Miehet millaisia alusvaatteita teidän vaimot/tyttö ystävät käyttää?
Meillä ihan normeja joskus ehottanu että ostaisin jotain seksikkäitä hepeneitä mut ei ole oikein innostuu ei tunnu kuulemma kivoilta päällä
Kommentit (74)
Kyllä mä voisin käyttää jos mies ostaisi laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimolla on semmosia ihonvärisiä, kusenpolttamia mummokalsareita pääsääntöisesti
Kyllä minä toin heti seurustelun alkuvaiheessa esille että beessin väriset polvisukat, alusvaatteet ja sukkahousut on ns. Seksintappo asusteita ja niitä ei meillä käytetä tai jos käytetään niin sitten alan käymään muualla sekstailemassa. Kehuin muita asuja ja niitä on nyt sitten hankittu urakalla. Sukkahousut on sallittuja mutta vain verkko tai halkiolla varustetut mustat tai punaiset.
Hyi oksennus
Vierailija kirjoitti:
Tän mäkin olettaisin olevan se juttu. Ajattelin että jos minä maksan niin niitä voisi käyttää, edes hetken silloin tällöin. Mutta kun ei niin ei.
Ai että on ihana asenne tässä, itse ostettuja ei voi käyttää syystä että...?
Taustalla siis vanha kunnon ”minun ei naisena tarvitse tehdä mitään sen eteen että olisin liestäni viehättävä” ja toisaalta vanha kunnon ”seksi vallankäytön välineenä” - asenne.
Varmaan lupaat pesää jos mies tekee kotityöt? Jostain kumman syystä miestä ei kiinnosta?
Peilin eteen mars :)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo 53v. välillä odottelee minua sängyssä mustissa pikkareissa jossa mukava kolo haaoissa. Siitä on kiva nuolla pillua ja kohta tyrkätä kalua sisään ;)
Ihan sama millaiset pikkuhousut on, kun ne vedetään kuitenkin heti jalasta.
Mä olen ollut kaksi kertaa virallisesti naimisissa ja neljä kertaa kihloissa. tuollaisia 3-14 vuotta kestäneitä suhteita. En ole koskaan ollu kovin innostunut kerta ja karkuun jutuista. Ja tuossa naisasiassa voisi sanoa, että minulla on ollut huonoa onnea...välillä, ja siksi noita "päivityksiä" on joutunut tekemään usein. Kaksi noista naisista on osannut pukeutua seksikkäästi, loput ovat olleet tuollaista "mummoalkkarimeininkiä". Nykyinen naiseni on 25 vuotta nuorempi ja hallitsee tuon seksikkään pukeutumisen. On ilo vanhalle silmälle. Hän kertoi, että pukeutumalla tuollaisiin seksikkäisiin alusvaatteisiin tulee itsellekin seksikäs olo. Ja mitäs se sitten on ?
Exä oli enimmäksen mummokalsari-linjalla. Nyksä pukeutuu stringeihin ja näyttäviin rintaliiveihin. Käyttää myös bodyja, korsetteja, stay-up-sukkia ja myös aitoja sukkanauhaliivejä / pitkiä sukkia. Alusvaatteet myös pidetään päällä seksin aikana, stringejä vaan vähän siirretään sivuun.
Harmittaa kun iän myötä Vaimo alkanut suosimaan mukavia alysvaatteita. Hänen päällään stringit sun muut olis wow! Noh, äkkiäpä ne alusvaatteet lentää nurkkaan että samapa tuo
Kyllä käytän mielelläni, mies on kertonut millaisista pitää ja minä olen sitten tilannut, koska luulen ainakin ymmärtäväni laadun päälle vähän enemmän ja kootkin sattuu sitten paremmin kohdilleen. On hän muutaman "kissapuvun" tilannut ja sitten yllätyksenä muutamat latex rintsikat ja pikkarit. Olen hommannut ns. tuhmiakin asusteita niitä iltoja varten kun "leikityttää" vähän enemmän. Paras ostos itselleni oli -50% alennuksesta laadukas harness, missä kädet saa kiinnitetyä monella eri tapaa ja tuon kun puen niin on kyllä mies ollut tyytyväinen. En kuitenkaan liian usein tuota käytä ettei ala kyllästymään.
Yleisesti mustat stay-up sukat ja nänniaukoilla ja haara-halkiolla olevat pikkarit ovatviikoittain käytössä. Minua ei kyllä haittaa pukeutua, vaan päinvastoin kiihotun itsekkin kun "salaa" käyn pukeutumassa, tietäen mitä tuleman pitää. En ole kertaakaan jäänyt ilman 7v:n aikana kun stay-upit olen jalkaani laittanut.
Valkoisia sloggeja jotka tummuvat harmaiksi, mustia sloggeja jotka vaalenevat harmaiksi sekä viime aikojen seksikkäänä yllätysvetona harmaita sloggeja, jotka, no, pysyvät entistä harmaampina.
Nainen tappaa miehen halut. Haluaa olla sloggimummo. Ja nauttii siitä. Ihan sama miten yrittää huomioiea.
Onpa mielenkiintoinen ketju!
Naisena totean että on tavallaan kivaa olla isotissinen MUTTA hyvälaatuiset ja kauniit rintsikat maksaa ihan mansikoita nykyään. Ei ole perushoitsulla sellaisiin ihaniin hepeniin varaa.
Ajattelin opetella ompelemaan omia tissiliivejä että saan sopivia ja kauniita. Ehkä pitää tämän ketjun innoittamana otta ukkokin mukaan suunnittelemaan malleja - hän kun on vielä vaiffiaankin köyhempi.
Mutta tosiaan kiva vähän täältä lueskella mistä ukkelit tykkää.
Onko muuten miehille olemassa mitään seksikkäitä alusvaatteita?
Jotain aivan perusperus toi tuntuu käyttävän. Ja ihan liian pitkään niitä hiutuneita ja haaroista ruosteenvärisiksi värjäytyneitä.
Parempi vaan kun riisuu äkkiä kaikki pois.
Tämä on mielenkiintoinen aihe. Naiset voisivat unohtaa pitsin ja pitää kiiltävilä sileitä alusvaatteita. Musta ja punainen eivät ole vaihtoehto.
Iltalehdessä oli juttu että rintaliiveistä tulisi ensi kesän muotijuttu.Sata pistettä sille.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä oli juttu että rintaliiveistä tulisi ensi kesän muotijuttu.Sata pistettä sille.
Kyllä minä ennemmin hurraisin jos rintaliivittömyys olisi ensi kesän muotijuttu.
Käyttää markettityylisiä ja virttyneitä. Ei sentään vielä onneksi mummomallisia tai puuterinvärisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa mielenkiintoinen ketju!
Naisena totean että on tavallaan kivaa olla isotissinen MUTTA hyvälaatuiset ja kauniit rintsikat maksaa ihan mansikoita nykyään. Ei ole perushoitsulla sellaisiin ihaniin hepeniin varaa.
Ajattelin opetella ompelemaan omia tissiliivejä että saan sopivia ja kauniita. Ehkä pitää tämän ketjun innoittamana otta ukkokin mukaan suunnittelemaan malleja - hän kun on vielä vaiffiaankin köyhempi.Mutta tosiaan kiva vähän täältä lueskella mistä ukkelit tykkää.
Onko muuten miehille olemassa mitään seksikkäitä alusvaatteita?
On, mutta riippuu mistä pitää. Minä tilasin tällaiset joululahjaksi miehelleni, säädettävä erektiokulma 😘
Mä tykkään pukeutua seksikkäästi, mutta mies ei paljoa piittaa.. Ei sitä kiinnosta vaikka miten panostan alusvaatteisiin. No hän ei myöskään arvosta sitä että kuntoilen ja pidän hyvää huolta itsestäni, meikkaan, laitan hiuksia ja käytän naisellisia vaatteita, korkkareita ja mekkoja jne.. Olis kiva kun edes joskus tulisi joku kehu tms..