Miehet millaisia alusvaatteita teidän vaimot/tyttö ystävät käyttää?
Meillä ihan normeja joskus ehottanu että ostaisin jotain seksikkäitä hepeneitä mut ei ole oikein innostuu ei tunnu kuulemma kivoilta päällä
Kommentit (74)
Aamulla katselin, kun vaimo puki mustat pitsistringit ja aika kohottavat topatut liivit. Joku työmeno tänään illalla, en ehtinyt nähdä laittoiko sukkikset vai sukat kun piti lähteä. Kiihottavan näköistä se laittautuminen.
Siis seksileikkeihin pukeutuu "hepeneisiin" ja latexiin ihan pyytämättä, mutta muuten ihan normaaleihin samaa "settiä" oleviin. Ahdistuu, jos rintsikat ja alushousut ovat eriparia.
Ei mihinkään, josta kiihottuisin. Olen kertonut, mutta feminismin tarkoitus on kuulema olla miellyttämästä miestä mitenkään. Aika huono seksielämä siis. Itse joudun kuuntelemaan kyllä saarnoja.
Stringejä. Joskus jotain eri juttua mutta ei edes omista perus mummo pöksyjä
Normi sloggeja. Farkkujen sinertämiä
Kaunis vaimoni pukee ihan tavallisia valkoisia alushousuja, joskus puuterinvärisiä maximallisia. Samoin rintaliivitkin ihan arkiset. Hänellä on usein ohuemmat beiget tai paksummat mustat sukkahousut. Minusta hän on oikein seksikäs näissä asuissa. Jostain syystä vähäeleinen arkisuus puhuttelee minua
Normi alushousuja valkoisia ja mustia. Talvella hän osti lahkeeliset. Katselin kun hänellä oli ne päällä ja valkoiset rintaliivit. Kulli sesoi kun lipputanko. Hän huomasi sen. Illalla hän oli pukenut ne päälle ja pyysi minua nuolemaan pilluaan niiden läpi. Olin aivan kiimassa. Käänsi pyllynsä ja käski nuolemaan. Nuolin kiimassa housujen läpi hänen pyllyään. läpi. Oli aivan pano valmis. Ja oli repimässä ne hänen päältään. Mutta hän käski odotella. Kulki ne ja rintaliivit päällään loppu illan. Kun pääsimme sänkyyn. Ei tarvinut kun kerran työntää niin laukesin hänen sisälleen.
Kumpikin naisista (20-30 v), joiden kanssa minulla on ollut pidempi suhde käyttivät melko tavallisia pikkuhousuja. Toinen suosi nimenomaan paksuja puuvillaisia ja toinen ohuempia ja koristeellisia. Kumpaakaan ei haitannut näkyikö pikkareiden rajat trikoiden tai juhlamekon läpi. Mielenkiintoista oli, että kummankin pikkarilaatkon pohjalta löytyi stringejä, mutta koskaan en nähnyt niitä heidän yllään. Taisi niiden käytöstä jotain juttua olla, mutta ne saivat tuomion "kauheat".
Viimeksi tapailin naista, jonka kanssa päädyttiin muutaman kerran sänkyyn ja sen perusteella mitä hämärässä näin/tunsin hän käytti joka kerta todella peittäviä maxi-housuja.
M35
M35
Valkoiset Sloggit normaalisti, kun on joku juhlatapahtuma, niin sitten seksikkäämpiä pitsi alushousuja ja rintsikoita ja joskus stringejäkin, jos tietää ettei niitä tarvitse kovin kauan pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin naisista (20-30 v), joiden kanssa minulla on ollut pidempi suhde käyttivät melko tavallisia pikkuhousuja. Toinen suosi nimenomaan paksuja puuvillaisia ja toinen ohuempia ja koristeellisia. Kumpaakaan ei haitannut näkyikö pikkareiden rajat trikoiden tai juhlamekon läpi. Mielenkiintoista oli, että kummankin pikkarilaatkon pohjalta löytyi stringejä, mutta koskaan en nähnyt niitä heidän yllään. Taisi niiden käytöstä jotain juttua olla, mutta ne saivat tuomion "kauheat".
Viimeksi tapailin naista, jonka kanssa päädyttiin muutaman kerran sänkyyn ja sen perusteella mitä hämärässä näin/tunsin hän käytti joka kerta todella peittäviä maxi-housuja.
M35
M35
Olen tehnyt saman havainnon. Stringit on nuorten hupakoiden juttuja. Aikuiset itsevarmat naiset käyttää peruspikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Hipstereitä yleensä
Ne onkin kaikkein seksikkäimpiä. Korostaa hyvin muotoja, toisinkuin stringit.
Joo toisessa tapauksessa oli niin, että oli kokeeksi ostettu, kun muutkin käyttivät. Muistan kun niitä hypistelin, olivat haarakiilasta niin kapeat, että ei ihme jos oli jäänyt epämukava tunne.
T. Nro 54