Tein juhliini vegaanista purjo-sipuli -paistosta, jonka flambeerasin konjakilla. Vegaaniystävä ei voinut syödä sitä, koska konjakki on vastoin hänen vakaumusta!
Tuli kyllä niin paha mieli taas! Koskaan näille SJW:lle ei kelpaa mikään ja aina kaikki pitää kääntää politiikaksi.
Suoraan sanoen valmistelin juhlia monta päivää ja aika lailla näiden elämäntaparajoitteisten ehdoilla ja taas löytyi jotain, josta he saivat syytä kritiikkiin ja arvosteluun. Olen eettisesti huono ihminen kun ostan konjakkia, joka on rikkaiden konsevatiivien ja oikeistolaisten juoma.
Jos tunnistatte itsenne, niin ei tarvii ottaa yhteyttä. Tämä oli tässä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Palstalla voisi olla samanlaisia automaattisia vastausvaihtoehtoja, kuin Facebookin kirppariryhmissä, ja tämän pitäisi olla ehdottomasti yksi niistä! Säästäisi paljon aikaa palstaillessa.
Tämäkin läppä on kopioitu mammojen vihaamalta sivustolta, joka selvittää jopa itsenäisyyspäivän fillaritelineen-heittelijä tunneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Miten niin 0/5? Tämähän oli illan hillittömin läppä! 😂
Millä tavalla hillittömin?
Vaikeaa on mahdotonta mitenkään miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Se konjakki on tuottanut niin paljon hiilidioksidia, että kyllä häpeäisin jos sellaista tarjoaisin.
No tämäkin mulle kyllä kerrottiin. Moneen kertaan. ”Miten sä voit kun pitäis olla ilmastotalkoot”. Ap
Kuka flambeeraa paistoksen? Olet vaan ilmeisen surkea kokki, syyttivät mieluummin konjakkia kuin taitojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä on SJW?
Lyhenne jonka käytöstä tunnistaa persujonnen.
Jep, yhtä varmasti kuin valkoritaroinnista puhuvat.
Mä oon niinku tryffeli-konjakki-vegaani. Mä olisin kelpuuttanut, jos sipulit olisivat tarpeeksi korkealaatuisia. Mieluiten elävällä tulella, tammihaloilla kuumennetulla liedellä tehtyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Palstalla voisi olla samanlaisia automaattisia vastausvaihtoehtoja, kuin Facebookin kirppariryhmissä, ja tämän pitäisi olla ehdottomasti yksi niistä! Säästäisi paljon aikaa palstaillessa.
Tämäkin läppä on kopioitu mammojen vihaamalta sivustolta, joka selvittää jopa itsenäisyyspäivän fillaritelineen-heittelijä tunneissa.
Mutta eihän tuolla mitään keksitä, kierrätetään vaan netissä kiertäviä läppiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka flambeeraa paistoksen? Olet vaan ilmeisen surkea kokki, syyttivät mieluummin konjakkia kuin taitojasi.
Mä flambeeraan sipulikeiton. Siis ne kuullotetut sipulit ennekuin lisään valkkarin ja kasvisliemen. Ja olen muuten vegaani myös (mutten tiukkapipo-vassari). Konjakki ja hyvät viinit sekä cocktailit maistuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Miten niin 0/5? Tämähän oli illan hillittömin läppä! 😂
Vegaaniprovot on jo ”hieman” vanhentuneita vuonna 2018. Kymmenen vuotta sitten olisi vielä ehkä naurattanut.
Minä tein lihaaneille chocochillin suussasulavaa taateliviskikakkua. Eivät voineet edes maistaa. Söin sitten itse koko kakun. Suosittelen muuten jouluksi. Nam.
Miksei vegaani voisi nauttia konjakkia? Ihme kärvistelyä!
Oliko konjakki puristettu konjakkieläimestä?
Vierailija kirjoitti:
Tuli kyllä niin paha mieli taas! Koskaan näille SJW:lle ei kelpaa mikään ja aina kaikki pitää kääntää politiikaksi.
Suoraan sanoen valmistelin juhlia monta päivää ja aika lailla näiden elämäntaparajoitteisten ehdoilla ja taas löytyi jotain, josta he saivat syytä kritiikkiin ja arvosteluun. Olen eettisesti huono ihminen kun ostan konjakkia, joka on rikkaiden konsevatiivien ja oikeistolaisten juoma.
Jos tunnistatte itsenne, niin ei tarvii ottaa yhteyttä. Tämä oli tässä.
0/5. Kuvalaudoilla 13-vuotiaatkin trollaavat paremmin.
Oot kyllä varmasti onnellisempi kun karsit tollaset ihmisroskat elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIkä on SJW?
Jep, yhtä varmasti kuin valkoritaroinnista puhuvat.
Mutta mistä tunnistaa "suvaitsevaisen piipertäjän".... ?