Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa jo valmiiksi, kun pian alkaa riita sisäkengistä :(

Vierailija
30.10.2018 |

Yhdellä meidän töissä on aina korkkarit jalassa (omistaa niitä myös tosi monta paria, kaallita disainer kenkiä). Hän aina valittaa ja on saanut esimiehetkin puolellleen että ulkokengissä ei saisi olla töissä, koska meillä on hienot ja kalliit lattiat.

Ihan periaatteesta mun ei tarvitse erikseen ostaa töihin sisäkenkiä vaan saan olla ulkokengissä kunhan ne ovat siistit. Olen vastaanotossa ja mun jalat ei edes näy tiskin takaa asiakkaille. Miksi mun pitäisi ostaa erikseen sisäkengät töihin?

Mua ahdistaa tämä ihminen joka inhoaa ja vihaa mua (ainakin tältä on alkanut tuntua, sanokaa jos teistä tuntuu että olen väärässä) ja kiusaa minua tahallaan. Hän ei ole minun esimies, vaikka kuuluukiin toimistopäälliköihin eli on meidän toimistopäällikkö. Mikä tarkoittaa toimistonhoitajaa lähinnä (minä olen vastaanotossa enkä toimistossa).

Mulla on nyt nilkkurit jalassa. Onko teistä ok?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
22/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä meidän töissä on aina korkkarit jalassa (omistaa niitä myös tosi monta paria, kaallita disainer kenkiä). Hän aina valittaa ja on saanut esimiehetkin puolellleen että ulkokengissä ei saisi olla töissä, koska meillä on hienot ja kalliit lattiat.

Ihan periaatteesta mun ei tarvitse erikseen ostaa töihin sisäkenkiä vaan saan olla ulkokengissä kunhan ne ovat siistit. Olen vastaanotossa ja mun jalat ei edes näy tiskin takaa asiakkaille. Miksi mun pitäisi ostaa erikseen sisäkengät töihin?

Mua ahdistaa tämä ihminen joka inhoaa ja vihaa mua (ainakin tältä on alkanut tuntua, sanokaa jos teistä tuntuu että olen väärässä) ja kiusaa minua tahallaan. Hän ei ole minun esimies, vaikka kuuluukiin toimistopäälliköihin eli on meidän toimistopäällikkö. Mikä tarkoittaa toimistonhoitajaa lähinnä (minä olen vastaanotossa enkä toimistossa).

Mulla on nyt nilkkurit jalassa. Onko teistä ok?

Kesällä kuljen itsekin joskus töissä ulkokengissä, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään tehdä näin talvella. Ensinnäkin se veden ja hiekoitussoran määrä minkä ne tuo mukanaan on järjetön (siis lunta/jäätä pohjissa ja sitten se sulaa pitkin lattioita). Toiseksi vähänkään lämpimämmät kengät (vaikka juuri nilkkurit) hiostaa sisällä ihan järjettömästi. Menee jalkojen ihokin ihan kauheaksi, kun lilluu hiessä koko päivän. Mikset sä voi hankkia vaikka laadukkaita nahkaballeriinoja työkäyttöön? En kyllä itsekään missään korkkareissa täällä viileta, vaan ihan on työsandaalit jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa tästä muuta ajatella kuin että kuka haluaa väen väkisin hautoa jalkojaan sisällä ulkokengissä? Nyt ehkä vielä kevyet "kesä" nilkkurit, mutta aika pian saa siirtyä lämpimämpiin talvikenkiin. Itse siirryin jo näille pakkaselle.

Vierailija
24/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä saisi vaihtaa päivän aikana, jalolle ei ole hyvä että kenkä on hikinen ja aina jalan asento täysin sama, Sievi on hyvä merkki jolta löytyy työkenkiä, montaa mallia ja kuosia, jotka ovat ergonomisia, mikä on tärkein.

Vierailija
25/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän luettuani ymmärrä, mitä tarkoittaa käytännössä sana riidanhaastaja. Tässä kumpikin osapuoli on sellainen. Hittoako se ap:lle kuuluu, vaikka joku vaihtaisi eri kengät kolmesti päivässä!

Katsooko joku  muu kuin ap työkavereitten kengät joka päivä? Minun työpaikallani tuollainen korkokengillä "loistaminen" menisi aivan hukkaan. Toisaalta,  jos jostakin syystä korkokenkiä pitää, ne ovat aika usein niin epämukavat, että on syytäkin vaihtaa usein.

Jos lattiat ovat niin kalliit, niin kai ne normaalit kengät kestävät. Miksi  kesäisin ei tarvita sisäkenkiä vaan saa olla vaikka kumisaappailla?

Mutta eikö ole yleensä miellyttävämpää olla töissä vaikka villasukat jalassa (kuten minä, jalat eivät näy asiakkaille) kuin ne samat ulkokengät, joilla tallustaa pitkin pihoja ja katuja?

Vierailija
26/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aikaa ja rahaa hautoa ne ulkokengät pilallé nopeammin ja rahaa moniin bilekenkiin. No, oikeasti jaloille ja terveydelle on hyväksi useammat kengät ja niitä bilekenkiä riittää vähemmän.

Vierailija
27/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ymmärtää miten jollain on monta paria sisäkenkiä (korkkareita) joita sitten vaihtelee niin että joka päivä eri kengät (eli ei peräkkäisinä päivinä ikinä samoja kenkiä). Ap

Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka antavat jalkojensa hautua ulkokengissä sisällä. Kenkien pitää antaa myös "levätä", kestävät paremmin.

Vierailija
28/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ymmärtää miten jollain on monta paria sisäkenkiä (korkkareita) joita sitten vaihtelee niin että joka päivä eri kengät (eli ei peräkkäisinä päivinä ikinä samoja kenkiä). Ap

Sitten sun ymmärryksessä on jotain vikaa.

Vierailija
29/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkenkien pitäisi olla hyvät

Vierailija
30/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan kateellinen ja nyregistrerade monetko kengät jollsin toisella on. Ja sitte sullakin on paljon bilekenkiä jouta ei edes voi käyttää ja yhdet arkikengät.

Vierailija
31/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä sisäkenkinä Schollin 12 vuotta vanhat sandaalit, toimistohommia teen. Olen ainut joka vaihtaa sisäkengät, muut on ulkokengissä.

Onko ap:n ongelma siis se että on kateellinen jonkun muun design - korkkarikokoelmasta? Jos teille tulee sisäkenkäpakko, niin ei kenkien tarvitse mitään juhlakenkiä olla, pidät jalassasi sellaisia jotka tuntuu mukavilta.

Vierailija
32/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan kateellinen ja nyregistrerade monetko kengät jollsin toisella on. Ja sitte sullakin on paljon bilekenkiä jouta ei edes voi käyttää ja yhdet arkikengät.

Sun puhelimella on oma tahto. Mitä sinä olisit tahtonut sanoa?

Vierailija
33/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan periaatteesta mun ei tarvitse erikseen ostaa töihin sisäkenkiä vaan saan olla ulkokengissä kunhan ne ovat siistit. Olen vastaanotossa ja mun jalat ei edes näy tiskin takaa asiakkaille. Miksi mun pitäisi ostaa erikseen sisäkengät töihin?"

Etkö jo vastannut itse tässä?

Vierailija
34/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun puhelimella on oma tahto. Mitä sinä olisit tahtonut sanoa?

Apua :D Ulvon naurusta ;D

.

.

.

.

Onkohan mulla vähän tylsää? ;DDD

Vierailija
35/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa sinä kitiset ap? Sisäkengät jalkaan vai pitääkö sinun olla joki spessu lumihiutale siellä?

Mikset hanki työkenkiä? Ei jaloille tee hyvää olla samoissa kengissä tuntikausia, varmasti käryävät hirveästi kun kotona otat pois 😵

Vierailija
36/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit nyt vaikka jotkut sandaalit. Jaloille ei tee muutenkaan hyvää hautua hikikengissä 8 tuntia päivässä. Miksi sinulle on tullut kengistä noin vakava periaatekysymys?

Tietysti toinen vaihtoehto on riidellä ja ahdistua, jos se on sinulle ominaisempi tapa toimia.

Vierailija
37/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sisäkengät tarkoita korkkareita, vaan esimerkiksi jotkut kengät joita normaalisti käytät kesällä. Luulisi että omistat jotkut muutkin kengät kuin talvisaappaat? Sinun pitää sopia asiasta oman esimiehesi kanssa ja toimia sen mukaan, sen jälkeen ei tarvitse muista välittää.