Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo ottaa minusta eron.. lopulta mies antoi vielä..

Vierailija
27.10.2018 |

Olemme miehen kanssa avioliitossa. Molemmat olemme päälle 30-vuotiaita. Kaiken piti olla hyvin. No, kolme päivää sitten mies ilmoitti, että ottaa minusta eron ja tänään mies ilmoitti, että aikoo antaa potkut minulle töistä. Mitä teen? Tuntuu, että elämäni on riekaleina täysin. Mies sanoo, etten voi syyttää häntä siitä, että hän haluaa eron, koska ei rakasta. Minulla ei ole edes autoa. Ennen sain lainata miehen autoa, mutta nyt sekin loppuu :( ei ole varaa ylläpitää sellaista. Mies myös ilmoitti, että aikoo jäädä asumaan yhteiseen kotiimme ja ostaa osuuteni asunnosta. En suostu lähtemään.
Mitä ihmettä teen? Kenelläkään neuvoja?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas av-mammat haukkumassa miestä :D niin tyypillistä. Mitähän väärää siinä on jo tahtoo eron ja antaa potkut laiskalle työntekijälle?

M 34

Vierailija
22/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme miehen kanssa avioliitossa. Molemmat olemme päälle 30-vuotiaita. Kaiken piti olla hyvin. No, kolme päivää sitten mies ilmoitti, että ottaa minusta eron ja tänään mies ilmoitti, että aikoo antaa potkut minulle töistä. Mitä teen? Tuntuu, että elämäni on riekaleina täysin. Mies sanoo, etten voi syyttää häntä siitä, että hän haluaa eron, koska ei rakasta. Minulla ei ole edes autoa. Ennen sain lainata miehen autoa, mutta nyt sekin loppuu :( ei ole varaa ylläpitää sellaista. Mies myös ilmoitti, että aikoo jäädä asumaan yhteiseen kotiimme ja ostaa osuuteni asunnosta. En suostu lähtemään.

Mitä ihmettä teen? Kenelläkään neuvoja?

Ettet vaan lukenut Sanna 39v uutista lehdestä ja sitä kautta keksinyt oman tarinan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on tässä. Nyt jatkat työttömänä sinkkuna eteenpäin. Eipä ole vaihtoehtoja.

Vierailija
24/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi mies ja elä sen siivellä. Et varmaan muutakaan osaa.

Vierailija
25/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, okei no jos tämä nyt olisi totta ja olisit saanut jo useita varotuksiakin, niin sitten asia saattaa olla eri (riippuen toki varoitusten sisällöstä ja antotavasta, varoituksen tulee myös olla aiheellinen jotta sillä on painoarvoa). usein kannattaa jo aloituksessa kertoa tällaiset asiat, jos tarkoitus olisi oikeasti saada neuvoja (mikä tuskin nyt on syynä).

Noin muuten edelleen, järki käteen sen asunnon kanssa ja muutoinkin.

t. 5

Vierailija
26/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin mies on niin vihainen, kun maksoin firman kortilla kosmetologi- ja kampaamokäynnit ja vaatteita, kuitenkin työssä on ollut pakko näyttää hyvältä, niin en voi missään Mangon tai Zaran vaatteissa tehdä sitä työtä. Miehellä on oikeesti liikevaihto ollut miljoona e viime vuonna ja ajaa Audi A6:lla. En ymmärrä, kun haluaa eron jostain parin tuhannen korttiostoista. Oon tosi ahdistunut nyt kaikesta ja en haluaisi muuttaa minnekään Espooseen kerrostaloon :(

Vierailija
27/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla siis työsuhde ja mies työnantajana? Potkujahan hän ei voi tuosta syystä antaa, mutta tosiasiallisesti on varmaan aika vaikea jäädä töihin. Huomauttaisin siis miehelle, että hänellä ei ole laillista syytä irtisanoa sinua, joten asiasta tulee neuvotella siten, että sinä saat sellaisen korvauksen, jonka turvin suostut itse sanoutumaan irti. Muussa tapauksessa mies joko joutuu pitämään sinut töissä tai kohtaamaan laittoman irtisanomisen seuraukset (jotka ovat kalliimpia kuin sopiminen).

Asunnon suhteen minä kyllä sinuna myisin oman puolikkaan, kuulostaa ettei sinulla kuitenkaan ole varaa ostaa miestä ulos. Vaadi hinta-arvio kahdelta välittäjältä, joista ainakin toisen valitset itse.

Et voi pakottaa miestä rakastamaan etkä jäämään parisuhteeseen, mutta ei sinun tarvitse silti miksikään jyrätytksi kynnysmatoksia alkaa.

Juurihan sanoin, että en tee töitä tarpeeksi miehen mielestä!

Ap

Juurihan sulle sanottiin, ettei tuo ole käypä peruste irtisanomiselle!

Oletko idi..tti vai leikitkö vain idioo..ia?

Toimi nyt vaan saamiesi ohjeiden mukaan, äläkä ole tuollainen tiskirätti. En yhtään ihmettele, että miehesi kyllästyi sinuun, kun et selvää suomea ymmärrä.

Vierailija
28/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, ammattivalittaja saanut ukoltaan potkut ;D

En ole saanut. Luitko aloituksen? Ap on 30v ja minä olen 45v.

Vierailija
29/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa sekin, kun meillä on ollut aina niin ihanaa makkarissa ja miehellä on hyvä vartalo. En saa edes seksillä muutettua sen mieltä.

Vierailija
30/30 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surrrrkee provo, höh!172

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme