Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olikohan tämä jonkinlainen aloitteentapainen naiselta?

Vierailija
27.10.2018 |

Kävin tuossa viime yönä yöelämässä, ja baaritiskin ääressä seisoessani ja odottaessani tilaustani eräs nainen tuli ihan siihen viereen ihooni kiinni (tilaa olisi ollut, joten siitä tuskin oli kyse). Kysyi tämä nainen sitten, että tuleeko tilaukseni jo ja taisi hän myöhemmin vähän hymähtää minulle, mutta ei se siitä sen pidemmälle edennyt.

Syy, miksi kyselen tästä asiasta on se, että monet miehet usein sanovat, että naisten aloitteet ovat usein aika epäsuoria, ja että aika paljon miehen täytyy osata lukea naisen ruumiinkieltä jne. Miehestä jää sitten kuulemma yleensä riippumaan, että johtaako tuo naisen "aloite" mihinkään vai ei.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut aloite.. kysyi koska mietti onko seuraava joka saa tilata juomansa.. ja todennäköisesti olit tiskillä sellaisessa kohtaa missä on kassa tai naisen vieressä oli baarituoli jonka vuoksi joutui sun liki seisoo..

Vierailija
2/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten aloitteethan on usein juuri tuollaisia, että parkkeerataan itsensä miehen viereen vaikkapa juuri baaritiskillä ja odotetaan että mies huomaisi sen ja tekisi jotain asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suominaiset tee alotteita. Ne odottavat, että prinssi haluaa juuri hänet ja tulee kotoa hakemaan ainutlaatuisen av-mamman.

Vierailija
4/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut aloite.. kysyi koska mietti onko seuraava joka saa tilata juomansa.. ja todennäköisesti olit tiskillä sellaisessa kohtaa missä on kassa tai naisen vieressä oli baarituoli jonka vuoksi joutui sun liki seisoo..

No se nainen seisoi kyllä ihan minun ihossani kiinni, vaikka tilaa olisi aivan varmasti ollut, eikä myöskään baarituolia ollut siinä tiskin äärellä.

AP

Vierailija
5/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis halunnut ilmasen juoman.

Vierailija
6/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nainen seisoi kyllä ihan minun ihossani kiinni, vaikka tilaa olisi aivan varmasti ollut, eikä myöskään baarituolia ollut siinä tiskin äärellä.

AP

Oliko se nudistibaari?

Vierailija
7/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän tuli viereesi, kysyi tuleeko sinulle jo, teki tilauksensa, otti juomansa ja poistui? Ei, se ei ollut aloite. Se oli tilaus.

Vierailija
8/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suominaiset tee alotteita. Ne odottavat, että prinssi haluaa juuri hänet ja tulee kotoa hakemaan ainutlaatuisen av-mamman.

Minun ovellani kävi aamupäivällä kaksi salskeaa suomalaismiestä. Toinen oli plösö ja toinen haisi viinalle, joten ohjasin sankarit seuraavan prinsessan luo.

Vierailija
9/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Alapeukuista huolimatta naiset ei todellakaan liimaudu vieraisiin miehiin ellei mielessä ole "jotain".

Vierailija
10/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Alapeukuista huolimatta naiset ei todellakaan liimaudu vieraisiin miehiin ellei mielessä ole "jotain".

Jep, täällä palstalla ei vaan kukaan halua (yllätys yllätys) antaa AP'lle sitä iloa siitä, että nainen todellakin teki alotteen.

Vierailija
11/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hän tuli viereesi, kysyi tuleeko sinulle jo, teki tilauksensa, otti juomansa ja poistui? Ei, se ei ollut aloite. Se oli tilaus.

Hän oli ihan minua vasten kiinni, teki jonkinlaisen keskustelunavauksen liittyen omaan tilaukseeni, jonka jälkeen poistuin. Myöhemmin hän vähän hymyili katsoessaan minua, kun kävelin hänen ohitseen.

Mutta jos naisten aloitteet kuulemma ovat tyypillisesti erittäin epäsuoria (ainakin miesten mukaan), niin millaisia ne sitten oikein ovat, mikäli tuo ei sellainen ollut? 

AP

Vierailija
12/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli ihan minua vasten kiinni, teki jonkinlaisen keskustelunavauksen liittyen omaan tilaukseeni, jonka jälkeen poistuin. Myöhemmin hän vähän hymyili katsoessaan minua, kun kävelin hänen ohitseen.

