Olen alkanut saada huonoa kohtelua kampaamoissa ja kosmetologilla sen jälkeen, kun täytin 35 vuotta
Olen hoikka ja pitkähiuksinen, ikäisekseni ihan nuorehkon näköinenkin, mutta mua kohdellaan ihan "mummelina" ja jotenkin alentuvasti sekä siten, ettei kampaamossa hiuksiani enää tarvitse laittaa kovin näteiksi, kun paras markkina-arvoaikani alkaa olla jo mennyttä. Tulee sellainen vaikutelma, että ne kampaajat ja kosmetologit jotenkin inhoavat mua suunnilleen ja vaikken puhukaan paljoa, niin he mielessään varmaankin ärsyyntyvät jutuista.
Kommentit (23)
Omalla kohdalla palvelu alkoi pelata vasta kun ylitin kolmenkympin maagisen rajan. Kampaajat ei enää kyseenalaista erikoisempiakaan pyyntöjä leikkauksen ja värin suhteen, ja lopputulos on pyydetyn mukainen. Nuorempana oli suoranainen lottovoitto jos sai kerjäämättä ja käskemättä sitä mitä halusi. En sitten tiedä johtuiko siitä että olin pitkään ns. lapsenkasvoinen, pelkäsivät että raivostunut äippä paukkaa raamit kaulassa kampaamon ovesta murha mielessään kun "kullannupun hiukset on nyt peruuttamattomasti pilalla!!"
Summasummarum, tarttin siis jonkinasteisen rupsahtamisen ulkomuotooni, niin johan alkoi kampaajille ja kähertäjille raha kelpaamaan. :)
Jos markkina-arvo iän myötä parisuhteessa on laskenut, on se kyllä toisinpäin kampaajan ja kosmetologin silmin. Mitä vanhempi, sitä enemmän rahaa käytettävänä ja myös sitä enemmän laitettavaa. En siis ymmärrä missä ihmeen paikoissa ap on käynyt jos nuoria siellä kohdellaan parhaina asiakkaina. Jos siellä ei sitä paitsi noudateta ollenkaan asiakkaan toiveita, sitä oudompaa.
Samaa olin tulossa sanomaan. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän pokkuroidaan ja ollaan ystävällisiä.