Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut naapuriin

Vierailija
02.01.2026 |

Olen 28v nainen, asun omistamassani asunnossa ja naapuritalossa asuu aivan järisyttävän mukava ja komea mies. Oletan, että hän on sinkku, sillä en ole koskaan nähnyt häntä naisen kanssa. Muutamia kavereitaan ja ilmeisesti isänsä olen tavannut ohimennen. Voihan se toki olla, että hän on miehiin päin.

Taloyhtiö on sama ja törmään mieheen usein pihallamme. Moikkaamme aina nähdessämme ja hän usein hymyilee minulle. Minäkin hymyilen hänelle. Viimeksi juttelin hänen kanssaan jouluaattona. Hän rapsutteli koiraani ja juteltiin joulun välipäivien vietosta. Hän oli lähdössä perheensä luo ja minä mökilleni.

Rehellisesti sanottuna vituttaa koko tilanne. Olen ollut vähän liiankin usein miesten kanssa tekemisissä eikä yhtään kiinnostaisi kiinnostua kenestäkään tällä hetkellä. Ei voi edes laittaa asuntoa myyntiin ja muuttaa muualle. Argh.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihava?

Vierailija
2/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lihava?

Minä vai mies? :D Mies on tikissä. Pari kertaa olen nähnyt ilman paitaa... YAM!😋 harrastan urheilua myös aktiivisesti että ois varmaan yhteisiä kiinnostuksenkohteita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko trolli aloitus tai erittäin naiivi ja lapsellinen nainen siellä ikäisekseen. Että oikein asunto myyntiin hymyn ja tervehdysten vuoksi? Salli mun nauraa. Ja miten ihastumiseen liittyy se, että omistatko asuntoa vaiko et? Mieshän tän on satuillut tänne taas, huoh.

Vierailija
4/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rehellisesti sanottuna vituttaa koko tilanne. Olen ollut vähän liiankin usein miesten kanssa tekemisissä eikä yhtään kiinnostaisi kiinnostua kenestäkään tällä hetkellä. Ei voi edes laittaa asuntoa myyntiin ja muuttaa muualle. Argh."

Tuo on aika kaameeta. Ite pidän 4 km ihan minimietäisyytenä koska miehet aiheuttaa ihan sairaita ongelmia jos niitä pyörii liikaa ympärillä. Mutta ne on kuitenki niinku joku sairas riippuvuus päihde ettei voi niistä irtikään pysyä vaikka kuinka miettisi että nyt riittää ja yrittäisi erakoitua. Et pääse ees ottamaa happee jos sorrut naapuriin.

Vierailija
5/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, muuta vaihtoehtoa ei ole kuin että mies on homo jos naisia ei ole näkynyt.

Vierailija
6/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rehellisesti sanottuna vituttaa koko tilanne. Olen ollut vähän liiankin usein miesten kanssa tekemisissä eikä yhtään kiinnostaisi kiinnostua kenestäkään tällä hetkellä. Ei voi edes laittaa asuntoa myyntiin ja muuttaa muualle. Argh."

Tuo on aika kaameeta. Ite pidän 4 km ihan minimietäisyytenä koska miehet aiheuttaa ihan sairaita ongelmia jos niitä pyörii liikaa ympärillä. Mutta ne on kuitenki niinku joku sairas riippuvuus päihde ettei voi niistä irtikään pysyä vaikka kuinka miettisi että nyt riittää ja yrittäisi erakoitua. Et pääse ees ottamaa happee jos sorrut naapuriin.

Kyllä! :DDDD

Ap

Vierailija
7/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, muuta vaihtoehtoa ei ole kuin että mies on homo jos naisia ei ole näkynyt.

Onhan noita. :) Minullakaan ei ole miehiä ravannut viimeiseen vuoteen, vaikken olekaan lesbo.

Ap

Vierailija
8/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Joku Jarmo 67 v siellä kirjoittelee omiaan tai sitten ap on todella lapsellinen ollakseen aikuinen nainen. Opettele elämään tilanteesi kanssa ja ryhdistäydy.

Vierailija
9/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Joku Jarmo 67 v siellä kirjoittelee omiaan tai sitten ap on todella lapsellinen ollakseen aikuinen nainen. Opettele elämään tilanteesi kanssa ja ryhdistäydy.

Ok. Jarmo 67 v yrittää jatkossa käyttäytyä kuin aikuinen nainen :)

Ap

Vierailija
10/10 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaan vielä kysymään, että miten aikuisen naisen odotetaan toimivan tällaisissa tilanteissa?

Jarmo 67v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi