Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa jo valmiiksi, kun pian alkaa riita sisäkengistä :(

Vierailija
30.10.2018 |

Yhdellä meidän töissä on aina korkkarit jalassa (omistaa niitä myös tosi monta paria, kaallita disainer kenkiä). Hän aina valittaa ja on saanut esimiehetkin puolellleen että ulkokengissä ei saisi olla töissä, koska meillä on hienot ja kalliit lattiat.

Ihan periaatteesta mun ei tarvitse erikseen ostaa töihin sisäkenkiä vaan saan olla ulkokengissä kunhan ne ovat siistit. Olen vastaanotossa ja mun jalat ei edes näy tiskin takaa asiakkaille. Miksi mun pitäisi ostaa erikseen sisäkengät töihin?

Mua ahdistaa tämä ihminen joka inhoaa ja vihaa mua (ainakin tältä on alkanut tuntua, sanokaa jos teistä tuntuu että olen väärässä) ja kiusaa minua tahallaan. Hän ei ole minun esimies, vaikka kuuluukiin toimistopäälliköihin eli on meidän toimistopäällikkö. Mikä tarkoittaa toimistonhoitajaa lähinnä (minä olen vastaanotossa enkä toimistossa).

Mulla on nyt nilkkurit jalassa. Onko teistä ok?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aattelette, onko oikein? Ap

Vierailija
2/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, jos ei halua olla sisäkengillä niin sitten siistit ulkokengät. Jos työnantaja vaatii sisäkenkiä niin sitten ostaa sellaiset sulle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole muutenkin jotain kenkiä, jotka kävisivät tässä kohtaa, ilman että pitää ostaa uusia? En minä viitsi alkaa tuollaisesta riidellä. Ja koko päivä sisällä ulkokengissä? Onko sekään kivaa?

Vierailija
4/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sukkasiltasi. Ja reijät isovarpaiden kohdilla, tietty.

Vierailija
5/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole muutenkin jotain kenkiä, jotka kävisivät tässä kohtaa, ilman että pitää ostaa uusia? En minä viitsi alkaa tuollaisesta riidellä. Ja koko päivä sisällä ulkokengissä? Onko sekään kivaa?

On mulla parempia juhlakenkiä mutten halua et ne kuluu. Ap

Vierailija
6/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hankkii nyt ne sisäkengät. Kaiken maailman koirankakkoja on ulkokenkien pohjassa.

Vierailija
7/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien pitäisi antaa kuivua kunnolla ennen uudelleen jalkaan laittoa. Jos sulla muhii samat kengät jalassa sen 12 h putkeen, niin ei se tee hyvää kengille eikä jaloille. Hommaat nyt vaan jotkut parin kympin ballerinat ja lopetat ahdistumisen.

Vierailija
8/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan tavallisia kenkiä sulla varmaan on myös, jotka sopivat työasuusi. Ulkokengissä kulkeutuu kumminkin likaa, hiekkaa ja muuta ja on hyvä jaloille, ettei ne haudu koko päivää ulkokengissä. Mutta ala nyt sitten riidellä, jos siltä tuntuu. 

Vierailija
9/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hankkii nyt ne sisäkengät. Kaiken maailman koirankakkoja on ulkokenkien pohjassa.

Mulla on sisäkenkiä, joita pidän lähinnä juhlissa. En halua pitää töissä. Ap

Vierailija
10/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkurit on ok ulos, ei sisätiloihin.

Vierailija
11/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten. Ahdistu siis vaan ja riitele, kun sen aika on. 

Vierailija
12/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan tavallisia kenkiä sulla varmaan on myös, jotka sopivat työasuusi. Ulkokengissä kulkeutuu kumminkin likaa, hiekkaa ja muuta ja on hyvä jaloille, ettei ne haudu koko päivää ulkokengissä. Mutta ala nyt sitten riidellä, jos siltä tuntuu. 

Mun jalat ei hikoile koska laitan talkkia enkä riitele, vaan se on tämä korkokenkä friikki, joka on saanut läpi et kaikilla on oltava sisäkengät niin hänpä pääsee loistamaan omalla kenkäkokoelmallaan.

Ap

Vierailija
13/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla haudu jalat ulkokengissä? Pidätkö kotonakin ulkokenkiä sisällä?

Ostaisin kyllä jo jalkoja ajatellen mukavat sisäkengät 

Vierailija
14/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä nyt viitti. :D 

Vierailija
15/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ymmärtää miten jollain on monta paria sisäkenkiä (korkkareita) joita sitten vaihtelee niin että joka päivä eri kengät (eli ei peräkkäisinä päivinä ikinä samoja kenkiä). Ap

Vierailija
16/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sisällä koko työpäivän ulkokengissä? Onkohan se nyt ihan hyvä jaloillesi?

Kun kerran olet töissä, niin ostaa yhdet hyvät siistit sisäkäyttöön sopivat kengät. Jos käytät niitä töissä ja sen 8 tuntia päivässä vaikka muutaman vuoden ajan, niin silloin ne tulevat hyvään käyttöön ja niihin kannattaa satsata hieman rahaakin.

Hieman voi järkeä käyttää, ei ole pakko olla aina se jääräpäinen hölmö. Hyvät kengät saa jo satasella ja se ei ole paljon käyttöä ajatellen.

Vierailija
17/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työt alkaa pian mut palaan kahvitauolla. Ap

Vierailija
18/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ymmärtää miten jollain on monta paria sisäkenkiä (korkkareita) joita sitten vaihtelee niin että joka päivä eri kengät (eli ei peräkkäisinä päivinä ikinä samoja kenkiä). Ap

No se riippuu siitä, mitä on päällä. Sinulla on ehkä sama villatakkikin koko viikon päällä, joten samat nilkkurit lokakuusta huhtikuuhun on varmaan ihan sopiva yhdistelmä....

Vierailija
19/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun jalat ei hikoile koska laitan talkkia enkä riitele, vaan se on tämä korkokenkä friikki, joka on saanut läpi et kaikilla on oltava sisäkengät niin hänpä pääsee loistamaan omalla kenkäkokoelmallaan.

Ap

Onko sinulla ihan kaikki kotona ap?

Vierailija
20/37 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia ratkaistiin niin, että vannoutunut ulkokenkienkäyttäjä määrättiin siivoamaan työpisteensä lattia päivittäin. Siivoojaa ei voitu vaatia siivoamaan yhden työpisteen kuraläikkiä joka päivä, joten sotkija sai itse vastuulleen luuttuamisen.