Julkkis jonka ikä yllätti?
Suuntaan tai toiseen? Itse yllätyin Adelen iästä joka on vasta 30v 😳
Kommentit (341)
Heli Palsanmäki on todella kulahtanut ikäisekseen (40)
Markku Suomen huutokauppakeisari-ohjelmasta on vasta parikymppinen. Luulin yli 30 vuotiaaksi
Suvi Teräsniska näyttää seesteiseltä keski-ikäiseltä, mutta onkin vasta 29!
Ville Virtanen. Luulin että on vähintään 65.
Sale. Vaimon perusteella luulin Salen olevan noin nelikymppinen
Erkki Tuomioja.
On näyttänyt 85-vuotiaalta jo pitkään.
Jaajo (40v) näyttää 55- vuotiaalta Maisa Torppa (27v) voisi olla 10v vanhempi ulkonäkönsä perusteella eli 37v. Menisi nelikymppisestäkin.
Roope Salminen (28v) puolestaan näyttää ihan pikkupojalta. Menisi 20 vuotiaasta, ei pelasta viikset ei. :D
Iina Kuustonen 34v näyttää kyllä ikäistänsä nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Jared Leto
Keanu Reeves
Olin tulossa sanomaan samaa. Jared täyttää loppuvuodesta jo 47 vuotta, mutta kävisi yhä noin kolmekymppisestä. Keanukaan ei näytä juuri ikääntyvän vaikka on syntynyt -64. Sandra Bullock on Keanun naispuolinen, ikinuorekas vastine vaikka hänkin on päälle viisikymppinen. Heather Graham näyttää myös hyvin tyttömäiseltä 48-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
SIIS MITÄ????? Onko hän 29v, ihan tosi?? On kyllä kaunis, mutta olisin veikannut 45-55v! Oma äitini 54v näyttää paljon nuoremmalta kuin Suvi Teräsniska.
Nyt olen kyllä järkyttynyt.😂
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi. Luulin paljon vanhemmaksi, mutta olikin nuorempi kuin minä. Luulin siis, että on vähintään 34 tai sinne suuntaan.
Blondattuna näyttää melkein 45-vuotiaalta.
Brunettena noin 28-vuotiaalta.
Jenni Dahlman on 37v ja näyttää mielestäni joltain 27-30v :)
Toivottavasti Sara Sieppi värjää sen tummanruskean tukan takaisin. On sillä niin paljon kauniimman näköinen....
Meghan Markle. 37v, mutta ajattelin olevan enemmänkin 27. Havahduin vasta, kun palstalla puhuttiin että alkaa olla kiire lapsentekopuuhiin.
Jorma Uotinen on 68v. Olisin kyllä nuoremmaksi veikannut, ei sitä nyt lähes 7-kymppiseksi uskoisi!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sara Sieppi värjää sen tummanruskean tukan takaisin. On sillä niin paljon kauniimman näköinen....
Tumman ruskeat hiukset takas ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SIIS MITÄ????? Onko hän 29v, ihan tosi?? On kyllä kaunis, mutta olisin veikannut 45-55v! Oma äitini 54v näyttää paljon nuoremmalta kuin Suvi Teräsniska.
Nyt olen kyllä järkyttynyt.😂
Tuskin näyttää 55-vuotiaalta. On muuten raskaana. Mut jotain 40-43.
Cyndi Lauper, 65v, eikä todellakaan näytä ikäiseltään.
Näyttelijä Aimee-Ffion Edwards (30) menee huomattavasti ikäistään nuoremmasta ja näytteli Luther-sarjassa teini-ikäistä.