Mieheni 30v ei osannut keittää perunoita - tuntuu että olen äiti puolisolleni
Siinäpä se. Mieheni ei tiennyt että perunat pestään ennen kattilaan laittamista. Perunat keitettiin siis kuorineen. En jaksa olla äiti puolisolle ja opettaa elämän taitoja yksinkertaisista asioista alkaen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Exäni, joka oli silloin pitkälti yli kolmenkymmenen, tuli kerran makaronipussi kädessään kysymään minulta, että miten nämä keitetään. Siinä pussinkyljessä on sentään (se kauhean monimutkainen) ohje!
Ja sitten kaikki makaroonit taputtivat?
No parisuhteessa opetellaan ja opitaan asioita. Jos ei tuon pahempaa löydy, niin helpolla pääsit
Mikli teillä on poikalapsi (a) tai joskus syntyy, niin kasvata sinä ap hänet siten, että hän pärjää aikanaan omillansa ja mikäli pariutuu niin voi olla puolisonsa kanssa tasavertaisempi kotiasioissa. Olen sanonut joskus miehelleni, että koti on meidän yhteinen yritys (firma) joka menestyy loistavasti tai voi kaatua jollei sitä viedä yhdessä eteenpäin. Tuskin se aika hukkaan menee jos vähän opastat. Joskus miehet tekee tahallaankin huonosti, ettei tarvitsi tehdä uudelleen. :)
Olen huomannut, että naiset usein puhuvat todella rumasti kumppaneilleen/kumppaneistaan. Itse jäin yhdessä työpaikassa joukon ulkopuolelle, kun en halunnut osallistua kumppanien haukkumiseen.