Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja naispuolinen työkaveri

pitääkö olla huolissaan
28.10.2018 |

Meillä mieheni kanssa takana pitkä avioliitto, joten perusluottamus parisuhteessa ihan ok tasolla. Nyt miehen työpaikalla on tullut uusi nainen, jonka kanssa mies siis työskentelee päivittäin. Nainen on alkanut lähetellä watsapp viestejä miehen työpuhelimeen ja soittelee myös miehelle pitkin päivää. Mies myös puhuu tästä uudesta työkaverista päivittäin ja alankin olla jo kurkkua myöten täynnä tätä naista. Mielessä on tietenkin käynyt ylireagointia asiaan, mutta liian sinisilmäinen en myöskään halua olla. Miten tämän tilanteen kanssa kannattaisi edetä, vaikuttamatta liian mustasukkaiselta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No MISTÄ ne keskustelevat? Ja tuleeko miehesi kotiin töistä kertoen, että mirkku on soittanut tänään minulle 10 kertaa työpäiväni aikana?

Töitä on niin monenlaisia, mutta voin kertoa miten oma mieheni työskentelee paikassa jossa on 50/50 miehiä/naisia.

Työkaverit pyytelee kissanristiäisiin, ja työkaveri-iltoihin, ja on whatsappi ryhmää erikseen miehille ja naisille, ja yhteisiä. Ainakin kerran kuussa on jotain työkaverimeininkiä. 

Mieheni poistuu aina uudestaan ryhmistä, kun hänet niihin liitetään. Hänellä on facekavereina ainoastaan 2 henkilöä työpaikalta joiden kanssa hän on kaveri muutenkin. Mihinkään työkaverin tuparipikkujouluryypätäänmuutenvain-illanviettoihin hän ei lähde. Kerran pari vuodessa johonkin järkevään, josta lähtee pois ennen kuin ryyppääminen ja vieraissakäyminen alkaa. 

Hän ei myöskään puhu töissä työkavereiden yksityiselämästä, eikä omastaan, eikä näin ollen tilitä myöskään minulle mitään kuvioita, koska ei halua olla niissä itsekään mukana. 

Jos siis nyt yhtäkkiä mies alkaisikin puhumaan jostain mirkusta töissä, ja soittelisi hänen kanssaan, sekä alkaisi facekamuksi, niin viesti olisi minulle hyvin selkeä. Ei tarvitsisi miettiä vainoharhaisuuksiani, koska en olisi sitä katsomassa sekuntiakaan.

En minä tiedä mistä he keskustelevat. Ja juurin tuon alimman kappaleen mukaan tässä on tapahtunut. Uusi mirkku töissä, jonka kanssa päivät puhutaan ja soitellaan. Nyt alettu facekamuiksi, joka minulle selvisi vahingossa, ei kerrottu.

No tuleeko se sun miehes töistä noin, että kertoo montako kertaa mirkku on tänään soittanut?

Ei kerro, selvitin sen itse. Kertoo vaan että mirkun kans tehtiin tänään sitä ja tätä ja käytiin siellä ja täällä ym.

AP

Vierailija
42/43 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No MISTÄ ne keskustelevat? Ja tuleeko miehesi kotiin töistä kertoen, että mirkku on soittanut tänään minulle 10 kertaa työpäiväni aikana?

Töitä on niin monenlaisia, mutta voin kertoa miten oma mieheni työskentelee paikassa jossa on 50/50 miehiä/naisia.

Työkaverit pyytelee kissanristiäisiin, ja työkaveri-iltoihin, ja on whatsappi ryhmää erikseen miehille ja naisille, ja yhteisiä. Ainakin kerran kuussa on jotain työkaverimeininkiä. 

Mieheni poistuu aina uudestaan ryhmistä, kun hänet niihin liitetään. Hänellä on facekavereina ainoastaan 2 henkilöä työpaikalta joiden kanssa hän on kaveri muutenkin. Mihinkään työkaverin tuparipikkujouluryypätäänmuutenvain-illanviettoihin hän ei lähde. Kerran pari vuodessa johonkin järkevään, josta lähtee pois ennen kuin ryyppääminen ja vieraissakäyminen alkaa. 

Hän ei myöskään puhu töissä työkavereiden yksityiselämästä, eikä omastaan, eikä näin ollen tilitä myöskään minulle mitään kuvioita, koska ei halua olla niissä itsekään mukana. 

Jos siis nyt yhtäkkiä mies alkaisikin puhumaan jostain mirkusta töissä, ja soittelisi hänen kanssaan, sekä alkaisi facekamuksi, niin viesti olisi minulle hyvin selkeä. Ei tarvitsisi miettiä vainoharhaisuuksiani, koska en olisi sitä katsomassa sekuntiakaan.

En minä tiedä mistä he keskustelevat. Ja juurin tuon alimman kappaleen mukaan tässä on tapahtunut. Uusi mirkku töissä, jonka kanssa päivät puhutaan ja soitellaan. Nyt alettu facekamuiksi, joka minulle selvisi vahingossa, ei kerrottu.

No tuleeko se sun miehes töistä noin, että kertoo montako kertaa mirkku on tänään soittanut?

Ei kerro, selvitin sen itse. Kertoo vaan että mirkun kans tehtiin tänään sitä ja tätä ja käytiin siellä ja täällä ym.

AP

Mulle jäi nyt vähän epäselväksi, että soitteleeko "mirkku" työaikana vai vapaa-ajalla? Kun aloituksesta saa vaikutelman että puhelin pärisisi koko ajan vapaa-ajallakin, ja nyt sitten tulee vaikutelma että vain työaikana, ja että ap olisi ratsannut miehensä puhelimen. Koska eihän siinä ole mitään outoa, jos työaikana työkaverit soittelee. Eikä facekaveriksi liittäminenkään nyt mitenkään tavatonta ole, riippuu paljon sen miehen aiemmasta facekäytöksestä, onko hänellä esim. muita työkavereita kavereina. 

Mutta sellainen on outoa, jos työkaverit ei ole aiemmin vapaa-ajalla soitelleet, ja sitten joku mirkku yhtäkkiä alkaa soittelemaan/viestittelemään iltaisin. Niin sellaisesta voisi mieheltä kysyä että onko jotain uutta meneillään vai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä