Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten et haluaisi kuolla?

Vierailija
27.10.2018 |

Mikä olisi kamalin tapa kuolla mielestäsi?
Mä en haluaisi menehtyä väkivaltaisen hyökkäyksen seurauksena, että yllättäen joku joukko hyökkäis päälle ja pahoinpitelisi kuoliaaksi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuolla kiihkeässä tai sameassa mielentilassa, sillä vain selkeässä mielentilassa ruumiin jättävä mieli voi kohdata Krishnan.

Vierailija
2/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuolla mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuolla tukehtumalla keuhkosyöpään tai kovin tuskissani.

Vierailija
4/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodissa yksin, hitaasti kituen vaipoissa.

Vierailija
5/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuolla tukehtumalla. Muut tuskat kestän. 

Vierailija
6/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliaaksi palaminen kuulostaa kamalimmalta. Etenkin sillä tavoin, että on juuttunut kiinni johonkin eikä pääse pakoon, kun tuli leviää.

Vierailija
7/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisenä unohdettuna, vaipat vaihtamatta jossain ylihintaisessa hoitokodissa. Hell no! Jos huomaan että kuntoni rapistuu siihen pisteeseen, suon itselleni armollisen 9mm buranan. Tarina on tosi.

Vierailija
8/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluaisi menehtyä väkivaltaisen hyökkäyksen seurauksena, että yllättäen joku joukko hyökkäis päälle ja pahoinpitelisi kuoliaaksi.

Ei tuokaan kivaa olisi, mutta silloin toisaalta voisin lyödä takaisin. Pääsisinpä ainakin kerran eläissäni oikein kunnolla mottaamaan jotakuta, se kyllä helpottaisi.

Vierailija
9/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoliaaksi palaminen kuulostaa kamalimmalta. Etenkin sillä tavoin, että on juuttunut kiinni johonkin eikä pääse pakoon, kun tuli leviää.

Kaatuu saunassa ja jää jumiin kiukaan ja lauteiden väliin?

Vierailija
10/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällisen kitumisen kautta, vaipoissa ja dementtinä unohdettuna kotisairaanhoidossa tai jossain laitoksessa... toisaalta en myöskään väkivaltaisesti tai täysin yllättäen...paras olis menehtyä 76-80 -vuotiaana lyhyen (kuukausi, pari) sairauden jälkeen! Toivottavasti tämä mulle suodaan mutta harmi vaan olen pitkäikäisestä suvusta.

Vierailija
11/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä pitäisi olla enää mitään väliä, mutten haluaisi kuolla yksin kotona niin, että olisi nolo näky kun minut löydetään. Kuten pöntöllä istuessa joku verisuoni katkeaisi päästä juuri silloin kun on saanut pommin tipautettua yms. En tiedä onko tosijuttu, mutta luin netistä miten joku mies oli saamassa sydänkohtaksen kotonaan mutta raahautui ulos soittamaan ambulanssin ettei hänen seksinukkeaan vaan löydettäisi.

Vierailija
12/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävänä nyljetyksi tuleminen kuulostaa huonolta vaihtoehdolta. Voi mennä pari päivää ennen kuin infektiot tai hypotermia korjaa.

Vierailija
13/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas ja tuskallinen kuolema sekavassa mielentilassa ei kovin korkeelle mun suosikkilistalla nouse. Ennemmin kerrasta poikki niin ettei sitä itse ehdi edes tajuta.

Vierailija
14/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhainkodissa yksin, hitaasti kituen vaipoissa.

Paistumalla vaipoissani vanhainkodin saunaan, koska hoitsua ei satu kiinnostamaan...

Vierailija
15/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin nyt olen kuolemassa; yksin, unohdettuna ja hyljättynä.

Vierailija
16/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoo että kuolet tänään, uutisissa lukee että huomenna julkistetaan aivojensiirto mahdollista -> kyborki

Vierailija
17/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkinsonin tauti olisi ehkä pahin tietämäni tapa kuolla voi kestää vuosia, vammautuu ja lopulta tukehtuu kuolemalla.

Vierailija
18/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vaikka se kuva niistä huoltomiehistä joka olivat korjaamassa tuulivoimalaa kun se syttyi tuleen. Siinä ehti hetken aikaa miettiä kollegan kanssa ennen kuin koko p*ska tulee alas.

Vierailija
19/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkinsonin tauti olisi ehkä pahin tietämäni tapa kuolla voi kestää vuosia, vammautuu ja lopulta tukehtuu kuolemalla.

Taisit sekoittaa Als - taudin ja Parkinson taudin. Als on pahin sairaus mitä en ottaisi. Mieluummin syöpä tai mikä muu tahansa.

Vierailija
20/41 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankina Amerikan takamailla kannibaaliperheen kellarissa, jossa minusta haetaan pieni pala kerrallaan (minun eläessäni) perheen lounaspöytään.

Onhan näitä kauhufilmejä nähty...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan