Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä päin Suomea kivoimmat ja välittömimmät ihmiset?

Vierailija
30.10.2018 |

Ensi vuonna lähdettävä evakkoon, mutta minne?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei varmaan kenellekään tule yllätyksenä, mutta ei ainakaan Hämeenlinnassa. Täällä puolitutut ei moikkaa ja en kyllä ainakaan tiedä tehneeni mitään pahaa, enkä ole ollut niin kännissä että en muistaisi jotakuta loukanneeni. Kai ne jotain puhuvat taas.

Vierailija
62/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Karjalaiset, siis Lappeenranta Imatra suunta. Siellä tuntee kuin olisi tullut toiselle planeetalle positiivisessa mielessä. Iloisia ja hyväntahtoisia ihmisiä, ei sellaista kateutta tms. ollenkaan kuin esim. Varsinais-Suomessa tai pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Karjalaiset, ihanimmat ihmiset siellä mitä Suomesta tunnen.

Vierailija
64/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa ei ainakaan, ylimielisiä ja vaikeasti lähestyttäviä, kateellisia.

Vierailija
65/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 10 vuotta puhelinmyyjän duunia, ja siinä oppi aika hyvin minkätyyppisiä ihmiset eri puolella Suomea ovat. Ilkeimmät, v-mäisimmät ihmiset löytyvät akselilta Keski-ja Pohjoispohjanmaa (poislukien Oulu jossa tuntuu asuvan mukavia ihmisiä), Lappi, Kainuu, Pohjois-Karjala. Tottakai joka puolella on mukavia yksilöitä, ja ilkeitä yksilöitä, mutta tämä nyt ihan mun kokemuksena miten jakautuu. Jostain syystä sanoisin että Keski-Suomessa tuntuu asuvan mukavia ihmisiä. Tämä siis ihan sen perusteella miten asiallisia osataan olla puhelimessa, vaikka et puhelinmyyjästä/myynnistä tykkäisikään.

Vierailija
66/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein 10 vuotta puhelinmyyjän duunia, ja siinä oppi aika hyvin minkätyyppisiä ihmiset eri puolella Suomea ovat. Ilkeimmät, v-mäisimmät ihmiset löytyvät akselilta Keski-ja Pohjoispohjanmaa (poislukien Oulu jossa tuntuu asuvan mukavia ihmisiä), Lappi, Kainuu, Pohjois-Karjala. Tottakai joka puolella on mukavia yksilöitä, ja ilkeitä yksilöitä, mutta tämä nyt ihan mun kokemuksena miten jakautuu. Jostain syystä sanoisin että Keski-Suomessa tuntuu asuvan mukavia ihmisiä. Tämä siis ihan sen perusteella miten asiallisia osataan olla puhelimessa, vaikka et puhelinmyyjästä/myynnistä tykkäisikään.

Kiva kuulla. Täällä myös asiakaspalvelu on mielestäni hyvin hoidettua ja ystävällistä.

Vierailija
67/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että Hki. Hämeessä ja e-Pohjanmaalla ikävimmät. Hämeessä ei muuten paljoa moikkailla

Vierailija
68/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna lähdettävä evakkoon, mutta minne?

Ette varmaan usko, mutta puheliaimmat ja sosiaalisimmat ihmiset olen tavannut vakkasuomalaisissa ja itähämäläisissä paikallisbusseissa.

Laetlast Ukiin menevässä dösässä ei käyny pankkikortti. Kolme mummoa halusi maksaa mun matkan. Kuski kysyi, ett jos sitte tulomatkalla ois käteistä,,, voisin maksaa sitten myöhemmin ,,, Loppujen lopuksi hän parkkeerasi pankkiautomaatin luo, ettå sain nostettua matkarahat.

Heinolassa kuski teki viiden kilometrin lenkin, etten joutuisi kävelemään yksin pimenevässä illassa. Olin toki ainoa matkustaja. Mutta juttua riitti!

Vierailija
69/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotona.

Vierailija
70/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt miten länsisuomalaisena sopeutuisin Itä-Suomeen... ollaanko niin erilaisia kuitenkin. Lomareissuilla tykkään kovasti mutta asuminen vakituisesti.. olen vähän sellainen mörökölli introvertti, jaksaisinko haastella ja pajattaa jatkuvasti? Ehkä se on luonnekysymyskin. Löytyyhän lännestäkin sellaisia koko ajan kalkattavia ja varmaan on hiljaisia idässäkin. Ja osuuko huumorintaju yksiin, sehän on välillä hyvinkin erilaista eri seuduilla.

Vierailija
71/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet maininneet karjalalaiset. Aivan täyttä potaskaa, sanoisin itse, että sitä ollaan niin mukavia ja juttu lentää niin kauan kun on se oma pieni piiri ja porukka. Mutta esim. Opiskelu- ja työmaailmassa pahinta syrjintää olen kokenut (ja monelta muulta kuullut samaa) juuriin kyseisen alueen ihmisiltä.

Vierailija
72/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuosta ei varmasti voi päätellä yhtään mitään, ellet pidä tekoystävällisyyttä jonain kriteerinä. Ehkä ne tökerösti käyttäytyvät uskaltavat sanoa suoraan ja ovat silloin ehkä ihmisinäkin rehellisiä ja luotettavia. Jos pitää puhelinmyyjällekin mielistellä, niin se kertoo kyllä jotain ihmistyypistä. Riippuu toki puhelinmyyjästäkin. Itse kohtelen heitä nykyään ystävällisesti, jos ovat asiallisia eivätkä jää jankuttamaan. Ihan siksi koska tiedän, että se duuni on syvältä. Mutta rasittaville en jaksa olla mukava.

Vierailija
73/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelissä. Kaupunki muutenkin mukava, sopivan kokoinen, reipas, harrastus- ja työmahdollisuuksia ihan kohtuullisesti. Mikkeliin ei päde oikein mikään mitä Etelä-Savosta sanotaan vaan on ihan selvästi Etelä-Savon elävin paikka.

Vierailija
74/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa on ilkeitä ja kieroja ihmisiä paljon.

Vierailija
75/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eteläsavolais-helsinkiläisenä sanoisin eteläkarjalaiset

Siis kaikki hei välttäkää Imatran ja Lappeenrannan seutua. Ihmiset siellä tekojoviaaleja paskoja. Ja tuon lisäksi jonkun pirullisen geenipoikkeaman kautta umpityhmiä!

Joku karjalainen vei kumppanisi ja nyt mieli on niin katkera 😖

Vierailija
76/76 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Karjala vie voiton.

Myös Pohjois-Karjala saa minulta positiivisen maininnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme