Julkkis jonka ikä yllätti?
Suuntaan tai toiseen? Itse yllätyin Adelen iästä joka on vasta 30v 😳
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin yllätyin hiljattain Adelen iästä, ikävä kyllä elintavat näkyy. Ilmeisesti on lopettanut tupakoinnin, mutta oli pahimmillaan lähes ketjupolttaja.
https://www.voice.fi/viihde/a-125249
Lisäksi on sanonut jossain haasttattelussa että tykkää syömisestä eikä pidä liikunnasta. Tupakka vähentää ihon kimmoisuutta ja monesti jos nuori tupakoiva ihminen laihduttaa niin iho menee ryppyiseksi koska ihon elastisuus on kadonnut.
Toki on olemassa myös niitä supergeeneillä varustettuja poikkeusyksilöitä jotka sietää huonoja elintapoja paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun tuntemat 60+ ihmiset on tosi tyytyväisiä ja onnellisia. Ei vanhenemisessa ole mitään hävettävää tosiaankaan. Ihmeellinen ajattelumaailma. Mä tiedän vaikka millä mitalla erittäin hyvännäköisiä, hyvässä kunnossa olevia onnellisia, pirteitä 60-90 vuotiaita.
Totta totta, mutta ketjun aihe kai oli julkkikset jotka näyttävät ikäistään selkeästi nuoremmalta/vanhemmalta.
Harva pari-kolmikymppinen iloitsee jos ulkopuoliset arvaavat iäkseen 40-70-v eli vaikka monet kuusikymppiset ovat onnellisia, tyytyväisiä ja hyvännäköisiäkin vielä ei se ole nuorten ihmisten tavoite, näyttää sellaiselta.
Samae Koskinen on 40-vuotias. Tähdet tähdet -ohjelmassa parrakkaana ja puku päällä näyttää about 45-50 -vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Juntti. Sehän on kertonut ikänsä levynsä nimessä. Eli ei pitäisi päästä yllättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättynyt muusikon iästä, kun muusikon levyt on nimetty iän mukaan? 19, 21, 25...
En tunne ko. muusikkoa kuin muutamista hiteistä ja lehtikuvista. En ole seurannut hänen tuotantoaan enkä tiedä albumien nimiä enkä niiden taustatarinaa. Ap
Yleissivistys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättynyt muusikon iästä, kun muusikon levyt on nimetty iän mukaan? 19, 21, 25...
En tunne ko. muusikkoa kuin muutamista hiteistä ja lehtikuvista. En ole seurannut hänen tuotantoaan enkä tiedä albumien nimiä enkä niiden taustatarinaa. Ap
Yleissivistys...
voi hyvänen aika, ei kuulu yleissivistyksen piiriin tietää Adelen levyjen nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Aamu-tv:n tommy fränti ja jälkihien tyyliniekka kanerva näyttävät about 78-81 - syntyneiltä. Ovat kai oikeasti kymmenisen vuotta vanhempia.
Tommy Fränti on 47-vuotias ja Juha Kanerva peräti 53-vuotias. Itsekin arvaisin nuoremmiksi.
Monesti telkkarissa "koko ajan" olevat ihmiset näyttää nuorilta, koska heidän ikääntymistään ei huomaa. Jotkut on myös erityisen nuorekkaita, syytä en osaa sanoa. Esim. Mette Mannonen ei tunnu ikääntyvän lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntti. Sehän on kertonut ikänsä levynsä nimessä. Eli ei pitäisi päästä yllättämään.
Tässä sitten toinen juntti. Mutta itse olet tynnyrissä kasvanut jos kuvittelet että kaikkien tulisi tietää ko artistin tuotanto vaikka ulkonäöltä hänet tunnistaisikin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tapauksia, joissa ikä olisi päässyt yllättämään julkkiksen. Mutta ei niistä varmaan julkisuudessa kerrotakaan.
:D :D :D
Mette Mannosen ikä on yllättävä periaatteessa. Käytännössä olen kyllä aina pystynyt päättelemään hänen ikänsä, koska muistan hänet tv-meteorologina jo omasta nuoruudestani. Mette on todella radikaalisti ikäistään nuoremman näköinen.
