Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja naispuolinen työkaveri

pitääkö olla huolissaan
28.10.2018 |

Meillä mieheni kanssa takana pitkä avioliitto, joten perusluottamus parisuhteessa ihan ok tasolla. Nyt miehen työpaikalla on tullut uusi nainen, jonka kanssa mies siis työskentelee päivittäin. Nainen on alkanut lähetellä watsapp viestejä miehen työpuhelimeen ja soittelee myös miehelle pitkin päivää. Mies myös puhuu tästä uudesta työkaverista päivittäin ja alankin olla jo kurkkua myöten täynnä tätä naista. Mielessä on tietenkin käynyt ylireagointia asiaan, mutta liian sinisilmäinen en myöskään halua olla. Miten tämän tilanteen kanssa kannattaisi edetä, vaikuttamatta liian mustasukkaiselta?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nainen soittelee miehellesi pitkin päivää, jos he kerran työskentelevät yhdessä päivittäin?

Vierailija
2/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä mistä kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ihmetellyt itsekin ja puheluita saattaa päivässä olla jopa viisi kertaa. Ja viestit lisäksi. Ja nyt ovat myös Facebook kavereita

Vierailija
4/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä mietinnässä, mutta onko tämä vain ylireagointia? Vaikuttaako liian mustasukkaiselta kysymyksillä?

Vierailija
5/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
6/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä mietinnässä, mutta onko tämä vain ylireagointia? Vaikuttaako liian mustasukkaiselta kysymyksillä?

En ymmärrä suhteita, joissa ei voida avoimesti puhua asioista avoimesti. Ei sun tarvitse alkaa vaatimaan mieheltäsi mitään tai suuttumaan asiasta, mutta on se miestäsikin kohtaan reilua, että hän tietää, että tämä asia sinua häiritsee. Itse sanoisin (ja olenkin vastaavissa tilanteissa miehelleni sanonutkin), että "en voi tälle mitään, mutta jostain syystä mua häiritsee tämä asia". 

Vierailija
7/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä suhteita, joissa ei voida avoimesti puhua asioista avoimesti. Ei sun tarvitse alkaa vaatimaan mieheltäsi mitään tai suuttumaan asiasta, mutta on se miestäsikin kohtaan reilua, että hän tietää, että tämä asia sinua häiritsee. Itse sanoisin (ja olenkin vastaavissa tilanteissa miehelleni sanonutkin), että "en voi tälle mitään, mutta jostain syystä mua häiritsee tämä asia". 

Avoimesti puhua asioista avoimesti... Hienoa kirjoitustaitoa multa taas. Mutta toivottavasti ymmärsit viestin pointin silti.

Vierailija
8/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heillä on suhde, päivänselvää. Älä ole tyhmä.

Vierailija
9/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että jos otan asian puheeksi, mies kuittaa sen vainoharhaisuutena eikä enää koskaan kerro sitä vähääkään mitä nyt.

AP

Vierailija
10/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heillä on suhde, päivänselvää. Älä ole tyhmä.

Tämäkin on jo käynyt mielessä

AP

Vierailija
11/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ihmetellyt itsekin ja puheluita saattaa päivässä olla jopa viisi kertaa. Ja viestit lisäksi. Ja nyt ovat myös Facebook kavereita

Siis soittaa illalla töiden jälkeen viisi kertaa? Kerran tunnissa koko illan ajan?

Joko puhut höpöjä tai miehelläsi on todellakin suhde tämän naisen kanssa ja he haluavat sinun saavan sen selville välittömästi. Vastaa sinä siihen miehen puhelimeen ja kysy, mitä nainen haluaa.

Vierailija
12/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että jos otan asian puheeksi, mies kuittaa sen vainoharhaisuutena eikä enää koskaan kerro sitä vähääkään mitä nyt.

AP

Toi on kyllä ikävä tilanne, mä en luultavasti pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa vaikkei mitään toista naista mukana olisikaan. Siltikin ehdotan vielä, että menet suoraan miehellesi sanomaan, että "mä tiedän, että kuulostan vainoharhaiselta ylireagoivalta mustikselta enkä halua riidellä asiasta, mutta toi teiän viestittely häiritsee mua". Voisithan säkin vaikka koittaa tutustua tähän naiseen, jos mieheltäsi ei vastauksia saa?

Vierailija
13/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä vaan, jos miehesi tyhjentää pusseistaan pahimmat paineet jo päivällä. Itse ainakin olen kestävämpi illalla vaimoni kanssa kun olen lauennut aiemmin päivällä kerran tai pari työkaveriini. Vaimokin on kovasti kiitellyt viimeaikaista kestävyyttäni. Arvaa varmaan sanomattakin mistä on kyse. Rakkautemme on lujittunut.

Vierailija
14/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sua ärsyttää kun mies puhuu tästä naisesta ja sua ärsyttäis ellei se puhuis. Onko se perusluottamus sittenkään kunnossa?

Vierailija
15/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin työkaverini kännykkään noin 20 kertaa peräkkäin... kännykkä hukassa ja yritti etsiä sitä äänen perusteella.

Seuraatteko oikeasti puolisonne kännyköitä? Kuulostaa jotenkin pakkomielteiseltä. Itse en tiedä kuka ja kuinka monta kertaa päivässä soittaa miehelleni.

Vierailija
16/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin työkaverini kännykkään noin 20 kertaa peräkkäin... kännykkä hukassa ja yritti etsiä sitä äänen perusteella.

Seuraatteko oikeasti puolisonne kännyköitä? Kuulostaa jotenkin pakkomielteiseltä. Itse en tiedä kuka ja kuinka monta kertaa päivässä soittaa miehelleni.

Ai jos illalla kotona ollessasi mies puhuu monta kertaa saman naisen kanssa, et tätä huomaisi? On ihan eri asia syynätä tarkkaan soittotiedot ja huomata kenen kanssa mies kotona töiden jälkeen puhuu.

Vierailija
17/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sua ärsyttää kun mies puhuu tästä naisesta ja sua ärsyttäis ellei se puhuis. Onko se perusluottamus sittenkään kunnossa?

Luultavasti tollaisessa tilanteessa ei ole perusluottamus kunnossa ja miten voisikaan olla, jos miehellä on noin läheinen suhde toisen naisen kanssa ja suuttuisi jos tästä kysyttäisiin?

Vierailija
18/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niin, ei se sittenkään taida olla kunnossa, hyvä huomio. Ainut mahdollisuus on varmaan siis yrittää keskustella asiasta

Vierailija
19/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis soittaa illalla töiden jälkeen viisi kertaa? Kerran tunnissa koko illan ajan?

Joko puhut höpöjä tai miehelläsi on todellakin suhde tämän naisen kanssa ja he haluavat sinun saavan sen selville välittömästi. Vastaa sinä siihen miehen puhelimeen ja kysy, mitä nainen haluaa.

Koko päivän aikana siis nuo puhelut ja nyt oli alkanut facebook kaveriksi. Tuskin se nainen mulle kertoisi mitä haluaa

AP

Vierailija
20/43 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko vaan provoilla vai mikset kerro asioita kunnolla? Työaikanako soittaa sen 5X? Ja jos näin, niin eivät vissiin työskentele samassa konttorissa, jos soittelevat? Noo.. turha näitä kysellä, kun ripottelet juttuja yks kerrallaan provoa ruokiessasi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän