Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet millaisia alusvaatteita teidän vaimot/tyttö ystävät käyttää?

Vierailija
28.10.2018 |

Meillä ihan normeja joskus ehottanu että ostaisin jotain seksikkäitä hepeneitä mut ei ole oikein innostuu ei tunnu kuulemma kivoilta päällä

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta kahdesta pidemmästä suhteesta (kesto 1 v ja 10 v). Kumpikin käytti perusalkkareita. Eka erityisesti sellaisia, joissa reunoilla paksut saumat. Näkyi mukavasti läpi kaikista tiukemmista housuista. Jälkimmäinen myös pitsisisiä ja koristeellisia, mutta kuitenkin lähes koko pepun peittäviä. Yhteistä molemmille oli se, että alusvaatelaatikon pohjalta löytyi stringejä, joita en kuitenkaan koskaan nähnyt heidän yllään.

Onkohan tuokin joku "meillä tehdään vaikka mitä" juttu? Eli mennään kauppaan, jopa seksikauppaan ja ostetaan jotain mistä mies pitäisi. Sitten ehdoin tahdoin ei pidetä niitä, mutta kaverit näki kuinka rohkea olenkaan.

Tai sitten ostivat kokeeksi ja totesivat että eivät tykkää niistä, on vaikka epämukavat tai eivät näytä kivalta.

Joo toisessa tapauksessa oli niin, että oli kokeeksi ostettu, kun muutkin käyttivät. Muistan kun niitä hypistelin, olivat haarakiilasta niin kapeat, että ei ihme jos oli jäänyt epämukava tunne.

T. Nro 54

Vierailija
62/74 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla katselin, kun vaimo puki mustat pitsistringit ja aika kohottavat topatut liivit. Joku työmeno tänään illalla, en ehtinyt nähdä laittoiko sukkikset vai sukat kun piti lähteä. Kiihottavan näköistä se laittautuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksileikkeihin pukeutuu "hepeneisiin" ja latexiin ihan pyytämättä, mutta muuten ihan normaaleihin samaa "settiä" oleviin. Ahdistuu, jos rintsikat ja alushousut ovat eriparia.

Vierailija
64/74 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään, josta kiihottuisin. Olen kertonut, mutta feminismin tarkoitus on kuulema olla miellyttämästä miestä mitenkään. Aika huono seksielämä siis. Itse joudun kuuntelemaan kyllä saarnoja.

Vierailija
65/74 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipstereitä yleensä

Vierailija
66/74 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä. Joskus jotain eri juttua mutta ei edes omista perus mummo pöksyjä

Vierailija
67/74 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi sloggeja. Farkkujen sinertämiä

Vierailija
68/74 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vaimoni pukee ihan tavallisia valkoisia alushousuja, joskus puuterinvärisiä maximallisia. Samoin rintaliivitkin ihan arkiset. Hänellä on usein ohuemmat beiget tai paksummat mustat sukkahousut. Minusta hän on oikein seksikäs näissä asuissa. Jostain syystä vähäeleinen arkisuus puhuttelee minua

Vierailija
69/74 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi alushousuja valkoisia ja mustia.  Talvella hän osti lahkeeliset. Katselin kun hänellä oli ne päällä ja valkoiset rintaliivit. Kulli sesoi kun lipputanko. Hän huomasi sen. Illalla hän oli pukenut ne päälle ja pyysi minua nuolemaan pilluaan niiden läpi. Olin aivan kiimassa. Käänsi pyllynsä ja käski nuolemaan. Nuolin kiimassa housujen läpi hänen pyllyään. läpi. Oli aivan pano valmis. Ja oli repimässä ne hänen päältään. Mutta hän käski odotella. Kulki ne ja rintaliivit päällään loppu illan. Kun pääsimme sänkyyn. Ei tarvinut kun kerran työntää niin laukesin hänen sisälleen.

Vierailija
70/74 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin naisista (20-30 v), joiden kanssa minulla on ollut pidempi suhde käyttivät melko tavallisia pikkuhousuja. Toinen suosi nimenomaan paksuja puuvillaisia ja toinen ohuempia ja koristeellisia. Kumpaakaan ei haitannut näkyikö pikkareiden rajat trikoiden tai juhlamekon läpi. Mielenkiintoista oli, että kummankin pikkarilaatkon pohjalta löytyi stringejä, mutta koskaan en nähnyt niitä heidän yllään. Taisi niiden käytöstä jotain juttua olla, mutta ne saivat tuomion "kauheat".

Viimeksi tapailin naista, jonka kanssa päädyttiin muutaman kerran sänkyyn ja sen perusteella mitä hämärässä näin/tunsin hän käytti joka kerta todella peittäviä maxi-housuja.

M35

M35

Vierailija
71/74 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppu  housut.

Vierailija
72/74 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset Sloggit normaalisti, kun on joku juhlatapahtuma, niin sitten seksikkäämpiä pitsi alushousuja ja rintsikoita ja joskus stringejäkin, jos tietää ettei niitä tarvitse kovin kauan pitää. 

Vierailija
73/74 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin naisista (20-30 v), joiden kanssa minulla on ollut pidempi suhde käyttivät melko tavallisia pikkuhousuja. Toinen suosi nimenomaan paksuja puuvillaisia ja toinen ohuempia ja koristeellisia. Kumpaakaan ei haitannut näkyikö pikkareiden rajat trikoiden tai juhlamekon läpi. Mielenkiintoista oli, että kummankin pikkarilaatkon pohjalta löytyi stringejä, mutta koskaan en nähnyt niitä heidän yllään. Taisi niiden käytöstä jotain juttua olla, mutta ne saivat tuomion "kauheat".

Viimeksi tapailin naista, jonka kanssa päädyttiin muutaman kerran sänkyyn ja sen perusteella mitä hämärässä näin/tunsin hän käytti joka kerta todella peittäviä maxi-housuja.

M35

M35

Olen tehnyt saman havainnon. Stringit on nuorten hupakoiden juttuja. Aikuiset itsevarmat naiset käyttää peruspikkareita.

Vierailija
74/74 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipstereitä yleensä

Ne onkin kaikkein seksikkäimpiä. Korostaa hyvin muotoja, toisinkuin stringit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme