Vuokranantaja on teeseitsemies. Voiko hän hoitaa pistorasiat kuntoon?
Kommentit (12)
Muuta toki minne huvittaa siitä valittamasta. Vaikka sillan alle. Hopi hopi.
Omapahan on ongelmansa jos kämppä palaa poroksi.
Maksamalla sähkölaskun toimii taas.
Laki ei kiellä itselleen tekemästä vaikka koko talon sähkötyöt, mutta pistorasian saa vaihtaa kuka sen osaa ihan samalla tavalla kuin pistotulpan tai lampun kannan.
Ne on vaan ne pari pistorasiaa. Eka ne rätisi ja sitten nothing.
Siis odotat vuokraisännän tulevan paikalle ja napsauttavan sulakkeet taas toimintakuntoon?
Riippuu siitä asuuko vuokralla taloyhtiössä.
Esim. Hellan kytkemiseen pitää olla toimenpideilmoitus ja kopio sähkömiehen kuitista.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Hellan kytkemiseen pitää olla toimenpideilmoitus ja kopio sähkömiehen kuitista.
Mikä ilmoitus? Tein tion ihan itse kun katsoin netistä ohjeet ja hyvin on pelannut.
Minä olenkin teeseitse-mies vähän joka alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Hellan kytkemiseen pitää olla toimenpideilmoitus ja kopio sähkömiehen kuitista.Mikä ilmoitus? Tein tion ihan itse kun katsoin netistä ohjeet ja hyvin on pelannut.
Minä olenkin teeseitse-mies vähän joka alalla.
Meni väärin.
Se on muutostyöilmoitus, eikä toimenpideilmoitus. Sori siitä.
Jos useampi pistorasia lakkaa toimimasta niin vika tuskin on niissä pistorasioissa.
Jos niitä taas tarvii pidellä niin ei kai se laitonta ole, mutta vakuutukset raukeaa. Jos vaikka jostain ihan muualta syttyy tulipalo niin vakuutus ei korvaa sitäkään jos kuulee että sähkötöitä on tehnyt joku muu kuin sähkömies.
No ne on vuokranantajan asioita. Sinä tuskin oot silloin enää asiaa murehtimassa.
Voi hoitaa.