Alexander Stubbin ikää yllätyin jokunen vuosi sitten. Ajattelin hänen olevan n. 40, mutta hän olikin silloin jo 48.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Minttu Mustakallio 45v on jotenkin kyllä nuorekkaamman oloinen. Voisi olla ihan hyvin vaikka 35v.
Näin on ja hänelle sopii se kiharapehko mikä tekee jonkun muun tätimäiseksi. On kai luonnonkihara, kreikkalaisen isän perintöä.
Vierailija kirjoitti:
Diana oli kuollessaan vasta 36-v. Tuntui toooosi tätimäiseltä, sellaiselta miltä ehkä viisvitoset nykyisin.
Vertailun vuoksi Madde taitaa olla 36 tänä vuonna. Ja on vieläkin vähän teini...
Hänellä oli tukkamalli joka nykyään luokitellaan tätimäiseksi, silloin se oli ok. Lisäksi virallisissa tilanteissa homehtuneen brittihovin jakkupuvut ym. Farkuissa ja topissa kyllä ihan ikäisensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun tuntemat 60+ ihmiset on tosi tyytyväisiä ja onnellisia. Ei vanhenemisessa ole mitään hävettävää tosiaankaan. Ihmeellinen ajattelumaailma. Mä tiedän vaikka millä mitalla erittäin hyvännäköisiä, hyvässä kunnossa olevia onnellisia, pirteitä 60-90 vuotiaita.
Johtuu varmaan siitäkin että se ulkonäön jatkuva vahtaaminen vähenee ja muut asiat ovat tärkeämpiä. Terveys ja kunto ovat tärkeitä. Silloin voi nauttia elämästä. Tunnen kyllä iäkkäämpiä joilla on sairauksiakin niin silti heillä menee lujaa. Kun aika vähenee niin niin ei jaksa enää jokaista ryppyä tai kiloa vahdata. T. N60v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gong Litä ei uskoisi yli 50-vuotiaaksi...
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/08/Gong_Li_Cannes_2016…;
En tahtoisi näyttää aasialaiselta, kun ovat yleensä keskenään tosi samannäköisiä, mutta kadehdin kyllä sitä geeniä, joka saa heidät lähes läpi elämän näyttämään tosi nuorilta.
Vanheneminen on luonnollista. Jokainen vanhenee. Miksi sitä täytyy "hävetä" ja peitellä? Moni ei edes pääse elä vanhaksi......
Ei tarvitse hävetä eikä peitellä. Mutta mua esimerkiksi vanheneminen ärsyttää siksi, kun tunnen itseni henkisesti nuoremmaksi kuin olen iältäni. On jotenkin hassua olla ikään kuin vanhemman ihmisen ruumiissa...
No siihen saat tottua. Minä olen 60v ja tunnen myös itseni nuoreksi mieleltäni ja uskon että tällaisena pysyn jos en dementoidu:)
Vierailija kirjoitti:
Cheek ja monet muut suomiräppärit. Ikänsä ja ulkonäkönsäkin puolesta ovat aikuisia miehiä, mutta musiikkinsa ja sanoituksiensa lapsellisuuden perusteella voisi luulla rippikouluikäisiksi.
Tekevät räppiä nuorisolle kun aikuiset eivät ole räpistä niin kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Kokanderin ikää hämmästelin ensimmäisen kerran joskus 2015 kun oli 35-vuotias. Näyttää rutkaasti itseään vanhemmalta.
Ei minusta. Näin hänet kesällä jäheltä kauppahallissa ja on ihan ikäisensä näköinen. Iho oli sileä ja näytti myös pienemmältä kuin telkkarissa. Minusta hän on ihan kivan näköinen.
Jethro. Luulin kuusikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulinia ei tahdo uskoa yli 90-vuotiaaksi. Olen nähnyt viisikymppisiäkin jotka ovat ruttuisemmassa kunnossa kuin Aira.
Oletko nähnyt Samulinia livenä ihan päivänvalossa? Voisit yllättyä.
Samulin on ikäisensä näköinen. Pukeutumistyylinsä on nuorekkaampi.
En tiedä tapauksia, joissa ikä olisi päässyt yllättämään julkkiksen. Mutta ei niistä varmaan julkisuudessa kerrotakaan.