Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni 30v ei osannut keittää perunoita - tuntuu että olen äiti puolisolleni

Vierailija
28.10.2018 |

Siinäpä se. Mieheni ei tiennyt että perunat pestään ennen kattilaan laittamista. Perunat keitettiin siis kuorineen. En jaksa olla äiti puolisolle ja opettaa elämän taitoja yksinkertaisista asioista alkaen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen itse myös ns. miestenhommia. Osaan remontoida, vaihtaa renkaat, hoidan pihatyöt jne. Toki jos autoa pitää rassata mies tekee sitä, mutta usein olen kyllä siinäkin apuna.

Mutta joo, en kehittänyt sotaa siitä että mies ei osannut keittää perunoita. Tämä kuitenkin otti päähän. Onhan tässä ollut elämää aikaa opetella tai äiti ja isä olisivat voineet opettaa. Onhan näitä asioita tullut aina vastaan että mies ja nainen ajattelee asioista eri tavalla.

On ihan totta että kannattaisi selvittää mitä puoliso osaa ennen yhteen muuttoa. Oli kyse sitten naisesta tai miehestä. Siitähän ne arjen riidat monesti lähtee. Joskus vaan asiat ärsyttää. Nyt ne oli potut. Sattuuhan sitä. Mutta aion ainakin opettaa lapseni keittämään perunat.

Et kehittänyt sotaa, mutta tulit tänne puhumaan halveksuvasti miehestäsi?

Minusta olet inhottava kumppani. En osaisi kuvitella, että oma mieheni haluaisi tehdä mut naurunalaiseksi. Luettelisi mun vikoja muille ihmisille. Vielä tuollaiseen halveksuvaan sävyyn.

Olen huomannut, että naiset usein puhuvat todella rumasti kumppaneilleen/kumppaneistaan. Itse jäin yhdessä työpaikassa joukon ulkopuolelle, kun en halunnut osallistua kumppanien haukkumiseen.

Vierailija
42/44 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni, joka oli silloin pitkälti yli kolmenkymmenen, tuli kerran makaronipussi kädessään kysymään minulta, että miten nämä keitetään. Siinä pussinkyljessä on sentään (se kauhean monimutkainen) ohje!

Ja sitten kaikki makaroonit taputtivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parisuhteessa opetellaan ja opitaan asioita. Jos ei tuon pahempaa löydy, niin helpolla pääsit

Vierailija
44/44 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikli teillä on poikalapsi (a) tai joskus syntyy, niin kasvata sinä ap hänet siten, että hän pärjää aikanaan omillansa ja mikäli pariutuu niin voi olla puolisonsa kanssa tasavertaisempi kotiasioissa.  Olen sanonut joskus miehelleni, että koti on meidän yhteinen yritys (firma) joka menestyy loistavasti tai voi kaatua jollei sitä viedä yhdessä eteenpäin.  Tuskin se aika hukkaan menee jos vähän opastat.  Joskus miehet tekee tahallaankin huonosti, ettei tarvitsi tehdä uudelleen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän