Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletko koskaan jättänyt itseäsi älykkäämpää miestä?

Vierailija
27.10.2018 |

Tai antanut pakkeja heti alkuunsa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes tavannut itseäni älykkäämpää miestä

Vierailija
2/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen.

Vierailija
4/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tyhmäät tynnyrissäelävät ovat paljon onnnellisempia.

Vierailija
5/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut itseäni älykkäämmän miehen kanssa.

Tai no, ehkä yksi saattoi olla samalla tasolla älyllisesti ja se seurustelu loppui kyllä lyhyeen, mutta ei sen älyn vuoksi kuitenkaan.

Vierailija
6/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
7/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolme kertaa. Eka opiskeli lääkäriksi, mutta vaikutti siltä, että ei ole uskollinen. Kiusoitteli koko ajan muista naisista minua.

Toinen oli liian itsekäs. Sellainen yrittäjät tyyppi.

Kolmas oli liian herkkänahkainen ja samalla itsekäs. Ärsytti, että oli älykäs, mutta laiska

Liian tuttu myös. Olin tuntenut nelivuotiaana hänet.

Vierailija
8/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yksinkertaisempia olen muutaman jättänyt, nyt edelleen yhdessä hyvin matemaattis-loogisesti älykkään kanssa, käytännöllisyydestä ei ehkä tarvitse puhua :)

Vierailija
9/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pääsi fysiikassa maisteriksi 3 vuodessa, valmistui loistoarvosanoin ja suoraan tohtorikoulutukseen. Meillä ei vain ollut alun jälkeen juuri yhteistä puhuttavaa, koska mies omistautui tuolle yhdelle asialle. Itsekin olen keskivertoa älykkäämpi matemaattisesti, mutta matematiikka ei kiinnosta minua samalla tavalla.

Vierailija
10/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut itseäni älykkäämpää miestä, mutta katsotaan sitä mahdollista jättämistä sitten myöhemmin.

Vierailija
11/36 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kyllä ne kaikki ovat olleet minua tyhmempiä.Nyt vihdoin olen löytänyt kumppanin jonka kanssa voi keskustella monipuolisista aiheista ja jolta voin oppia jotain. Niitä aiempia piti  kiskoa perässä kuin kivirekeä.

Vierailija
12/36 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut sopimatta toisia treffejä, koska tunsin itseni toisen seurassa niin tyhmäksi, että halusin antaa hänen suosiolla etsiä jonkun älykkäämmän. Keskustellessamme oli helppoa huomata, että oma ajatteluni oli häneen verrattuna kammottavan pintapuolista, vaikka olimme molemmat intohimoisen kiinnostuneita samoista asioista. Muuten mies oli kyllä silmiini hyvin komea ja mukava.

Vierailija
13/36 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Pääsi fysiikassa maisteriksi 3 vuodessa, valmistui loistoarvosanoin ja suoraan tohtorikoulutukseen. Meillä ei vain ollut alun jälkeen juuri yhteistä puhuttavaa, koska mies omistautui tuolle yhdelle asialle. Itsekin olen keskivertoa älykkäämpi matemaattisesti, mutta matematiikka ei kiinnosta minua samalla tavalla.

Sama kokemus, joskin musiikin alalta. Mies sanoi itsekin, ettei voi mitään sille, että mikään muu ei häntä juurikaan kiinnosta.

Vierailija
14/36 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti, hän oli monella tavalla niin älykäs. Itse olin tyhmä ja nuori, joten en osannut käsitellä hänen älyään ja hyötyä siitä. Olemme onneksi edelleen ystäviä, joten saan nauttia hänen älystään edelleen.

Vierailija
15/36 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mies oli tohtorikoulutettava. Oli aika suppean kiinnostunut vain omasta alastaan, joten yhteisiä puheenaiheita ei ollut. Lisäksi oltiin seksuaalisesti huonosti yhteensopivia.

Nykyinen mieheni on raksamies. On monipuolisen kiinnostunut kaikesta, joten puhuttavaa riittää. Ja makuuhuoneessa sovitaan yhteen.

Vierailija
16/36 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden yhdessäolo itseäni älykkäämmän miehen kanssa loppui hänen alkoholisoiduttuaan. Yleinen ongelma älykkäiden keskuudessa, valitettavasti. 

Vierailija
17/36 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuoden yhdessäolo itseäni älykkäämmän miehen kanssa loppui hänen alkoholisoiduttuaan. Yleinen ongelma älykkäiden keskuudessa, valitettavasti. 

Mun ex?? Tunnistan itseni tekstistä.

Meitä on varmaan monia :) tämä eksäni myös sössi raha-asiansa varsin perusteellisesti, sai potkut töistäkin kavalluksen takia.

Vierailija
18/36 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ole mitään älykkyystodistusta kysellyt vonkaajilta. En siis tiedä olenko antanut heti pakit jollekin superälykkäälle. Muutamalle miehelle, joiden kanssa oli suhteen tynkää, annoin lopulta pakit heidän tyhmyytensä vuoksi.

Nykyinen mieheni on ensimmäinen minua selvästi älykkäämpi seurustelukumppani. Kaikesta huomaa, että hän on todella monipuolisesti älykäs. Olemme olleet onnellisesti yhdessä nyt n. 25 vuotta. Miehen älykkyys on vain plussaa. En koe alemmuutta, koska tiedän itsekin olevani ihan fiksu ja elämässäni hyvin menestynyt.

Vierailija
19/36 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen jättänyt, mies oli naimisissa tahollaan ja no, aikansa kutakin. Valitettavasti rima nousi tämän myötä aika korkealle ja seuraava kumppani tuntui käsittämättömän tyhmältä käytännön asioissa vaikka ehkä olisin voinut oppia jotain hänen tunneälystään. 

Vierailija
20/36 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys havahdutti minut siihen, että minäkään en ole koskaan seurustellut itseäni älykkäämmän miehen kanssa.

Nykyinen miesystäväni on kyllä älykäs, mutta käyttää aivojaan jokseenkin laiskasti. Aikaisemmat miesystävät eivät ole olleet hänen tasoaan, vaikka jokaisella on ollut joku oma juttu, missä ovat loistaneet.