Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkis jonka ikä yllätti?

Vierailija
30.10.2018 |

Suuntaan tai toiseen? Itse yllätyin Adelen iästä joka on vasta 30v 😳

Kommentit (341)

Vierailija
61/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mick Jagger & Keith Richards. En tosin tiedä kumpaan suuntaan pääsivät yllättämään.

Vierailija
62/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana oli kuollessaan vasta 36-v. Tuntui toooosi tätimäiseltä, sellaiselta miltä ehkä viisvitoset nykyisin.

Vertailun vuoksi Madde taitaa olla 36 tänä vuonna. Ja on vieläkin vähän teini...

Musta Madde on paljon tätimäisempi kuin Vickan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat 60+ ihmiset on tosi tyytyväisiä ja onnellisia. Ei vanhenemisessa ole mitään hävettävää tosiaankaan. Ihmeellinen ajattelumaailma. Mä tiedän vaikka millä mitalla erittäin hyvännäköisiä, hyvässä kunnossa olevia onnellisia, pirteitä 60-90 vuotiaita.

Vierailija
64/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun tuntemat 60+ ihmiset on tosi tyytyväisiä ja onnellisia. Ei vanhenemisessa ole mitään hävettävää tosiaankaan. Ihmeellinen ajattelumaailma. Mä tiedän vaikka millä mitalla erittäin hyvännäköisiä, hyvässä kunnossa olevia onnellisia, pirteitä 60-90 vuotiaita.

Niin ja olen itse vasta 22v nuori nainen.

Vierailija
65/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanne Päivärinnan oletin olevan joku kolmivitonen, mut onkin 52-vuotias.

Tämä varmaan ainoa oikea tapaus, jossa olen olettanut ihmisen huomattavan eri ikäiseksi kuin totuus.

Yleensä ihmiset näyttää ihan ikäisiltään, enkä voi allekirjoitaa muiden päivittelyä siitä miten ”ikäistään nuoremman” näköinen joku muka on.

Kun ei yleensä ole, eikä hoikkuus/sporttisuus ja tyylikkyys tee kenestäkään nuoremman näköistä.

Hoikka ja tyylikäs viisikymppinen on hoikka ja tyylikäs viisikymppinen, ei automaattisesti IHAN KOLMIKYMPPISEN NÄKÖINEN, kuten usein tunnutaan ajattelevan.

Vierailija
66/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Helena kävi 60-65 v. jotain onnistuneita operaatioita Katrille on tehty.

Vierailija
67/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen itse vasta 22v nuori nainen.

Tuon ikäisenä onkin helppo ajatella noin

Vierailija
68/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Sannikkaa (41 v.) luulin kolmekymppiseksi.

Vierailija
69/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Wiskari. On 34 v.

Vierailija
70/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gong Litä ei uskoisi yli 50-vuotiaaksi...

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/08/Gong_Li_Cannes_2016…;

En tahtoisi näyttää aasialaiselta, kun ovat yleensä keskenään tosi samannäköisiä, mutta kadehdin kyllä sitä geeniä, joka saa heidät lähes läpi elämän näyttämään tosi nuorilta. 

Vanheneminen on luonnollista. Jokainen vanhenee. Miksi sitä täytyy "hävetä" ja peitellä? Moni ei edes pääse elä vanhaksi......

Ei tarvitse hävetä eikä peitellä. Mutta mua esimerkiksi vanheneminen ärsyttää siksi, kun tunnen itseni henkisesti nuoremmaksi kuin olen iältäni. On jotenkin hassua olla ikään kuin vanhemman ihmisen ruumiissa...

Vierailija
71/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu Wiskari. On 34 v.

On siis vasta 34v. piti kirjoittaa.

Vierailija
72/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tahtoisi näyttää aasialaiselta, kun ovat yleensä keskenään tosi samannäköisiä, mutta kadehdin kyllä sitä geeniä, joka saa heidät lähes läpi elämän näyttämään tosi nuorilta. 

Vanheneminen on luonnollista. Jokainen vanhenee. Miksi sitä täytyy "hävetä" ja peitellä? Moni ei edes pääse elä vanhaksi......

Ei tarvitse hävetä eikä peitellä. Mutta mua esimerkiksi vanheneminen ärsyttää siksi, kun tunnen itseni henkisesti nuoremmaksi kuin olen iältäni. On jotenkin hassua olla ikään kuin vanhemman ihmisen ruumiissa...

Minustakin vanheneminen on ihanaa, luonnollista ja kaunista - MUILLA ihmisillä.

Omalla kohdalla lähinnä tragedia, sillä en halua ulkonäköni muuttuvan.

Vierailija
73/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salkkareiden Kari" taitaa olla jo 50, mutta hahmo on ikuisesti kolmekymppinen. Suomen Ridge.

Vierailija
74/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ja monet muut suomiräppärit. Ikänsä ja ulkonäkönsäkin puolesta ovat aikuisia miehiä, mutta musiikkinsa ja sanoituksiensa lapsellisuuden perusteella voisi luulla rippikouluikäisiksi.

Vierailija
75/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, että häpeän asiaa tai aion peitellä sitä sitten kun tai jos se omalle kohdalleni sattuu, että tulen vanhaksi ja se alkaa minusta näkymään. Sanoin vain, että kadehdin kuinka he näyttävät usein vielä vanhoinakin nuorilta. Se ei poista sitä, että hyväksyn kuitenkin tosiasiat. :) 

Vierailija
76/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut tätä Jari Aarniosta kertovaa sarjaa, en moneen jaksoon tunnistanut Maria Kuusiluomaa, on tainnut tehdä ns. jenkkiläisen kasvojenkohotuksen, siis omat piirteet ovat jotenkin kadonneet.

Vierailija
77/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas Enbuske. Luulin alle 30-vuotiaaksi.

😂Tuomas näyttää nykyään yli 60 vuotiaalta hopeaketulta

Vierailija
78/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tässä ketjussa kiteytyy miten huonoja ihmiset ovat arvioimaan toisten iän ulkonäön perusteella. Vaatetyyli ja kampaus/hiukset muutenkin vaikuttavat monella mielipiteeseen, vaikka näitähän ei saisi ollenkaan katsoa ikää arvaillessa. Myöskin useat kiinnittävät liikaa huomiota kasvojen muotoon (pyöreä-> nuori ja kapea-> vanha), vaikka sekin vaihtelee huomattavasti enemmän geenien perusteella kuin ikääntymisen.

Vierailija
79/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutoimittaja Mika Saukkonen on 52-vuotias, näyttää paljon nuoremmalta.

Vierailija
80/341 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainen on vasta 40-vuotias, näyttää kuusikymppiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan