Mitä mieltä ja suuttuisitko jos miehesi lähettäisi kuvan että on pizzeriassa syömässä pizzaa
kirjoittaa vielä ettei hänelle tarvii ruokaa laittaa.
Kommentit (33)
No en suuttuisi. Miksi pitäisi?
Todennäköisesti se kyllä kysyisi, että tuoko minullekin pitsan tullessaan.
Miksi ihmeessä suuttuisin? Tekisin tyytyväisenä itselleni jotain sellaista ruokaa josta mies ei välitä.
Miksi suuttuisin? Wolttaisin itselleni kotiin sushia tms josta itse tykkään.
En suuttuisi. Pyytäisin pizzan itsellenikin.
Miettisin että miks meni syömään moista paskaa, miksei kotona ruoka kelpaa, vaikka olen kokki ammatiltani
Antaisin kuninkaallisen Määräyksen tuoda pizzaa kotiin, suklaapatukka jälkiruuaksi ja kaksi isoa kolaa. Luettelisin päällysosan täytteitä. No ei vaan, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Miettisin että miks meni syömään moista paskaa, miksei kotona ruoka kelpaa, vaikka olen kokki ammatiltani
Te kokit olette kyllä välillä todella naurettavia.
Kysymys koskien henkilökohtaisia suhteita ja tilanteita on monimutkainen ja jokaisella ihmisellä on oma tapa reagoida ja tulkita niitä. On tärkeää keskustella tällaisista asioista avoimesti kumppanin kanssa ja ymmärtää toistensa näkemyksiä ja tunteita.
En osaa kuvitella puolisoani lähettämässä kuvaa ruoastaan.
En. Näin sunnuntaina lähtisi kyllä viesti, että tuo meillekin, pojatkin haluaa pitsaa.
Lähettäisin takaisin kuvan samasta pizzeriasta miestäni vastapäätä pizzastani ja kommentoisin jotain yhtä hauskaa. Sitten naurettaisiin yhdessä viesteille.
Miksi tuosta pitäisi suuttua? Ootko joku himoläski vai täh ?
Jaa-a.
Lähtökohtaisesti en suuttuis.
Mut jos meillä olis vaikka rahat tosi tiukalla ja vikalla 10e olis sovittu, et ostetaan ens viikon ruuat, niin sit joo.
Selkeestihän se v*ttuilee jostain.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys koskien henkilökohtaisia suhteita ja tilanteita on monimutkainen ja jokaisella ihmisellä on oma tapa reagoida ja tulkita niitä. On tärkeää keskustella tällaisista asioista avoimesti kumppanin kanssa ja ymmärtää toistensa näkemyksiä ja tunteita.
Voi hyvä taivas, miksi pitää ylitulkita ja analysoida sitä jos miehen on sattunut tekemään mieli pizzaa?
Käskisin tuoda yhden pitsan mulle.