40v mies kuuntelee Metallicaa LOL
Eiks se oo joku menneen ajan teineille suunnattu bändi?
Olen tapaillut muutaman kerran mukavaa 40v miestä ja nyt selvisi että se tykkää kuunnella mm. Metallicaa. Jotenkin naurettavaa. Tuntuu ettei meillä taidakaan olla paljoo yhteistä.
Miehellä on samantyylinen partakin kuin Metallican laulajalla joissain kuvissa.
-N28-
Kommentit (124)
Sanoisin että teillä on liikaa ikäeroa :D. Etsi ikäistäsi seuraa :D.
Terveisin toinen entinen nuori.
Mä olen 43v nainen ja kuuntelen heviä, mm. Metallicaa. Mun mies on pari vuotta vanhempi ja sama musiikkimaku. Mun äiti tykkää beatleseista edelleen niinkuin teininä. Vai oletko sitä mieltä että yli nelikymppisten pitäs kuunnella vaan Olavi virtaa?
Paska provo. Mee kotias kasvamaan teini.
Mä oon 60v nainen ja kuuntelen Metallicaa ja Rammasteinia.
Iskelmät?...yäk!
Mattia ja Teppoa tuon ikäisen pitäisi kuunnella. Itsekin ajattelin aloittaa kuuden vuoden päästä.
-m34
Musiikkimaku on henkilökohtainen, ja harvemmin sidoksissa ikään muutoin kuin niin että yleensä läpi elämän suurimpana suosikkina säilyy artisti/genre johon on teini-iässä tykästynyt. Omiin suosikkeihin kuuluu Funker Vogt, Alice Cooper, Billy Idol ja Rölli-Peikko.
Mitä sen pitäisi kuunnella? Sillanpäätä ja Kaija K:ta?
Vierailija kirjoitti:
Onko AMK?
Kumpi? Täällä FT Metallica-fani
Niin, fanit vanhenevat bändien mukana
Vierailija kirjoitti:
AP taitaa olla vielä henkisesti alaikäinen.
Jätä se "sika"!
Joku fiksumpi saa hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Joo se on just meidän entisten teinien nyt 40+ suosikki. Meillä kuunnellaan molemmat. Eiköhän tolla ikäerolla teillä oo ratkaisevampiakin eroja..
Ap kuulostaa oudolta sikäli kun pilkkaa toisen musiikkimakua. Ikäeroa heillä ei ole tosiaankaan paljoa!
Itse kun olin häntä nuorempana silloin nelikymppisen kanssa, ihastuin Hurriganesiin, joka ei kuulunut omaan nuoruuteeni.
Pitääks partatyylikin matkia joltain vanhalta hevilaulajalta? En vaan tajuu.
Ap
Olen 49v nainen ja olen kuunnellut Metallicaa vuodesta 1986 lähtien. Ja edelleen se on mielestäni yksi maailman parhaista bändeistä.
Veikkaisin että aika suuri otanta suomalaisista yli nelikymppisistä miehistä on myös tähän bändiin tutustunut, ja siitä melkoinen joukko bändiä myös enemmän tai vähemmän diggailee.
28-vuotias nainen kirjoittaa LOL ja arvostelee 40 v. miestä musiikkimausta...?
Vierailija kirjoitti:
Jännä että heti menee ketju siihen että yrittävät suolata ikäisensä miehen suhteen, kun ovat katkeria siitä että miehet voivat seurustella ja pariutua nuorempienkin kanssa.
t. 38v mies joka katselee lähinnä kolmekymppisiä naisia
Et siis ole tietoinen siitä, että ihmisen lemppari musaa on yleensä se, mitä on kuunnellut myöhäisnuoruudessa/ varhaisaikuisuudessa? Ihan normi juttu. Ja Metallica nyt vaan on aika paljon parempaa, kuin nämä eveliinajannicat.
Jos on nuoresta asti alkanut kuunnella jotain tiettyä musaa, ei se yleensä hirveästi muutu vanhetessa se musiikkimaku. Kuuntelen minäkin edelleen punkkia ja metallia vaikka olen 50v nainen. Mitään bändipaitoja en tietenkään enää kehtaa käyttää (paitsi mökillä), eikä tuota musiikkimakua huomaa minusta ulospäin, mutta ei tuo mieltymys mihinkään muutu.
Ap itse on vähän lapsellinen ja naurettava asenteineen.
Joo se on just meidän entisten teinien nyt 40+ suosikki. Meillä kuunnellaan molemmat. Eiköhän tolla ikäerolla teillä oo ratkaisevampiakin eroja..