Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna lukittautui kotiin yli vuodeksi

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma en panisi

Vierailija
42/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha ja joku syrjäytynyt las sukka taas kirjoittelemassa ketjuun :D  Et ole tainnut nais ta saada kun noin ketuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

D;

Vierailija
44/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikot sortuu elontiellä.

ja sekös sua ilahuttaa!

Vierailija
45/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin antaa Sannalle ensi vuonna kesätöitä.

Saisi seisoa mansikkamaalla pelottamassa räkätit pois.

M

Etköhän ole jo itse pelottanut ne pois.

Vierailija
46/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
47/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä verran huomiota hän saisi, jos ei olisi kaunis nuori nainen? Eipä tullut iltalehti kotiin kyselemään, kun minä olin kaksi vuotta kotona. Kahden vuoden jälkeen lastensuojelusta soitettiin ja pyydettiin juttelemaan. Sain jopa mentyä, mutten tehtyä sitä, mitä siellä suojelustätien kanssa puhuttiin.

En minä hänen kokemuksiaan väheksy. Kyllä tuo tapahtumaketju: alemmuus, raivokohtaukset, yksinäisyys, kammot, psykosomaattiset vaivat jne ovat minullekin tuttuja.

On tietenkin hyvä, että tällaisille tapahtumille annetaan kasvot, mutta hiukan minua tosiaan tökkii tuo nuoren kauniin naisen käyttäminen. Minä olen nähnyt väsyneitä, lääkkeiden lihavoittamia ja joskus epäsiistejäkin potil... kuntoutujia. Tässä haisee vähän sama kuin keskustelussa 39-vuotiaasta sannasta, joka menetti avioerossa kaiken, paitsi ettei sitten muutaman kuukauden päästä oikeastaan ollutkaan mitään vailla.

Siis mitä ihmettä? Kyseisellä henkilöllä ei voi olla vakava ongelmia, koska hän on kaunis?   Olen itsekin kärsinyt sosiaalisten tilanteiden pelosta, nykyään lievämpänä. Silti, kun pystyin yksin lähtemään ulos niin laittauduin. Laittautumaatomuus olisi entisestään luonut epävarmuutta ja ahdistusta. 

Vierailija
48/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitten syö niin paljon lääkkeitä, ettei ahista?

Vierailija
49/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Sanna täällä itse kirjoitella?

Vierailija
50/53 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitten syö niin paljon lääkkeitä, ettei ahista?

Eihän ne lääkkeet kaikkia pelasta. Sellaista pilleriä ei ole keksittykään, joka poistaa noin voimakkaat pelkotilat. Itse olen kokenut ahdistusta poistavat lääkkeet niin, että ne poistaa muutkin estot. Kuka haluaisi olla kuin 3 promillen änkyrässä koko ajan? En minä ainakaan.

Vierailija
51/53 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka on koittanut käydä hakemassa ahdistukseensa tai masennukseensa apua voisi kertoa mitkä odotusajat palveluissa on ja kuinka monelle ihmiselle täytyy selittää asiansa ennen kuin apua saa.

Vierailija
52/53 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helppoakin saada työkyvyttömyyseläke jos on ”masentunut”?

Vierailija
53/53 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pitää Facessa Naistenhuoneella aina meikkilivejä. Ja ei tunnu ahdistus baarissa käyntiä rajoittaa.