Mutta jos naisten aloitteet kuulemma ovat tyypillisesti erittäin epäsuoria (ainakin miesten mukaan), niin millaisia ne sitten oikein ovat, mikäli tuo ei sellainen ollut? 

AP

Se hymy tuohon yhdistettynä voisi tehdäkin siitä aloitteen.

Mikset kokeillut, onko kiinnostusta vai ei? Eikö olisi kannattanut alkaa jutella sille naiselle ja hymyillä itsekin?

Vierailija
13/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin oli, jos et itsekään keksi sitä, miksi tuli iholle.

Vierailija
14/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mikset kokeillut, onko kiinnostusta vai ei? Eikö olisi kannattanut alkaa jutella sille naiselle ja hymyillä itsekin?

Jotenkin sitä on vaan iso kynnys tehdä kellekään  naiselle aloitetta, ellei voi olla 100%:n varma siitä, että nainen on kiinnostunut. Suoria aloitteita saan naisilta ehkä 1-5 kpl vuodessa.

AP

Vierailija
15/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näinhän se kannattaa täällä kysellä tuollaisia.. miks et siinä hetkessä ottanut selvää oliko aloite.. voi elämä teitä miehiä..

Jos täällä tullaankin siihen tulokseen että olisi ollut aloite niin ehkä vähän myöhäistä sun tehdä mitään asialle.

Vierailija
16/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Korjaan, ei se siltikään olisi ollut suora aloite, vaan pikemminkin ilmaus kiinnostuksesta.

Itse tein miehelleni suoran aloitteen, kävelin baarissa luokse, mokkkasin ja esittelin itseni ja ehdotin yhdenyönsuhdetta. Sellainen on kyllä harvinaista.

Tutkimuksen mukaan naisten kiinnostuksenosoitukset miehille bsarissa ovat mm seuraavanlaisia: Nainen hymyilee miehelle, katsoo hieman liian pitkään tai useasti, menee viereen tanssimaan tai kövelee vierestä ja hymyilee, pöyhii hiuksiaan tms, hymyilee ja osoittaa vieressään vapaata tuolia tms. Alkupään teot yleisempiä kuin jälkipään. Lue lisää kirjasta How to make anyone fall and stay in love with you.

Vierailija
17/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Höpöhöpö älä jaksa, se oli tilaus piste

Vierailija
18/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti maksattaa omatkin juomansa sinulla

Vierailija
19/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Korjaan, ei se siltikään olisi ollut suora aloite, vaan pikemminkin ilmaus kiinnostuksesta.
Itse tein miehelleni suoran aloitteen, kävelin baarissa luokse, mokkkasin ja esittelin itseni ja ehdotin yhdenyönsuhdetta. Sellainen on kyllä harvinaista.

Tutkimuksen mukaan naisten kiinnostuksenosoitukset miehille bsarissa ovat mm seuraavanlaisia: Nainen hymyilee miehelle, katsoo hieman liian pitkään tai useasti, menee viereen tanssimaan tai kövelee vierestä ja hymyilee, pöyhii hiuksiaan tms, hymyilee ja osoittaa vieressään vapaata tuolia tms. Alkupään teot yleisempiä kuin jälkipään. Lue lisää kirjasta How to make anyone fall and stay in love with you.

Vaikka muuten olenkin tekstistäsi hieman eri mieltä, niin tuosta boldatusta täytyy kyllä nostaa hattua; tiesit mitä halusit, teit sen selväksi miehelle, etkä syyllistynyt mihinkään epämääräiseen pelailuun/venkoiluun. Arvostan. Kunpa useammat naiset olisivat suorasukaisempia, ja kommunikoisivat verbaalisesti miesten suhteen. Se tuntuu olevan valitettavan harvinaista.

Vierailija
20/57 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näinhän se kannattaa täällä kysellä tuollaisia.. miks et siinä hetkessä ottanut selvää oliko aloite.. voi elämä teitä miehiä..

Jos täällä tullaankin siihen tulokseen että olisi ollut aloite niin ehkä vähän myöhäistä sun tehdä mitään asialle.

Koska en uskaltanut. Eikä se tässä ollutkaan pointtina, että sille voisi näin jälkikäteen jotain tehdä, vaan että oliko tuo nyt sellainen ns. epäsuora aloite ja jos ei ollut, niin minkälaisia ne sitten oikein ovat?

Itse olen ainakin aika huono lukemaan ihmisten kehonkielistä piilomerkityksiä, niin olisi ihan kiva tietää, että mistä ihmeestä ne epäsuorat aloitteet oikein tunnistaa, jos niitä nyt ylipäätään voi tunnistaa ollenkaan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi