Tietääkö joku Paypalista?
Maksoin aikanaan tilauksen Paypalin kautta muta jouduin palauttamaan ne. Palautus on tullut Paypal- tilille. Paypal- tilin tapahtumissa näkyy "maksunpalautus xx €" Silti paypal-tilillä näyttää olevan 0€, enkä pysty siirtämään rahaa omalle pankitililleni. Onko kenelläkän ideaa mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (11)
Ootko koskaan joutunu multaamaan perunoita?
Vierailija kirjoitti:
En ole mutta olen kuullut että niin tehdään. Ei ole omaa perunamaata kun ei ole pihaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mutta olen kuullut että niin tehdään. Ei ole omaa perunamaata kun ei ole pihaa :D
Se on ihan helppo homma kätevälle ihmiselle. Multaa vaan nostellaan perunoiden päälle. Ootko kasvattanu vihanneksia yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan helppo homma kätevälle ihmiselle. Multaa vaan nostellaan perunoiden päälle. Ootko kasvattanu vihanneksia yleensä?
Tomaattia yritin kasvattaa ruukussa parvekkeella mutta se kuoli. En ole mikään viherpeukalo :/
Joskus olis kyllä kiva yrittää hyötykasveja ruuaksi kasvattaa.
Pitääkö tilillä olla summa mitä ei saa siirrettyä pois toiselle tilille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomaattia yritin kasvattaa ruukussa parvekkeella mutta se kuoli. En ole mikään viherpeukalo :/
Joskus olis kyllä kiva yrittää hyötykasveja ruuaksi kasvattaa.
Joo tää on ihan mukavaa puuhaa. Ruokakin maistuu paremmalta kun on omalla työllä pöytään saatu. Kyllä sitä oppii kasvattamaan kun vaan ahkerasti yrittää. Mullakin on kuollut jotkut huonekasvit.
Kannattaisko kysyä sieltä PayPalistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olis kyllä kiva yrittää hyötykasveja ruuaksi kasvattaa.Joo tää on ihan mukavaa puuhaa. Ruokakin maistuu paremmalta kun on omalla työllä pöytään saatu. Kyllä sitä oppii kasvattamaan kun vaan ahkerasti yrittää. Mullakin on kuollut jotkut huonekasvit.
Pitää koittaa joskus :)
Oletko varma ettei ole automaattisesti siirtynyt paypalista tilillesi? Silloin näkyy että activityssa että sinulle tuli +summa ja sinulta lähti -sama summa tilillesi. (jos nyt oikein muistan)
Up