanoiksi (en usko että olet ikävä ihminen, mutta monelle naiselle se suhteesta saatava henkinen ilo ja läheisyys on asia nro 1 ja ehdoton edellytys esim seksihaluille)Ymmärtänet pointin. Eli pohdi hieman enemmän sitä, mitä sinulla on tarjottavaa ja kuka/millainen nainen saisi sinusta jotain positiivista omaan elämäänsä. Tästä höylytyksestä huolimatta toivon sulle tsemppiä ja voimia.
Tämä oli hyvä kirjoitus, osallistun tietenkin kaikkiin arjen askareisiin ja olisi minustakin kiva istua sohvalle naisen kanssa, katsella takkatulta, mennä mökille saunomaan, istua grillipaikalla pimeässä yössä ym.ym.
Tuo ruuanlaitto on mulle vaan jotenkin vaikeaa, en ole ikinä tehnyt ruokaa kuin pakon edessä, kaikkea muuta osaan, korjasin astianpesukoneenkin kun paikallinen valtuutettu kodinkonekorjaamo ei saanut sitä korjattua.
Vuosia kun on tuntenut itsensä omassa kodissa vihatuksi ja hyljeksityksi olisi kiva jos joku olisi töiden jälkeen ovella vastassa, tai sanoisi edes jotain, vuosiin ei exän kanssa voinut tehdä mitään, ei halunnut jutella, jonnekin jos mentiin kiukkusi vaan ja pilasi koko reissun, ym.
Etelässäkin voisi olla mukavaa käydä lämpässä, mutta ei exän kanssa olisi voinut, todennäköisesti olisi mököttänyt huoneessa vaan tai vastaavaa, ehkä sitten pakenin tuonne autotalliin.
Sun pitää ensin päästä eroon tuosta exääsi kohtaan tuntemastasi katkeruudesta ja vasta sitten voit päästä elämässäsi eteenpäin. Kuinka kauan erostanne on?
Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä tosi epärealistinen kuva parisuhteesta. Nykyään normaalit naiset on töissä , eikä kukaan jouda kotona kyttämään koska mies suvaitsee tulla kotiin. Puhumattakaan, että sulle ruokaa väsäisi. Toki on ikävää, että edellinen suhde kävi vihamieliseksi, mutta kyllä yleensä syitä on niin sysissä kuin sepässäkin. Ehkä koira ratkaisisi tuon ongelman, ettei kotona odota kukaan.
Vaikka mammat onkin vähän nihkeenä niin nyt tuosta viimeisimmästä viestistäsi alkaa jo vähän saada kiinni niistä sun positiivisista puolista ja siitä, mitä yhteistä KIVAA haluaisit tehdä. :)
Jos esim. tuo ruokahomma ei ole sulle mikään ehdottomin tai tärkein asia, niin sitä en nostaisi hirveästi esille uusiin naisiin tutustuessa. Ihan vaan siksi että jos sen mainitsee heti alkuun, niin syntyy tosiaan kuva että haet hyvin vanhanaikaista suhdetta.
Parempia tuloksia saat, kun esittelet elämäntilannettasi niin, että haluaisit jonkun, jonka kanssa jakaa niitä elämän hyviä hetkiä ja istahtaa sinne sohvalle vaihtamaan päivän kuulumisia. (Sen sijaan että sanot että olis kiva kun joku odottaisi kotona.) Ei sulle varmaan ole erityisen tärkeetä sekään että se nainen olisi valmiina kotona odottamassa kun itse tuut kotiin, kunhan ei tarttis sit koko iltaa istua yksin.
Jos sulle on ok, että naisella on esim. lapsia, lemmikkejä, ylipainoa tai ikää hieman enemmän kuin itselläsi, niin se varmaankin tilastollisesti lisää mahdollisuuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
5435345 kirjoitti:
P.S.
Joskus nainen on akka, tai pahempikin, ihan syystä. Te ette tiedä taustoja.
-eri
Ja joskus eksä on hullu ja täys k-pää, mutta se on minun ja hänen välinen asia. Jos haukut entisiä uuden suhteen alkuvaiheessa, niin se antaa vaan kuvan siitä että et ota mitään vastuuta parisuhteestasi. Siihen nimittäin tarvitaan kaksi.
On ihan ymmärrettävää sanoa kauniilla kiertoilmauksella "lopulta me oltiin vaan niin erilaisia" tai "alussa ei tajuttu että oikeasti me haluttiin eri asioita elämältä". Se, että toisesta tulee nälvijä ja toisesta riivinrauta voi johtua monesta asiasta.
No akka ei minun mielestäni ole kovin voimakas ilmaisu, se on joa vähän humoristinen. Voihan se olla, että se naisen korvaan sitten kuulostaa samalta kuin hullu tai kusipää.
Vierailija kirjoitti:
mies833 kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä akat purnaa siitä ku sanotaan "akaks". Sanoohan naisetki miehiään välillä "ukoiks". Minä sanon omaa akkaani "eukoks".
Jos kumppanini sanoisi minua akaksi/eukoksi/muijaksi/emännäksi tai muuksi vastaavaksi niin eipä kyllä oltais kauaa yhdessä. En minäkään miestäni nimittele ukoksi, äijäksi tms.
No onpas sitä vieraannuttu kauaksi vanhoista, hyvistä sanoista. Ette edes tiedä mitä niillä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autona on muuten mammojen vihaama audi😂😂😂😂😂Sulla on kyllä tosi epärealistinen kuva parisuhteesta. Nykyään normaalit naiset on töissä , eikä kukaan jouda kotona kyttämään koska mies suvaitsee tulla kotiin. Puhumattakaan, että sulle ruokaa väsäisi. Toki on ikävää, että edellinen suhde kävi vihamieliseksi, mutta kyllä yleensä syitä on niin sysissä kuin sepässäkin. Ehkä koira ratkaisisi tuon ongelman, ettei kotona odota kukaan.
Omituisen nipottava asenne ja vääriin asioihin tarttuminen. Töistä yleensä tulee jompi kumpi ensin kotiin ja ainakin meillä on ollut tapana että se joka tulee ensin, tuppaa laittamaan ruuan tulemaan. Ei voi kuin päätä pyöritellä tuolle negatiisiviselle aisoiden vääntelylle, vain suominainen osaa tuon.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Asut liian kaukana, itse olen Helsingistä
2. Sulla on lapsi
3. Taidat olla liian vanha minulle, olen 25v
4. Kutsut lapsesi äitiä rumalla nimityksellä
5. Annat vaikutelman, ettei oikein ole aikaa huomioimiseen.Mitä jos:
1. Olen Helsingistä
2. Olen lapseton
3. Olen 30v
4. En kutsua naisia rumilla nimillä
5. Minulla on aikaa naisen huomioimiseen. (Toki on myös päivätyö ja harrastukset, eli ihan kaikkea maailman aikaa en voi luvata.)Pääsenkö minä jatkoon?
- Ei ap
ei naiset kiinnostu luusereista, jotka viettää aikaansa vauvapalstalla ja niille kelpaa kuka tahansa nainen.
Onko vauvapalstalla vain luusereita? :D
myy talo osta pienempi talo nii ei oo tyljä
se nainen varastaa sun puolet omaisuudesta jos annat sen asua sun talossa tai meet naimisiin