Olen elävä esimerkki epäonnistumisesta
Minä nyt toimin mahdollisille palstalla pyöriville nuorille miehille ja pojille varoittavana esimerkkinä. Käykää koulut, pitäkää huolta kaverisuhteistanne ja ennen kaikkea kasvattakaa munat.
Ap on 25-vuotias, ja en ole saavuttanut elämässäni yhtään mitään "normaalia". Laitan alas omat statsini. Älkää ottako mallia! Ja jos olet samanlainen kuin minä, niin otan osaa.
-Ei ystäviä
-Ei naiskokemuksia
-Tylsä kuin mikä
-En ole ollut koskaan oikeissa töissä
-Ikuinen amis, joka aina valmistuu työttömäksi
-Asun edelleen porukoilla, ja tuskin pääsen täältä koskaan pois
-Tyhmä
-Kunnianhimoton
-Sosiaalisesti kömpelö
-Nynny
Että sellaiset. Enemmän tässä alkaa jo itseäkin naurattaa kuin itkettää.
Kommentit (39)
Olet tyyppi, jolle pitää antaa selvät speksit. Tässä:
Mene tanssikurssille ja lavatansseihin.
Hae töihin Mayerin telakalle.
Saat harrastuksen ja työn.
25v ja asuu vanhempien luona. Apua.
Kaikki muu vielä menee.
Vierailija kirjoitti:
Et sä luuseri ole vaan hemmetin laiska... ota itseäs niskasta kiinni ja vähintään muutat omillesi alat ottamaan vastuun omasta elämästä... kukaan aikuinen nainen halua deittailla miestä joka asuu vanhempiensa kanssa...
Se asioiden aloittaminen on vaan niin helvetin vaikeaa, lähes mahdotonta. Ei siinä sitten mitään kun saa hommat alulle, mutta kun on ihan älytön kynnys aloittaa yhtään mitään. Ja tiedän tuon, että "kukaan" nainen ei halua kotona asuvaa miestä. En vaan löydä varoilleni sopivaa asuntoa tällä hetkellä, ja pelkään että jossain vaiheessa kyllästyn etsimään kun sopivaa ei löydy. Pidän hyvin todennäköisenä, että peräkamarinpojaksi tässä jää.
Välillä sitä toivoo, että ei olisi olemassakaan ja tuhlaamassa elämäänsä. Sitähän tämä on, elämänsä tuhlaamista ja pilaamista. Kuten ehkä aloituksesta saattoi aistia, niin tiedän puutteeni, mutta en vain saa aikaiseksi korjata niitä. Lopputulos on katastrofi.
AP
Vierailija kirjoitti:
25v ja asuu vanhempien luona. Apua.
Kaikki muu vielä menee.
No toivottavasti selviät järkytyksestä. Tarkoitukseni ei missään nimessä ollut aiheuttaa mitään traumoja.
AP
Et todellakaan ole kehitysvammainen (vaikka ei siinäkään mitään hätää olisi). Jos olet todellinen, niin olen yllättynyt kirjoitustaidostasi. Tämä ei ole v-ttuilua, vaan totta. Työkseni luen ikäistesi tekstiä. Monesti pitää lukea kolmeen kertaan ymmärtääkseni edes sen, mistä asiassa on kyse. Toivoa on, nyt häntä pystyyn!
Ei se niin vaarallista ole, olet nuorikin vielä. Ei meidän kaikkien tarvitse saavuttaa elämässä muutenkaan just niitä samoja asioita. Vähän potkua perseelle ja seikkailumieltä tarvinnet kuitenkin, ettei homma lopulta lyssähdä käsiin. Jos haluat tehdä jotain niin opettele tekemään juuri sitä. Päättäväisyyttä ja periksiantamattomuutta peliin, opettele olemaan hiukan vaativampi itseäsi kohtaan.
Minä, joka ajattelin stailata sinut, jatkan.
Ei ne rinnatkaan kasva, jos eivät ole kasvaakseen, joten jonkun muun kasvulla ei ole sen enempää merkitystä, jos ihminen ei ota siitä Elämää suurempaa ongelmaa.
Kanna ihan ylpeästi se mitä sinulla on.
Sisua, ystäväni, sisua sinä tarvitset!
Jokainen löytää asunnon, pienenkin, kun vain haluaa ja taistelee.
En tiedä, voitko saada tukia, mutta ota siitä selvää.
Ota selvää kaikesta mahdollisesta, koska kotoa sinun pitäisi mielestäni päästä muuttamaan, jotta voisi ottaa vastuuta elämästäsi kokonaisesti.
En tiedä, kuka olet, mutta toivon sinulle kaikkea hyvää! ♥
Kyllä sinä pärjäät, koska ihan selvästi sinä haluat elämääsi muutoksen!
Vai olenko väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole kehitysvammainen (vaikka ei siinäkään mitään hätää olisi). Jos olet todellinen, niin olen yllättynyt kirjoitustaidostasi. Tämä ei ole v-ttuilua, vaan totta. Työkseni luen ikäistesi tekstiä. Monesti pitää lukea kolmeen kertaan ymmärtääkseni edes sen, mistä asiassa on kyse. Toivoa on, nyt häntä pystyyn!
Kai tässä jotenkin oppii kirjoittamaan kun ei ole juurikaan muuta tekemistä kun pyöriä kaikenmaailman foorumeilla ja etsiä juttuseuraa. Toivoa kai on aina, mutta sen eri asia, että meneekö asiat niinkuin toivoo.
AP
Olet ihan just sitä mitä uskot itsestäsi.
Olisko aika kääntää katse itseäälistä, ja alkaa tekemään asiotia yksi kerrallaan. Tosiasia on se, ettei kukaan niitä tee sinun puolestasi. Eikä kukaan myöskään jaksa kuunnella itsesäälissä rypevää ihmistä.
tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin vaarallista ole, olet nuorikin vielä. Ei meidän kaikkien tarvitse saavuttaa elämässä muutenkaan just niitä samoja asioita. Vähän potkua perseelle ja seikkailumieltä tarvinnet kuitenkin, ettei homma lopulta lyssähdä käsiin. Jos haluat tehdä jotain niin opettele tekemään juuri sitä. Päättäväisyyttä ja periksiantamattomuutta peliin, opettele olemaan hiukan vaativampi itseäsi kohtaan.
Ei ihan peini potku taida kohdallani riittää.
Mielestäni olen vähän liiankin "vaativa" itseäni kohtaan. Luovutan tosin ihan liian helposti. Jos joku asia ei mene heti nappiin niin alkaa ahdistelu ja itsensä ruoskiminen, ja lopulta luovutan. Tätä pelkään tuossa asuntohommassa. Kun ei tahtoisi ottaa sitä ensimmäistä halpaa asuntoa vastaan vain huomatakseen, että se "unelma-asunto" vapautuukin heti seuraavana päivänä kun on jo muuttanut. Ja kun hyvää asuntoa ei ala tulla vastaan iskee epätoivo ja ahdistus siitä, että en muuta koskaan kotoa pois ja olen sen takia huono ihminen.
AP
ensinnäkin ei oo pakko olla nynny! eikä tylsä! löytyy niitä ihmisiä muualtakin kuin baareista, nimimerkillä viimeksi käynyt baarissa v.2007! silloinkin miesystävän kanssa biljardia pelaamassa!
ite oon 35v, jätetty,petetty, 2 lapsen yh. en ole silti mikään luuseri!! mies oli kusipää, niitä riittää tusinassa sata. Kunnon mies joka siivoo omat jälkensä kohtelee puolisoa kauniisti on vastuullinen ja tunnollinen, sellaiselle löytyy kysyntää varmasti
Vierailija kirjoitti:
Minä, joka ajattelin stailata sinut, jatkan.
Ei ne rinnatkaan kasva, jos eivät ole kasvaakseen, joten jonkun muun kasvulla ei ole sen enempää merkitystä, jos ihminen ei ota siitä Elämää suurempaa ongelmaa.
Kanna ihan ylpeästi se mitä sinulla on.
Sisua, ystäväni, sisua sinä tarvitset!
Jokainen löytää asunnon, pienenkin, kun vain haluaa ja taistelee.
En tiedä, voitko saada tukia, mutta ota siitä selvää.
Ota selvää kaikesta mahdollisesta, koska kotoa sinun pitäisi mielestäni päästä muuttamaan, jotta voisi ottaa vastuuta elämästäsi kokonaisesti.
En tiedä, kuka olet, mutta toivon sinulle kaikkea hyvää! ♥
Kyllä sinä pärjäät, koska ihan selvästi sinä haluat elämääsi muutoksen!
Vai olenko väärässä?
Saan minä asumistukea ja työmarkkinatukea, mutta ei se oikein riitä kuin pienimpiin yksiöihin huonoilla seuduilla. En kuitenkaan haluaisi mihinkään narkkarinaapurustoon muuttaa. Eihän sellaiseen uskalla mahdollisia naisiakaan viedä. Saati kuka nainen sinne sisälle tulisikaan kun AP alkaisi jalat tutisten lähestyä ulko-ovea?
Toimeentulotukea en saa, koska on säästöjä. Kaikkia säästöjä taas ei haluta käyttää mihinkään vuokraan, koska silloin se säästäminen olisi ollut ihan turhaa, samoin kuin tämä kotona asuminenkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut porukoilla? Väittäisin sitä pääsyyksi tilanteeseesi, koska häpeät sitä jatkuvasti ja sen takia myös asennoidut kaikkeen miten asennoidut. Itsekin kuppasin porukoiden nurkissa melkein 3-kymppiseksi jota nyt ihmettelen suuresti, vaikkei se omilleen muutto nyt mitään mahtavaa seikkailua avannutkaan.
Koska ihan helvetin helppo ratkaisu ja rahaa säästyy. Toki häpeän sitä. Olen kyllä etsinyt välillä asuntoa (nytkin), mutta ei oikein omaan budjettiin löydy kelvollista.
AP
Etkö saa soskusta tms avustusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asut porukoilla? Väittäisin sitä pääsyyksi tilanteeseesi, koska häpeät sitä jatkuvasti ja sen takia myös asennoidut kaikkeen miten asennoidut. Itsekin kuppasin porukoiden nurkissa melkein 3-kymppiseksi jota nyt ihmettelen suuresti, vaikkei se omilleen muutto nyt mitään mahtavaa seikkailua avannutkaan.
Koska ihan helvetin helppo ratkaisu ja rahaa säästyy. Toki häpeän sitä. Olen kyllä etsinyt välillä asuntoa (nytkin), mutta ei oikein omaan budjettiin löydy kelvollista.
AP
Ei siis rahaa, vaan asunnon. Ainakin meillä on nykyisin projekti, että nuoret saa kunnan kämpän päästäkseen pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei siis rahaa, vaan asunnon. Ainakin meillä on nykyisin projekti, että nuoret saa kunnan kämpän päästäkseen pois kotoa.
Eipä ole tällaista tarjottu. Enkä varmaankaan edes ottaisi vastaankaan vaikka tarjottaisiin, koska opiskelen eri paikkakunnalla. Mieluiten sitä tällä hetkellä muuttaisi sinne missä ne opiskelutkin ovat. Sieltä niitä asuntoja olen yrittänyt etsiäkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt toimin mahdollisille palstalla pyöriville nuorille miehille ja pojille varoittavana esimerkkinä. Käykää koulut, pitäkää huolta kaverisuhteistanne ja ennen kaikkea kasvattakaa munat.
Ap on 25-vuotias, ja en ole saavuttanut elämässäni yhtään mitään "normaalia". Laitan alas omat statsini. Älkää ottako mallia! Ja jos olet samanlainen kuin minä, niin otan osaa.
-Ei ystäviä
-Ei naiskokemuksia
-Tylsä kuin mikä
-Tyhmä
-Kunnianhimoton
-Sosiaalisesti kömpelö
-NynnyEttä sellaiset. Enemmän tässä alkaa jo itseäkin naurattaa kuin itkettää.
En tiedä auttaako tai potkisiko edes vähän perseelle kuulla, että sullahan on asiat melko hyvin moneen (esim. itseeni) verrattuna. Voin tähän listata mallillasi omat tilastoni ja ehkä saat siitä herätyksen, että huonomminkin voisi olla ja sinulla on vielä aikaa sekä mahdollisuuksia tehdä tilanteellesi jotain.
- Ystävät kaikonneet perheidensä pariin ja ottavat yhteyttä vain, jos haluavat jotain
- Ei naiskokemuksia minullakaan
- Olen tylsä ja lisäksi juttuni naurattavat vain itseäni
- Mun pisin työsuhde on ollut pari viikkoa ja näitäkin vain muutama
- En ole koskaan valmistunut mistään
- Vanhemmillani en enää asu, mutta ei tämä pieni yksiö ole kehumisen aihe
- Ei täälläkään aivomassa varsinaisesti älyä säteile
- Kunnianhimoton kuulostaa tutulta
- Sosiaalisesti olen toivoton
- Nynny, nössö, luuseri, pelkuri - kaikki nuo kuvaavat minua
Lisäksi on erilaisia terveydellisiä ongelmia, eikä ulkonäkökään herätä hurrausta kuin omituisten otusten galleriassa. Kaiken tämän hyvän lisäksi olen sinua kymmenen vuotta vanhempi ja se on paljon. Kymmenessä vuodessa tekee lähes mitä tahansa, jos haluaa. Sen voin kertoa, että kannattaa edes yrittää, sillä minun kaltaiseni tilanne on sellainen, josta ei ulospääsyä käytännössä enää ole.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
-Ei ystäviä
-Ei naiskokemuksia
-Tylsä kuin mikä
-Tyhmä
-Kunnianhimoton
-Sosiaalisesti kömpelö
-NynnyEttä sellaiset. Enemmän tässä alkaa jo itseäkin naurattaa kuin itkettää.
Voit lisätä meriitteihisi vielä "av-mamma". Avot!
Turun telakka ja Uudenkaupungin autotehdas tarvitsee koko ajan työntekijöitä. Hanki duunipaikka ja asunto, siitä se alkaa.