Mieheni pilailee yhden chatnaisen kustannuksella..
Istutaan vierekkäisillä koneilla ja minä esitän mustista ruudulla. On se kyllä hauska nähdä, miten kuvitteelinen toinen nainen menee vipuun ja mieheni lyö toki löylyä lisää privaviestein - jotka yhdessä suunnittelemme! 😂😂😂 Onhan tääkin harrastus ja piristää avioelämäämme! Joskus tehdään päinvastoin 😁😁😁!
Ihqun huvittavaa nähdä, miten tosissaan nää naikut on, jos ne luulee olevansa suhteen ulkopuolisia jännänaisia theehee!
Kommentit (73)
Siinä on alatason vakka alatason kantensa valinnut.
Oooh oooh oooh chatissq vedetään just nyt!! 😂😂😂
Jestas, mitä valkoroskaa AP ja miehensä ovat. Tyhmyys tiivistetyssä paketissa.
Ap olen surullinen puolestasi. Tuo on aika kuraa. Koita jaksaa 😢
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😂😂😂😂😂😂😂 täydestä menee edelleeen!
Vierailija kirjoitti:
Istutaan vierekkäisillä koneilla ja minä esitän mustista ruudulla. On se kyllä hauska nähdä, miten kuvitteelinen toinen nainen menee vipuun ja mieheni lyö toki löylyä lisää privaviestein - jotka yhdessä suunnittelemme! 😂😂😂 Onhan tääkin harrastus ja piristää avioelämäämme! Joskus tehdään päinvastoin 😁😁😁!
Ihqun huvittavaa nähdä, miten tosissaan nää naikut on, jos ne luulee olevansa suhteen ulkopuolisia jännänaisia theehee!
En ymmärrä tästä avauksesta yhtään mitään? Oletko juovuksissa, ap?
Vähän outoa,en tiedä mikä pointtinne tuossa. Taitaa olla tylsä suhde teillä keskenään. Tai mies oikeasti pettää,et vaan tiedä ja verhoaa sen noin. Itse tiedän Kuopiosta yhen pariskunnan,että mies väitti vaimonsa olevan sisko😅 Muutenkin niin ruma alkoholisti se mies,että en minä hänestä kiinnostunut ollut. Minulla on muutenkin aina monta jutuissa,en tapaa kuin äärimmäisen harvoin ketään kahvilla.
Hienoa, että kaksi psykopaattia on löytänyt toisensa. Ja työttömiä kumpikin.
Keskenkasvuiset lapset leikkii parisuhdetta ja kiusaa muita. Tosi aikuisia olette. Säälittävää.
Onhan noi alilautarunccarit nyt aika noloja. Tota avauksen juttua ei koskaan tapahtunut. Ei kukaan jolla on elämä kirjota noin, eikä käytä aikaa tollasiin ääriköpöihin voimafantasioihin.
Vierailija kirjoitti:
8 jännänaista (omasta mielestään hehe) alapeukuttaa..
Tai jospa ne on vain päästään terveempiä kuin ap ja sen mielikuvituspuoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 viestiä, joista puolet ap:lta, epätoivonsa on jo surullista seurattavaa.
ööh? Epätoivo mistä..? Ai et paljastan julkisesti meidän jekun.. Ei olla kuule takuulla ainoita ;)
Kyllä noin tyhmiä on aika vähän. Vaikutat ke ha ril ta.
Vierailija kirjoitti:
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaset
Ap:n illuusioparisuhde kuulostaa samalta kuin se ajoneuvorekisterin koluaja, jota aina "miehen kanssa naurattaa" kun rahoitusyhtiö omistaa naapurin uuden auton.
Eli ap on naista maanisesti esittävä incel, jonka elämän täyttää trollaus miesvauva.fissä ja työkyvyttömyyseläkkeen odottelu. Se maksettiin eilen, eli nyt on kaljaa ja sipsuja trollilla, jotta jaksaa jauhaa paskaa.
Miehet nyt ovat sisäsyntyisiä kiusaajia. Kiusaavat tekoälyä, eläimiä, hakkaavat seksinukkeja jne.
Mutta ap, miten sinä vajoat tuolle tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Löysää juristinmunaa ei kyl kovaksi saa
Leikkelemies, myös? "4:jää eri leikkelettä Öky aamiaisella?" Ja kaljaa, vtusti kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja se nainen kenen kustannuksella mues pilailee on todennäköisesti nainen joka saa siitä chattailystä palkan, istuu kotona keittämässä lapsille puuroa ja samalla kirjoittaa viestejä epätoivoisille miehille.
Tai on luultavasti mies jostain vähän kauempaa ja naureskelee kun miehesi kuvittelee chattailevansa naisen kanssa.
Sehä hiljeni